گروه مكعب
مبلمان اداري

پارتيشن يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون اداري در بسياري از سازمان‌ها و شركت‌هاست. مديران كسب‌وكارها در انتخاب پارتيشن اداري علاوه بر زيبايي، كاربردي بودن آن را نيز مد نظر قرار مي‌دهند. پارتيشن‌ها در انواع مختلفي در بازار عرضه مي‌شوند. بهتر است پارتيشن مناسب را بر اساس فضاي كار، بودجه و سليقه خود انتخاب كنيد. در اين مقاله با انواع پارتيشن آلومينيومي آشنا مي‌شويم و ويژگي‌هاي آنها را مرور مي‌كنيم.
پارتيشن آلومينيومي به مجموعه پارتيشن‌هايي اطلاق مي‌شود كه در ساخت آنها از فريم آلومينيوم استفاده شده است. اين نوع پارتيشن در طراحي دكوراسيون اداري بسيار پركاربرد است. آلومينيوم فلزي سبك و مستحكم است كه مقاومت بالايي در برابر فرسايش دارد و به دليل دوام زياد از نظر اقتصادي مقرون‌به‌صرفه است. علت اصلي استقبال از پارتيشن آلومينيومي در ادارات و سازمان‌ها استحكام زياد آن با وجود وزن سبك است.

انواع پارتيشن آلومينيومي


انواع پارتيشن آلومينيومي قابليت تركيب با شيشه سكوريت ساده، MDF، كركره و… را دارد كه در اين صورت بر زيبايي و كاربرد آن افزوده خواهد شد. اين پارتيشن بر خلاف پارتيشن‌هاي شيشه‌اي فضاي بيشتري را در عرض اشغال مي‌كند اما دوام زياد آن اين عيب را جبران مي‌كند.
دو طرح افقي و عمودي در پارتيشن‌هاي آلومينيومي قابل اجراست. اين پارتيشن‌ها را مي‌توان به صورت تك‌جداره و دوجداره نيز اجرا كرد. معمولا در فضايي كه نياز به ديد بيشتر وجود دارد و شيشه با ابعاد بزرگ‌تر در ساخت پارتيشن به كار مي‌رود پارتيشن آلومينيومي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
براي ساخت پارتيشن آلومينيومي از پروفيل‌هاي بازاري و كلاسيك استفاده مي‌شود. اين پروفيل‌ها خود در دو نوع عرضه مي‌شوند. پروفيل هشت پر كه براي ساخت پارتيشن‌هاي تك‌جداره مورد استفاده قرار مي‌گيرد و پروفيل هشت پر فلت كه براي پارتيشن‌هاي آلومينيومي كلاسيك دوجداره كاربرد دارد. كيفيت پروفيل مصرفي در ساخت پارتيشن در قيمت آن بسيار تاثيرگذار است.

پارتيشن آلومينيومي تك‌جداره

پارتيشن آلومينيومي تك‌جداره با استفاده از فريم آلومينيوم، جداره‌هاي MDF و شيشه ساخته مي‌شود. ابعاد جداره‌هاي MDF مي‌تواند به صورت كوتاه، بلند و يا تا ارتفاع سقف با توجه به درخواست و سليقه خريدار تعيين شود. ضخامت MDF در پارتيشن آلومينيومي معمولا شش ميلي‌متر يا شانزده ميلي‌متر در نظر گرفته مي‌شود.
شيشه‌هايي كه در ساخت پارتيشن آلومينيومي به كار مي‌رود مي‌تواند ساده، تمام سند بلاست يا سند بلاست راه‌مات باشد. ضخامت اين شيشه‌ها معمولا چهار ميلي‌متر است.
استفاده از MDF و شيشه‌هاي مات يا طرح‌دار ظاهر زيبا و منحصربه‌فردي به پارتيشن مي‌بخشد. بسياري از كسب‌وكارها طرح لوگوي برند خود را به صورت سند بلاست روي شيشه پارتيشن حك مي‌كنند تا تاثيرگذاري بيشتري بر كاركنان، مهمانان و افرادي كه از كسب‌وكارشان بازديد مي‌كنند داشته باشند.
پارتيشن آلومينيومي تك‌جداره با ظاهر زيبا و دوام زياد براي استفاده در محيط‌هاي كوچك و كم‌نور توصيه مي‌شود.

پارتيشن آلومينيومي دوجداره

پارتيشن آلومينيومي دوجداره با مزايايي نظير آكوستيك صدا و جذب صوتي بيشتر و همچنين زيبايي و استحكام بالا در فضاهاي باز اداري و تجاري به منظور جداسازي فضاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
پارتيشن آلومينيومي دوجداره به آساني و به سرعت نصب مي‌شود و در صورت نياز به تغيير مكان به راحتي مي‌توان آن را جابه‌جا كرد. پروفيل آلومينيوم آنادايز شده در رنگ‌بندي بسيار متنوعي توليد مي‌شود كه معمولا رنگ‌هاي مشكي، نقره‌اي، طوسي و سفيد براي محيط‌هاي اداري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از MDF هم زيبايي بيشتري به اين پارتيشن مي‌بخشد.
پارتيشن‌هاي آلومينيومي دوجداره با شيشه‌هايي به ضخامت چهار ميلي‌متر ساخته مي‌شوند. شيشه‌ها را مي‌توان به صورت ساده يا طرح‌دار سفارش داد. اين پارتيشن‌ها ميزان صدا را تقريبا حدود هفتاد درصد كاهش مي‌دهند.
براي انتخاب پارتيشن مناسب براي دفتر كار خود از ميان انواع مختلف پارتيشن در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف بهتر است مزايا و معايب آنها را در نظر بگيريد و نوعي از پارتيشن را انتخاب كنيد كه هماهنگ با دكوراسيون اداري باشد و علاوه بر زيبايي و بهبود جلوه دفتر كار از كارآيي خوبي برخوردار باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۰:۳۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی