گروه مكعب
مبلمان اداري

داشتن مبلمان اداري ايده آل و مناسب و همخواني مبلمان با محيطي كه در آن قرار دارد اولين قدم در براي نشان دادن هويت و شخصيت كاري شما در نگاه كارفرما ميباشد؛ بنابراين انتخاب دقيق و مناسب ميز اداري مدرن موجب جذب بيشتر مراجعه كنندگان شما ميشود همچنين بدليل اينكه بيشترين ساعات كارمندان در محيط كاري سپري ميشود، انتخاب مبلمان اداري مناسب عوارض استفاده از مبلمان نامناسب را كاهش ميدهد.

ابتدا لازم است نكات خريد و انتخاب مبلمان اداري را باهم بررسي كنيم:

مشخص كردن نوع مبلمان مورد نظر

قبل از خريد، ليستي از مبلمان اداري مورد نظر خود تهيه كنيد و جاي مبلمان را در محيط كار خود مشخص نماييد به طور مثال اگر نياز داريد اسناد و مدارك زيادي را بايگاني كنيد، در نظر بگيريد نياز به كمد بايگاني و فايل هاي اداري داريد.

همچنين اگر محل كار شما همانند مطب ها و ادارات دولتي مراجعه كننده زيادي دارد از مبلمان هاي اداري، صندلي هاي انتظار و يا جلو مبلي هاي مناسب مي‌توانيد استفاده نماييد. حال كه ليست خريد جامعي از مبلمان اداري را متناسب با نياز خود تهيه كرده ايد به سراغ ديگر نكاتت خريد مي‌رويم.

انتخاب مبلمان بر اساس نوع فعاليت شركت

به ياد داشته باشيد طراحي داخلي محيط كاري شما تاثير زيادي بر روي جذب اعتماد مراجعه كنندگان شما دارد، از اين رو لازم است تمامي مبلمان اداري را به نحوي انتخاب كنيد كه متناسب با محل كار و اتفاقات كاري روزمره محل كار شما باشد. براي مثال اگر شركت شما از نوع استارتاپي ميباشد بهتر است از مبلمان اداري مدرن استفاده نماييد تا نشان دهنده خلاقيت و نوآور بودن شما در كارتان باشد.

توجه به تناسب ابعاد مبلمان با محيط كاري

قبل از خريد مبلمان اداري ابتدا ابعاد محيط كاري خود را در نظر بگيريد و متناسب با ابعاد محيط در نظر گرفته شده مبلمان خود را انتخاب كنيد. از خريد مبمان با ابعاد بزرگ براي اتاق هايي با ابعاد نسبتا كوچك بپرهيزيد زيرا علاوه بر عدم زيبايي فضاي زيادي از اتاق را به خود اختصاص ميدهند. براي مثال براي اتاق هاي كوچك ميتوانيد از ميز هاي اداري كم جا و كامپك استفاده نماييد.

علاوه بر ابعاد نحوه قرار گرفتن درها، پنچره ها و پريزهاي برق را نيز در نظر داشته باشيد. از محل رفت آمد راحت كارمندان نيز غافل نشويد .با توجه به در نظر گرفتن اين نكات متناسب ترين ابعاد مبلمان اداري را انتخاب نماييد.

انتخاب رنگ مناسب

توجه به اينكه كدام رنگ ها با محيط كاري شما تناسب دارند و بين محيط كار شما ومبلمان انتخابي شما هارموني خاصي ايجاد مي‌كنند و بيشترين تاثير ا بر روي جذب مشتري ميگذارند انتخاب را باراي شما راحت تر ميكنند. همچنين انتخاب رنگ مناسب بر روي روحيه كارمندان نيز تاثير ميگذارد؛ هر چه كارمندان شما روحيه كاري بهتري داشته باشند بهروي بيشتري را به همراه داردو شما در كسب و كار خود موفق تر خواهيد بود.

راحتي مبلمان ادري را فراموش نكنيد

هنگام خريد مبلمان اداري حتما به استاندارد بودن ابعاد ميز اداري و صندلي هاي خود، به مناسب بودن ابعاد آن ها نيز توجه كنيد و مبلماني را انتخاب كنبد كه توسط متخصصين مبلمان اداري طراحي شده باشد.

بهترين كيفيت را انتخاب كنيد

در نظر داشته باشيد شما و كارمندان شما قرار است براي مدت طولاني در ساعات روز از مبلمان استفاده نماييد بنابراين لازم است از بهترين متريال در ساخت و طراحي ميز ها و صندلي هاي اداري استفاده شود. براي مثال براي انتخاب صندلي اداري بايد به جنس روكش براي جلوگيري از تعرق كارمندان، نرمي نشيمن‌ صندلي براي راحتي بيشتر كارمندان و به صورت كلي به ارگونوميك بودن صندلي اداري خود و كارمندان توجه زيادي نماييد تا عوارض نشستن طولاني مدت را به كمترين ميزان برساند.

از برندها و توليدي هاي معتبر خريد نماييد

هنگام انتخاب مبلمان اداري ايده آل خود از شركت ها و توليدي هاي معتبر خريد نماييد كه علاوه بر خدمات فروش مناسب ضمانت كالا نيز داشته باشد.

اهميت و تاثير مبلمان اداري بر روحيه كارمندان

در برخي از شركت ها به دليل طولاني مدت نشستن كارمندان و نبودن زمان استراحت كافي و استفاده نكردن از مبلمان اداري مناسب و همچنين فشار كاري و استرس زياد، بيشتر كارمندادن بعد از مدتي از كار دلسرد شده و ديگر ماننند اوايل كار خود بازدهي كاري مناسب

را ندارند و از لحاظ روحي آسيب پذير ميشوند؛ در حالي كه گاهي با ايجاد هارموني بين رنگ مبلمان اداري با محيط كار و يا اضافه كردن گياهي كوچك در گوشه ايي از محل كار به راحتي ميتوان به حفظ روحي كارمندادن كمك نمود.

يكي ديگر از دلايل آسيب پذير بودن روحيه كارمندان خستگي حاصل از درد هاي جسماني ميباشد؛ بدليل اينكه اكثر كارمندادن طولاني مدت پشت ميز و صندلي هاي نا مناسب مينشينند دچار درد هاي ستون فقرات (كمر درد و گردن درد) ميشوند اما با استفاده از ميز هاي استاندارد و صندلي اداري ارگونوميك اين درد ها به كمترين ميزان خود ميرسند و كاهش اين دردهاي عضلاني و ستون فقرات موجب ميشود تا كارمندان روحيه بهتري داشته باشند.

همچنين تاثير نورپردازي محيط كار را بر روحيه كارمندان خود را از ياد نبريد. اگر محيط شما داراي نورگير و پنچره هاي بزرگ ميباشد هرگز اين نورگير ها را با استفاده از مبلمان ادري بزرگ نپوشانيد چرا كه نور هاي مصنوعي هيچگاه تاثير نور طبيعي بر روحيه كارمندان را نميتوانند داشته باشند.

استفاده از پنجره هاي بزرگ

سعي كنيد علاوه بر انتخاب مبل اداري مناسب و ايده آل از گياهان استفاده كنيد و گياهان و گلدان هايي را انتخاب نماييد كه هارموني با طراحي محيط شما دارد.بهترين مكان ها براي استفاده از گياهان در كنار ميز كارمندان و در كنار ميز هاي كنفرذانس ميباشد.به صورت كلي توصيه ميشود مديران علاوه بر انتخاب مبلمان اداري مناسب به نكات زير نيز توجه كافي داشته باشند:

  • مديريت زمان و كاهش استرس كارمندان
  • تشويقق كارمندان به همكاري و مشاورت با همديگ
  • شناسايي استعداد هر يك از كارمندان و ايجاد بستري براي شكوفايي استعداد هايشان
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۰۸:۴۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی