گروه مكعب مبلمان اداري
|
هر شركت و موسسهاي براي گفتوگو و تبادل نظر با افراد نياز به يك اتاق كنفرانس دارد. برگزاري جلسات با نمايندگان كسبوكارهاي ديگر و عقد قراردادهاي كاري، ملاقات با شركاي تجاري و جلسات گروهي ميان كارمندان شركتها معمولا در اتاق كنفرانس صورت ميگيرد. ميز كنفرانس يكي از ملزومات اين اتاق است. در انتخاب ميز كنفرانس بايد به نكاتي توجه شود كه در ادامه به آنها ميپردازيم.
موارد مهم براي انتخاب ميز كنفرانساز نظر راحتي و ارگونوميك بودن ميز كنفرانس حساسيت ميز اداري را ندارد زيرا افراد زمان زيادي را در پشت ميز كنفرانس سپري نميكنند. بيشتر از هر چيز زيبايي ظاهري در طراحي و توليد اين ميزها داراي اهميت است. ميزهاي كنفرانس در انواع مختلف و با طرحهاي گوناگون توليد ميشوند. توليدكنندگان مبلمان اداري سعي ميكنند از الگوهاي قديمي اجتناب كرده و با ارائه طرحهاي خلاقانه به ميز كنفرانس تنوع ببخشند. اين كار باعث شده مشتريان نيز بتوانند بر اساس سليقه و با توجه به نوع كاربري مورد نياز ميز كنفرانس مناسب را انتخاب كنند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
پارتيشنها يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون داخلي بهويژه در ادارات و شركتها به شمار ميآيند كه علاوه بر زيبايي بخشيدن به فضا، بسيار كاربردي هستند. پارتيشنها انواع مختلفي دارند كه با توجه به فضا، كاربري و بودجه سفارشدهنده ميتوانند انتخاب شوند. پارتيشن ژاپني يكي از انواع خاص پارتيشن است كه زيبايي بينظيري به فضا ميبخشد.
پارتيشن ژاپنييكي از زيباترين انواع پارتيشن، پارتيشن ژاپني است كه با نام شوجي (Shoji) شناخته ميشود. شوجي به معني تقسيمكننده اتاق است. شوجي حالت كشويي دارد و به سمت جلو و عقب حركت ميكند. با اين ويژگي ميتوان در فضا صرفهجويي كرد. شوجي از نوعي كاغذ براق به نام واشي ساخته ميشود كه در قابهاي چوبي نگه داشته ميشوند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
دكوراسيون اداري اجزاي بسيار مختلفي دارد كه هر كدام نقش اساسي در بخشيدن شكل و ساختار به محل كار شما دارند. اگر طراحي دكوراسيون اداري به خوبي انجام شود تاثير آن را در كارآيي و بهرهوري، روابط كاركنان و حفظ سلامت جسمي و روحي آنها خواهيد ديد. يكي از پركاربردترين وسايل در محل كار ميز اداري است كه با اهداف مختلفي توليد ميشود. ميز منشي يكي از پركاربردترين ميزهاي اداري است. در اين مقاله قصد داريم به نكات مهم در انتخاب ميز منشي بپردازيم. نكات مهم در انتخاب ميز منشيميز منشي بايد با استانداردهاي لازم ساخته شده باشد تا منشي كه ساعات طولاني را پشت ميز مشغول به كار است دچار آسيبهاي ناشي از نشستنهاي طولاني نشود. به طور كلي ميزهاي استاندارد تاثير زيادي در سلامت كارمندان و در نتيجه افزايش بهرهوري آنها دارند. محل قرار گرفتن ميز منشي در محل كارميز منشي بايد در محلي از دفتر قرار بگيرد كه منشي ضمن اشراف كامل به تمام فضاي كاري، بتواند ارتباط مناسبي با مراجعهكنندگان برقرار كند. منشي بايد در آن محل احساس راحتي كند و بتواند كاملا بر كارش تمركز داشته باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
دكوراسيون داخلي محل كار و نوع چيدمان مبلمان اداري و تناسب آن با ديگر اجزاي موجود در دكوراسيون مولفه بسيار مهمي در جذب بازديدكنندگان و در نهايت بهتر ديده شدن كسبوكار شما محسوب ميشود. در اين رابطه رنگ مبلمان اداري را هرگز ناديده نگيريد!
رنگها چه تاثيراتي دارند؟روانشناسان عقيده دارند رنگها روي مغز انسان اثر ميگذارند و منجر به بروز احساسات در افراد ميشوند. بعضي رنگها نيز براي منظور خاصي به كار ميروند و اين باعث ميشود انسان با ديدن آن رنگها وضعيت مرتبط را درك كند. براي مثال رنگ قرمز معمولا به عنوان علامتي براي خطر و توقف به كار ميرود. سه نكته براي انتخاب مناسبترين رنگ مبلمان اداريتوجه به نوع كاربري مبلمان اداري: براي انتخاب رنگ مبلمان اداري مهمترين نكته اين است كه مبلمان قرار است در چه فضايي مورد استفاده قرار بگيرد. براي مثال در محيطهاي آموزشي رنگهاي روشن در اولويت هستند اما در دفتر وكالت معمولا رنگهاي تيرهاي همچون مشكي و قهوهاي مورد استفاده قرار ميگيرد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
امروزه خلاقيت در دكوراسيون حد و مرز ندارد. هر شخصي بنا به نياز خود ممكن است ساخت وسيلهاي را به شكل خاصي سفارش دهد كه خود باعث ايجاد يك كسب و كار جديد شود. در اين مقاله ميخواهيم درباره پارتيشن چوبي با شما صحبت كنيم. اما قبل از آن بايد بدانيم پارتيشن چيست؟ پارتيشن چوبي چيست؟پارتيشنهاي چوبي يكي از انواع پارتيشنها هستند كه ويژگيهاي منحصربهفرد خود را دارند. اين نوع پارتيشن علاوه بر سازماندهي كردن محيط، دكوراسيون زيبايي هم براي دفتر كار شما ايجاد ميكند. به طور كلي چوب و هر آن چه كه از چوب ساخته ميشود جنبه زيبايي هم به محل قرارگيري خود ميدهد. متحول كردن دكوراسيون با پارتيشنهاي چوبياين نوع از پارتيشنها ميتوانند تحول بينظيري در فضاي داخلي ساختمانها ايجاد كنند. ممكن است براي تغيير دكوراسيون خود راههاي متنوعي را انتخاب كرده و هزينههاي زيادي را پرداخت كرده باشيد. اما ندانيد كه با خريد پارتيشن ميتوانيد يك تغيير زيبا و متفاوت ايجاد كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
زماني كه براي خريد وسيلهاي اقدام به تحقيق ميكنيم به دنبال بهترينهاي آن ميگرديم. در اين مقاله سعي داريم از ويژگيهاي يك ميز مناسب براي شركت شما بگوييم. اما هر شخصي براي انتخاب بهترين ميز كارمندي ممكن است ويژگيهاي مختلفي را اعلام كند. اما براي كاربرد آن استانداردهايي هم تعريف شده است. ويژگي يك ميز كارمندي مناسباين كه براي بهترين ميز اداري شركت خود چه تعريفي داشته باشيد به نوع فعاليت و نيازهاي شركت شما بستگي دارد. براي مثال شما بايد ميزهاي كارمندي خود را بر اساس تعداد افرادي كه قرار است در شركت شما كار كنند. اگر لازم باشد تعدادي نيرو به بخشهاي مختلف شركت خود اضافه كنيد، بهتر است از قبل فكري براي مبلمان اداري اين افراد داشته باشيد. امروزه ميزهاي گروهي متنوعي وجود دارد كه شما ميتوانيد بر اساس نياز خودتان آنها را سفارش دهيد. البته بهتر است فضاي بين كارمندان را هم در نظر بگيريد. در صورتي كه فاصله بين آنها از هم كم باشد، باعث نارضايتي و كاهش تمركز در كار ميشود. انواع ميز كارمنديميزهاي كارمندي انواع مختلفي دارند. مدلهاي متنوع آن بر اساس المانهاي مختلفي قسمت آن را تحت تاثير قرار ميدهد. اما اگر براي بودجه خود محدوديت نداريد ميتوانيد خريد دست و دلبازانهتري انجام دهيد تا بهترين ميز كارمندي مناسب شركت خودتان را خريداري كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
براي خريد اينترنتي مبلمان اداري لازم است سبك مورد نظر خود را در طراحي دكوراسيون مشخص كنيد. هماهنگي آن را با دكوراسيون خود بسنجيد. براي انتخاب مبلمان مورد نظر بايد بودجه خود را هم در نظر بگيريد. اين بودجه مشخص ميكند كه تا چه ميزان ميتوانيد هزينه جهت خريد پرداخت كنيد. براي خريد اينترنتي مبلمان به چه نكاتي توجه كنيم؟قبل از هر تصميمي لازم است نيازسنجي كنيد. بايد بدانيد براي دفتر كار خودتان چه مبلماني نياز داريد. اما اين مرحله خود به تنهايي شامل توجه به چند نكته است. خريد اينترنتي خوب يا بد؟براي اين كه از خريد اينترنتي يك تجربه خوب به دست آوريد لازم است از فروشگاههاي آنلاين معتبر خريد خود را انجام دهيد. يك خريد مطمئن حس خوب را به شما القا ميكند و باعث ميشود هربار تعدادي زيادي از خريدهاي خود را به صورت آنلاين خريداري كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
واژه مينيمال به معني حداقل و واژهاي در زبان لاتين است. اما اين حداقل دقيقا در دكوراسيون چه معني دارد؟ اگر كمي با سبك طراحي مينيماليستي آشنايي داشته باشيد متوجه مفهوم نام و سبك آن ميشويد. اين نوع طراحي با ساده گرايي موافقت دارد.در واقع افرادي كه با اين سبك دكوراسيون احساس بهتري دارند، بر اين باورند كه زيبايي در سادگيست. در طراحي مينيماليستي از چه رنگهايي استفاده كنيم؟استفاده از چند رنگ در اين نوع طراحي به شدت توصيه ميشود. همان طور كه گفتيم در سبك مينيمال از سادهترين وسايل و چيدمان بايد استفاده كرد. اما از چه رنگهايي در اين سبك استفاده كنيم؟ ويژگيهاي طراحي دكوراسيون مينيمالاين سبك براي دكوراسيون فضاهاي كوچك بهترين انتخاب است. فضاهايي با چيدمان ساده كه از رنگهاي ساده و روشن تبعيت ميكنند. رنگهاي روشن به بزرگتر نشان دادن فضا كمك شاياني ميكنند. فضاهايي با رنگ روشن، دلبازتر به نظر ميرسند و همين موضوع باعث ميشود كه حس كنيم متراژ فضاها از متراژ واقعي آنها بيشتر ميشود. اين موضوع براي افرادي كه خواستار خريد ملك يا دفتر كاري جديدي هستند، مهم است؛ نورگير بودن فضا. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
جابجايي محل شركت به فضاي ديگر، ميتواند هزينههاي زيادي داشته باشد. البته اين موضوع بايد از چند جهت مورد بررسي قرار بگيرد. براي مثال اگر براي چند سال در يك ساختمان مستقر هستيد، تمامي رهگذران لوگو و تابلوي شما را ميبينند و با اين كار ديد مثبتي در افراد ايجاد ميكنيد. معمولا به شركتهايي كه تغيير مكان زيادي دارند ذهنيت خوبي پيدا نخواهيم كرد. بنابراين اگر فقط به قصد ظاهر نماي ساختمان و نماي داخلي قصد جابجايي داريد بهتر است هوشمندانهتر فكر كنيد و تصميم بگيريد. ميتوانيد به جاي تغيير مكان، به بازسازي دفتر كار بپردازيد. نو شدن همان فضا تغييري بينظير در كار شماست. نياز سنجي كنيدقبل از هر تغييري در دكوراسيون اداري لازم است دليل اين تغيير را بدانيم. ممكن است با اين تغيير علاوه بر اين كه نيازي از كارمندان رفع نميكند، شما را محتمل هزينههاي اضافي كند. بنابراين بهتر است قبل از آغاز به بازسازي دفتر كار تمامي جوانب را بسنجيد. بودجه و هزينهها را مشخص كنيدبودجه فعلي شما تعيين كننده مانور كلي بر روي بازسازي دفتر كار است. بر اساس بودجه ميتوانيد تصميم بگيريد كه چه كارهايي را انجام دهيد و چه كارهايي را لازم است اقتصاديتر انجام دهيد. براي اين كه به طور واضحتر بدانيد كه با بودجه خود چه تغييراتي را ميتوانيد انجام دهيد بهتر است با كارشناسان گروه مكعب مشورت كنيد. آنها با توجه به آگاهي كامل از قواعد دكوراسيون و ميزان هزينه شما بهترين پيشنهاد را ارائه ميدهند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خريد براي دكوراسيون اداري تفاوت زيادي با دكوراسيون خانه دارد. شما ميتوانيد با حساسيت كمتري براي شركت خود مبلمان اداري دست دوم خريداري كنيد. با اين كار هم بخشي از هزينهها را كمتر ميكنيد و هم ميتوانيد دست بازتري براي تغييرات دكوراسيون داشته باشيد. براي خريد مبلمان دست دوم در محل كار، درگير ظاهر آن نشويد. ممكن است آن را در كنار پارتيشن اداري خود متصور شويد. شما بايد همه ويژگيهاي آن را در نظر بگيريد. زيبا كردن ظاهر با مبلمان در فضاهاي اداري تنها يكي از المانهاي انتخاب است. كيفيت مبلمان، رنگ پارچه و چوب، نوع پارچه و روكش صندلي، ابعاد و تعداد آن، نحوه شستشو و نگهداري و … همگي از عناويني هستند كه ما بايد از آن براي تصميمگيري خود آگاه باشيم. براي خريد مبلمان دست دوم به چه نكاتي توجه كنيم؟درست است كه ميخواهيد با خريد مبلمان اداري دست دوم در هزينهها صرفه جويي كنيد، اما لازم است از خريد خود مطمئن باشيد. يك خريد مطمئن خيال شما را براي مدتها راحت نگه ميدارد. اما جدا از اين موضوع بايد نحوه نگهداري از اين مبلمان هم بدانيد. صرفه جويي در هزينهمبلمان استفاده شده از هر جنس پارچه و چوبي كه باشد، از قيمت آن كم ميشود. ممكن است در بازار از مدل خاصي براي خريد خوشتان آمده باشد اما زماني كه قيمت بالاي آن را متوجه ميشويد از خريد آن دست ميكشيد. اما اگر بدانيد كه دست دوم اين مدل نيز براي شما مناسب است و با قيمت بهتري به فروش ميرسد، تصميم شما تغيير پيدا ميكند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |