گروه مكعب
مبلمان اداري

استيكرها، برچسب‌هايي هستند كه بر اساس ساخت آن مي‌توان بر روي ديوار، شيشه، يخچال، درب چوبي و فلزي و … چسبيده شوند. كارايي استيكر معمولا براي جنبه تزييني است. شيشه شفاف است. اگر در محل كار نياز به نصب پارتيشن اداري از نوع شيشه‌اي داريد، مي‌توانيد به كمك استيكر، هم فضا را زيباتر كنيد و هم حريم كارمندانتان را تا حدي حفظ كنيد. ما در اين مقاله به شما نكاتي را براي خريد استيكر شيشه ذكر مي‌كنيم.
براي خريد استيكر شيشه و انتخاب آن محدوديتي نداريد. شما هم مي‌توانيد از طرح‌هاي آماده انتخاب داشته باشيد و يا حتي يك طرح سفارشي ثبت كنيد. اين طرح سفارشي شما مي‌تواند توسط يك فرد هنرمند مانند نيروي گرافيست شركت طراحي شود كه لوگوي سازماني شما هم در اين طرح نمايان شود. زماني كه اين استيكر بر روي پارتيشن‌هاي شيشه‌اي محل كار شما نصب شود متوجه خاص بودن آن خواهيد شد.
اگر نقطه ورودي به شركت شما توسط درهاي شيشه‌اي از هم جدا شده‌اند مي‌توانيد براي معرفي محصول جديد خود از اين گزينه استفاده كنيد. براي تبليغات و معرفي محصول و خدمات مي‌توانيد يك طرح از آن براي چاپ استيكر سفارش دهيد و در محل ورودي نصب كنيد.

خريد استيكرشيشه

خريد استيكر شيشه براي منزل

معمولا در ادارات و محل كار براي تفكيك فضا با پارتيشن اداري همراه است. اما زماني كه تصميم مي‌گيريم به هردليل پارتيشن شيشه‌اي در منزل خود داشته باشيم بايد به ظاهر آن هم رنگي بدهيم. شايد شما علاقه داشته باشيد كه پارتيشن‌هاي ساده استفاده كنيد اما متوجه مي‌شويد كه پس از مدتي نياز به يك تنوع در اين فضا داريد. در اين زمان استيكرهاي شيشه به كمك شما مي‌آيند و فضاي خانه تان را جذاب‌تر و خاص‌تر مي‌كنند.
براي خريد استيكر شيشه در منزل بايد كمي حوصله به خرج دهيد. به تناسب دكوراسيون منزل خود دقت كنيد. اگر از دكوراسيون سنتي استفاده كرده‌ايد يك پيشنهاد هيجان انگيز برايتان دارم. امروزه استيكرهاي سنتي زيبايي در بازار موجود است كه با رنگ و لعاب خود شما را ياد پنجره‌هاي رنگي خانه مادربزرگمان مي‌اندازد. وقتي نور آفتاب از پشت شيشه به استيكر برخورد كند و از ميان روزنه‌هاي بي‌رنگ بگذرد، يك تركيب رنگي فوق‌العاده بر روي فرشتان شاهد مي‌شويد.
اما اگر طرفدار دكوراسيون مدرن و مينيمال هستيد، استيكرهاي ساده‌تري هم مطابق سليقه شما وجود دارند. آن‌ها در يك سمت شيشه نصب مي‌شوند و اجازه نظارت به آن طرف شيشه را مي‌دهند. براي مثال ممكن است طرح انتخابي در قسمت بالاي شيشه نصب شود و باقي شيشه را دست نخورده باقي بگذارد.

براي خريد استيكر شيشه به چه نكاتي توجه كنيم؟

در گذشته به زيبايي هر وسيله‌اي از ابتداي ساخت اهميت داده مي‌شد. براي مثال شيشه‌ها را رنگي مي‌ساختند.امروزه شيشه‌ها با ظاهري ساده ساخته مي‌شوند اما هر فردي بر طبق سليقه خود مي‌تواند آن را زيباتر كند كه با دكوراسيون فضا همخواني داشته باشد. به همين دليل يكي از ساده‌ترين روش‌ها خريد استيكر شيشه است.
قبل از خريد وسايل خود را زير نظر بگيريد. تصميم بگيريد كه مي‌خواهيد دكوراسيون شما به سمت سنتي برود يا مدرن بودن.
دو سمت شيشه را از قبل تميز كنيد. نصب استيكر بر روي شيشه تميز و بدون لك، نمايي بهتر خواهد داشت. حتي اگر در هنگام نصب اثرات از لك انگشتانتان بر روي شيشه باقي بماند به كمك يك دستمال نخي و شيشه پاك كن مي‌توانيد آن را پاك كنيد.
به كمك يك متر، شيشه مورد نظر را اندازه‌گيري كنيد تا محتمل پرداخت هزينه‌هاي زياد نشويد. استيكرها مانند پارچه بر اساس متر به فروش مي‌رسند. اما در اين ميان استيكرهايي هم هستند كه سايزهاي از پيش تعيين‌شده‌اي دارند. اما در هر صورت قبل از خريد سايز شيشه مورد نظر خود را با استيكر انتخابي مقايسه كنيد تا پس از خريد پشيماني به سراغتان نيايد.
لازم نيست براي تمامي شيشه و پنجره‌ها استيكر خريداري كنيد. گاهي وجود يك پنجره متفاوت در بين ديگر پنجره‌ها، نمايي جالب ايجاد خواهد كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۵:۲۴ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی