گروه مكعب
مبلمان اداري

مبلمان اداري

اگر دفتر كار شما داراي فضاي باز است، يك فرصت مناسب داريد كه از اين فضا به بهترين نحو استفاده كنيد. فضاهاي باز در شركت‌ها مي‌تواند فضاهاي بسيار مثبتي براي استراحت چند دقيقه‌اي كارمندان باشد. شايد دلتان بخواهد قهوه خود را در فضاي باز با نفس تازه بنوشيد؛ انرژي تازه‌اي بگيريد و ادامه كار خود را پيش ببريد. حتي شما به عنوان رئيس شركت مي‌توانيد جلسات كاري خود را در فضاي باز برگزار كنيد. پس براي اين كار بايد فضا را مناسب فعاليت‌هاي خود كنيد.
اگر فضاي باز در شركت داريد و آن را تبديل به انباري كرده‌ايد، با هزينه‌اي مناسب مي‌شود آن را تبديل به فضاي آرامش بخشي كرد كه لحظاتي از دنياي استرس كاري دور شويد. كاري كه بايد بكنيد اين است كه فضاي باز محيط شركت خود را بشناسيد و با توجه به اين مسائل دكوراسيون داخلي دفتر خود را تغيير دهيد. نور و متراژ آن را درنظر بگيريد. براي اين كار مي‌توانيد با گروه مهندسي مكعب مشورت كنيد.

 

توجه به جنس مبلمان اداري فضاي باز

اولين نكته براي انتخاب مبلمان اداري فضاي باز توجه به جنس پارچه و ساختار آن است. بايد توجه كنيد كه جنس مبلمان مقاوم در برابر عوامل محيطي باشد. با رطوبت پوسته پوسته نشود. با تابش نور خورشيد، رنگ و كيفيت خود را از دست ندهد.
محل قرارگيري ميز و مبلمان اداري را به زمين محكم كنيد. راه ديگر انتخاب مبلماني است كه وزن مناسبي داشته باشند و به راحتي با وزش باد جابجا نشوند.
مبلمان حصيري، جنس مناسبي براي قرار گرفتن در فضاهاي باز دارند. مبلمان حصيري معمولا جنس مقاومي در برابر عوامل محيطي دارند. اما براي نشستن طولاني مدت مناسب نيستند؛ به هر حال اگر مايل به خريداري آن هستيد بد نيست چند كوسن نيز خريداري كنيد. كوسن‌ها را مي‌توانيد در فضاي بسته نگهداري و با توجه به نياز از آن استفاده كنيد. لازم به ذكر است مبلمان حصيري، گرد و غبار كمتري به خود جذب مي‌كنند و خيال شما را از بابت نظافت آن كمي راحت مي‌كند.
بعد از مبلمان حصيري، مبلمان فلزي ضد زنگ مناسب فضاهاي باز هستند. يكي از انواع مبلمان فلزي را به اسم مبلمان فرفورژه مي‌شناسيم. طراحي اين مبلمان معمولا ظريف هستند و فضاي كمي را اشغال مي‌كنند. وزن مناسبي دارند و در برابر نور خورشيد و باران و ضربه مقاوم هستند. همچنين رنگ فلز و پارچه كار شده اين مبلمان را مي‌توانيد با دكوراسيون اداري و رنگ سازماني خود ست كنيد.
بودجه خود را بسنجيد، اگر مي‌خواهيد خريد مطمئن‌تري داشته باشيد به شما مبلمان با جنس آلومينيوم را پيشنهاد مي‌كنيم. مبلمان آلومينيومي مقاوم در برابر شرايط محيطي هستند.
با توجه به فضاي باز حتي مي‌توانيد مدل‌هاي متنوع نيمكت را نيز براي مقايسه مشاهده كنيد؛ شايد نظرتان عوض شد!

نكات نگهداري از مبلمان اداري فضاي باز

با توجه به جنس پارچه مبلمان نحوه نگهداري آن را بررسي كنيد.
اگر فكر مي‌كنيد رطوبت ممكن است به مبلمان اداري فضاي باز آسيب برساند، بهترين كار استفاده از سقف متحرك يا سايبان‌ها است. با اين كار از برخورد مستقيم باران و برف روي مبلمان تا حدي جلوگيري مي‌كنيد.
البته استفاده از سايبان و چتر در فضاهاي باز امري ضروري است. مطمئنا از تابش مستقيم خورشيد بر روي صورت خود آن هم در جلسات كاري احساس رضايت نداريد.
در كنار مبلمان اداري بايد فكري براي انتخاب ميز اداري فضاي باز هم داشته باشيم. اين ميز بايد به گونه‌اي انتخاب شود كه با برخورد باد به راحتي جابجا نشود. در هنگام جلسات از مهمانان خود پذيرايي داشته باشيد.
ميز اداري فضاي باز را ترجيحا شيشه‌اي انتخاب نكنيد. در فصل پاييز كه احتمال باد و طوفان بيشتر است و جالب نيست روز بعد به سركار برگرديد و با صحنه شكسته شدن شيشه ميز اداري خود روبرو شويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۱۴:۱۴ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی