گروه مكعب
مبلمان اداري

كاركنان يك محيط اداري، زمان زيادي از فعاليت خود را پشت ميز و بر روي صندلي اداري مي گذارنند. از طرفي مبلمان اداري هويت و اصالت شركت شما را در معرض نمايش مشتريان قرار مي دهد. همين مسئله اهميت خريد بهترين مبلمان اداري را يادآوري مي كند. براي اينكه در انتخاب و خريد مبلمان اداري وفق عمل كنيد، لازم است چند نكته مهم را رعايت كنيد.

بودجه خود را براي خريد مبلمان اداري تعيين كنيد

اولين قدم در خريد مبلمان اداري با كيفيت، تعيين بودجه است. با تعيين بودجه مي توانيد خيلي سريع به گزينه مدنظر خود برسيد. با اينكار انتخاب هاي غير مرتبط را كنار گذاشته و به شكل محدودتري دست به انتخاب مي زنيد. پيشنهاد مي كنيم در خريد مبلمان اداري خساست به خرج نداده و بودجه مناسبي را براي خريد بهترين مبلمان اداري در نظر بگيريد.

خواص ارگونوميك مبلمان اداري را مورد توجه قرار دهيد

در بورس لوازم اداري، دو نوع مبلمان وجود دارد. مبلمان هاي استاندارد و مبلمان هاي غير استاندارد. مبلمان هاي استاندارد كه با عناويني همچون مبلمان اداري ارگونوميك نيز شناخته مي شوند، شرايط مناسبي براي نشستن فراهم مي كنند. به طور عكس مبلمان هاي غير استاندارد موجب بروز عارضه هاي فيزيكي در ناحيه كمر و ستون فقرات مي شوند.

بهره مندي از خواص ارگونوميك نشان دهنده اين است كه مبلمان اداري شما بر اساس الگوي طبيعي بدن ساخته شده است. از اين رو سلامت جسمي كارمندان را تضمين مي كند. اين دسته از مبلمان ها داراي قابليت هاي ويژه اي در تنظيم ابعاد و ارتفاع هستند. كارمندان مي توانند به طور شخصي تنظيمات صندلي هاي ارگونوميك را تغيير داده و شرايط مناسبي براي نشستن فراهم كنند.

بر همين اساس پيشنهاد مي كنيم براي خريد بهترين مبلمان اداري، ميز اداري ، در وهله اول وجود قابليت هاي ارگونوميك را مورد بررسي قرار دهيد. بهره مندي از متريال با كيفيت، قابليت تنظيم ارتفاع صندلي، قابليت تنظيم پشتي و تكيه گاه، امكان تنظيم ارتفاع دسته ها و بهره مندي از پايه هاي چرخان و متحرك، تنها بخشي از قابليت هاي ارگونوميك هستند.

ابعاد فضا را بسنجيد

اندازه گيري ابعاد فضا، اقدامي هوشمندانه است كه خريدي موفق را رقم مي زند. در صورتي كه در تناسب با ابعاد فضاي خود دست به انتخاب نزنيد، متضرر مي شويد. چرا كه يا يك مبلمان بزرگ و فضا اشغال كن خريد مي كنيد و يا با خريد مبلمان هاي كوچك دكوراسيوني ناقص خلق مي كنيد.

براي حل اين مسئله پيش از خريد مبلمان اداري، ابعاد محيط و فضا را بسنجيد و سپس دست به انتخاب بزنيد. در صورتي كه فضاي كافي در اختيار داشته باشيد، مي توانيد از مبلمان اداري كلاسيك در ابعاد بزرگ استفاده كنيد. به طور عكس در فضاهاي كوچك نيز از مبلمان هاي مدرن و ساده استفاده كنيد تا مانع از شوغي بيش از حد فضا شويد.

يك هارموني متعادل در فضا ايجاد كنيد

دكوراسيون يك محيط اداري با استفاده از مبلمان هاي اداري تكميل مي شود. همواره توصيه مي شود پيش از خريد مبلمان اداري خود پيرامون سبك و طرح كلي به نتيجه برسيد. براي مثال سبك مدرن را با توناليته رنگي روشن و يا سبك كلاسيك را با هارموني رنگ تيره انتخاب كنيد. سپس اين الگوي رنگي را در بخش هاي مختلف به كار گيريد.

تجهيزات اداري مختلف بايستي از لحاظ طرح، سبك و رنگ همخواني داشته باشند. در انتخاب سبك هاي مدرن لازم است از مبلمان هاي مينيمال و ساده استفاده كنيد. پالت رنگي خود را نيز از رنگ هاي شاد، زنده و روشن انتخاب كنيد تا يك هماهنگي متعادل از طرح و رنگ بسازيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۳۶:۳۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی