گروه مكعب
مبلمان اداري

پارتيشن‌هاي شيشه‌‎اي يكي از مدل‌هاي پارتيشن هستند كه خودشان انواع مختلفي دارند. پارتيشن شيشه‌اي فريم لس، پارتيشن شيشه‌اي تك جداره، پارتيشن شيشه‌اي دوجداره. شما از هر يك از اين نوع پارتيشن‌ها مي‌توانيد پارتيشن شيشه اي هوشمند انتخاب كنيد. در ادامه با اين نوع پارتيشن اداري بيشتر آشنا شويد.
در گذشته پارتيشن‌هاي شيشه‌‎اي به كمك پرده‌هاي كركره‌اي محدوديت ديد ايجاد مي‌كردند. اين پارتيشن‌ها نياز به نظافت بيشتري داشتند، كركره‌هاي آن بايد مرتبا تميز مي‌شدند، علاوه بر اين شيشه پارتيشن هم نياز به نظافت داشت. اما پارتيشن‌هاي هوشمند امروزي به دليل فقدان كركره، زحمت كمتري براي نظافت دارند.

پارتيشن شيشه اي هوشمند

براي اجراي پارتيشن‌هاي شيشه‌اي شايد لازم باشد مبلمان اداري جديد خريداري كنيد. رنگ اين مبلمان را مي‌توانيد با رنگ پارتيشن شيشه‌اي هماهنگ كنيد تا تركيب زيبايي در دكوراسيون خود ايجاد كنيد.
اين شيشه براي اتاق مديريت كاربرد مناسبي دارد. چرا كه در هنگام برگزاري جلسات مي‌توان آن را به شكل مات تنظيم كرد و بعد از جلسات آن را به شكل شفاف درآورد. با شفاف كردن پارتيشن مي‌توانيد عبور و مرور كاركنان را كنترل كنيد، همچنين با مات كردن شيشه مي‌توانيد از عبور نور به داخل جلوگيري كنيد.
براي استفاده از اين نوع پارتيشن در اتاق كنفرانس دچار چالش نخواهيد شد؛ چرا كه به راحتي از شيشه آن به عنوان ويديو پروژكتور مي‌توانيد استفاده كنيد. البته اين پارتيشن‌ها را مي‌توانيد در ابعاد مختلف و مورد نياز خود سفارش دهيد و محدوديتي براي اين كار نيست.

ويژگي پارتيشن شيشه اي هوشمند

برخي از ويژگي‌هاي اين نوع پارتيشن با انواع ديگر آن از جنس شيشه‌اي شبيه به هم است. براي مثال تمامي پارتيشن‌هاي شيشه‌اي امكان ديد را براي هر دو طرف امكان پذير مي‌كنند. با پارتيشن‌هاي شيشه‌اي مي‌توانيد فضاي شيك و مدرني براي دفتر كاري خود ايجاد كنيد. هر كدام از آن‌ها در ابعاد مختلف و رنگ‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند. براي اين كه اين نوع پارتيشن بتوانند عايق سر و صدا هم باشند لازم است به خوبي فضاي مورد نظر را پوشش دهند. براي مثال قبل از سفارش ابعاد مورد نياز را اندازه گيري كنيد و سپس سفارش دهيد.
پارتيشن‌هاي هوشمند از جنس شيشه هم مانند انواع ديگر آن به سادگي نصب مي‌شوند. شما به كمك اين پارتيشن‌ها مي‌توانيد فضا را به صورت بهينه جداسازي كنيد. تنوع رنگ و مدل آن باعث جذابيت اين مدل شده است كه به راحتي مي‌تواند قابل سفارش براي فضاهاي مختلفي باشد و با ديگر وسايل دكوراسيون اداري شما هماهنگ شود.

آشنايي پارتيشن شيشه اي هوشمند

پارتيشن‌هاي هوشمند كه با نام ديگر اسمارت گلس هم شناخته مي‌شوند، تحولي عظيم در دنياي دكوراسيون ايجاد كرده‌اند.
يكي از مهم‌ترين ويژگي پارتيشن‌هاي شيشه‌اي، آنتي يووي بودن آن است. آن‌ها فيلتر خوبي در برابر اشعه‌هاي خورشيدي هستند و اين اشعه‌ها را از خود عبور نمي‌دهند.
شما به كمك يك ريموت كنترل مي‌توانيد مات يا شفاف بودن پارتيشن را كنترل كنيد. همچنين مي‌توانيد مشخص كنيد كه كدام يك از پارتيشن‌هاي شيشه‌اي عملكرد مشابهي با هم داشته باشند. براي مثال پارتيشن‌هاي قسمت شرقي را با هم تنظيم كنيد و پارتيشن‌هاي غربي را هم با هم هماهنگ كنيد.
البته كاربرد اين شيشه‌هاي هوشمند بيشتر از اين صحبت‌هاست. شما مي‌توانيد از آن براي حمام، اتاق‌هاي كنفرانس، لابي و … استفاده كنيد. در واقع اين پارتيشن براي هر قسمتي كه گاهي لازم است فضاي اطراف آن ديد كامل داشته باشد و گاهي اين ديد در محدوديت وارد شود، مناسب است. با كمترين زمان ممكن و يك كليد ساده مي‌توانيد اتاق كنفرانس خود را از معرض ديد پنهان كنيد و يا با همان كليد بر روي ريموت آن را به حالت قبل بازگردانيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۸:۱۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی