گروه مكعب
مبلمان اداري

امروزه خلاقيت در دكوراسيون حد و مرز ندارد. هر شخصي بنا به نياز خود ممكن است ساخت وسيله‌اي را به شكل خاصي سفارش دهد كه خود باعث ايجاد يك كسب و كار جديد شود. در اين مقاله مي‌خواهيم درباره پارتيشن چوبي با شما صحبت كنيم. اما قبل از آن بايد بدانيم پارتيشن چيست؟
پارتيشن‌ها امكان سازماندهي فضا را به صورت حرفه‌اي تر ايجاد مي‌كنند. براي مثال اگر شركت شما داراي يك فضاي بزرگ باشد و امكان ساخت ديوار را نداشته باشيد پارتيشن‌ها به كمك شما مي‌آيند. پارتيشن‌ها در ابعاد و رنگ‌هاي متنوعي ساخته مي‌شوند تا شما به راحتي بتوانيد دكوراسيون زيبايي خلق كنيد.
براي افزايش نيروي انساني خود احتمالا با چالش‌هاي زيادي روبرو هستيد؛ كمبود فضا و تفكيك آن يكي از مسائل مهم مديران است. پارتيشن اداري مي‌تواند از يك سالن بزرگ يك دفتر كار منظم بسازند.

پارتيشن چوبي

پارتيشن چوبي چيست؟

پارتيشن‌هاي چوبي يكي از انواع پارتيشن‌ها هستند كه ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود را دارند. اين نوع پارتيشن علاوه بر سازماندهي كردن محيط، دكوراسيون زيبايي هم براي دفتر كار شما ايجاد مي‌كند. به طور كلي چوب و هر آن چه كه از چوب ساخته مي‌شود جنبه زيبايي هم به محل قرارگيري خود مي‌دهد.
پارتيشن‌هاي چوبي را مي‌توان طبق سليقه مشتري ساخت. رنگ‌هاي متنوع چوب دست شما را باز مي‌گذارد تا بر اساس دكوراسيون اداري خود بهترين انتخاب را داشته باشيد. اين رنگ مي‌تواند نزديك به رنگ لوگوي شركت شما باشد. البته پيشنهاد مي‌كنيم براي انتخاب رنگ و طرح با كارشناسان با تجربه دكوراسيون مشورت كنيد تا از نتيجه كار مطمئن‌تر باشيد.
در صورتي كه اتاق شما داراي پنجره نباشد، مي‌توانيد براي انتقال نور، از پارتيشن‌هايي استفاده كنيد كه قسمتي از آن داراي شيشه باشد. اين پارتيشن‌ها علاوه بر زيبايي، امكان ديده شدن همكارانتان را مهيا مي‌كنند و همچنين در صورتي كه يك قسمت از فضا داراي پنجره باشد، مي‌توان از نور آن قسمت استفاده كرد.
شيشه كار شده در پارتيشن‌هايي كه به صورت تلفيقي توليد مي‌شود را مي‌توان به صورت شفاف يا مات انتخاب كرد. در صورتي كه اين شيشه به صورت مات باشد، حريم خصوصي كارمندان بهتر حفظ مي‌شود.

متحول كردن دكوراسيون با پارتيشن‌هاي چوبي

اين نوع از پارتيشن‌ها مي‌توانند تحول بي‌نظيري در فضاي داخلي ساختمان‌ها ايجاد كنند. ممكن است براي تغيير دكوراسيون خود راه‌هاي متنوعي را انتخاب كرده و هزينه‌هاي زيادي را پرداخت كرده باشيد. اما ندانيد كه با خريد پارتيشن مي‌توانيد يك تغيير زيبا و متفاوت ايجاد كنيد.
شما مي‌توانيد براي محدود كردن ديد فضاهاي مختلف از پارتيشن استفاده كنيد. براي مثال نقشه ساختمان‌هاي امروزي به گونه‌اي است كه به آشپزخانه ديد داشته باشيد. اين موضوع ممكن است باب ميل بانوي خانه نباشد. براي زماني كه مهماني در خانه شما باشد مي‌توان پارتيشن‌هاي متحرك را در هر سمتي كه بخواهيد قرار دهيد.
همچنين مي‌توان اين پارتيشن‌ها را مقابل درب سرويس بهداشتي قرار دهيد تا هم راحتي را براي اعضاي خانواده و مهمانان ايجاد كنيد و هم زيبايي خاصي به سمت ديگري از خانه داده باشيد.
پارتيشن چوبي مقاومت و استحكام خوبي دارند. به همين دليل انتخاب بسياري از افراد در دنياي دكوراسيون است. پارتيشن‌هاي چوبي معمولا از جنس چوب جامد و ام‌دي‌اف ساخته مي‌شوند. كاربردهاي فراواني دارند و در هر قسمت از خانه يا محيط اداري مي‌توانند نصب شوند. پارتيشن‌هايي كه از جنس چوب جامد هستند مقاومت خوبي در برابر آتش دارند.
برخي از مدل‌هاي آن به خوبي مي‌توانند از عبور صدا جلوگيري كنند. اين موضوع براي اتاق‌هاي كنفرانس از درجه اهميت زيادي برخوردار است تا اطلاعات محرمانه كاري حفظ شود و همچنين سر و صداي صحبت مديران براي كارمندان مشكل ايجاد نكند. البته استفاده از پارتيشن‌هايي كه خاصيت آكوستيك دارند براي همه قسمت‌هاي شركت توصيه مي‌شود. اين كار تمركز افراد را بيشتر و بازدهي كار آن‌ها را افزايش مي‌دهد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۴:۳۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی