گروه مكعب
مبلمان اداري

راحتي فكري يكي از عناصري است كه هنگام كار سبب آرامش و تفكر مثبت در محيط كاري مي‌شود. راحتي فكري موضوعي است بسيار چند وجهي. يكي از عوامل مؤثر در ناراحت و راحتي فكري در كار، دكوراسيون اداري است.
ما در گروه مكعب به شدت معتقديم كه استفاده غلط از دكوراسيون اداري سبب مي‌شود كه حتي كار‌هايي كه چندان استرس‌زا نيستند، باز هم سخت دشوار شوند.
شما در كار خود گاه به واسطه نوع كار دچار ناراحتي يا استرس و يا فشار‌هاي روحي بسيار مي‌شويد، اين دسته از كارها اغلب افرادي كه اعصاب ضعيفي دارند را از دايره خود خارج مي‌كنند. اما چقدر توان روحي و فكري لازم است كه در اين دسته از كارهاي استرس‌زا باقي بمانيد. خبرنگاري كه از مناطق جنگي گزارش مي‌دهد و هميشه با اخبار جنگ سر و كار دارد، با آن كه در محيط جنگ زده به سر نمي‌برد، اما هميشه تصاوير دلخراشي را در صفحه مانيتور خود مي‌بيند. اين فرد بايد توان بالاي روحي داشته باشد، تا اين دسته از اخبار او را فرسوده نكند. ما معتقديم كه با تغييرات خاصي در دكوراسيون اداري مي‌توانيم بر توان اين افراد بيفزاييم.

نقش دكوراسيون اداري در راحتي فكري

گاهي كارتان با آن كه كاري پردردسر نيست، باز دچار ناراحتي‌ها روحي مي‌شويد. عوامل ناراحتي را مي‌توان در چند دسته طبقه بندي كرد. عواملي ناشي از ذات كار، عوامل ناشي از رفتار سازماني افراد، عوامل محيطي پديد آورنده ناراحتي. ناراحتي در محيط كار را گاه به نارضايتي نيز تعبير مي‌كنند، زيرا نتيجه ناراحتي دير يا زود به نارضايتي از محيط كار مي‌انجامد و نيروي ناراضي را بايد مجبور به كار كرد و ديگر علاقه از اين ميان رخت برمي‌بندد.
عوامل ناراحتي ناشي از ذات كار و همين‌طور عوامل ساخته دست نيروي انساني را بايد در جاي خود بررسي كرد. كار ما بهتر كردن محيط كاري است. از اين رو در رفع ناراحتي ناشي از محيط، دكوراسيون اداري نقش عمده‌اي دارد. در اين مقاله ما چند راهكار جالب براي برطرف كردن ناراحتي در محيط كار با استفاده از تغيير در دكوراسيون اداري را بررسي مي‌كنيم.

از شلوغي محيط تا شلوغي ذهن

اين روز‌ها ابزار اداري بسيار بيشتر از قبل است اما تعداد پرونده‌ها و مواردي كه با كاغذ نوشته و ساخته مي‌شدند كمتر است. ميز‌هاي قديمي مملو از كاغذ بودند و اكنون چند يا چندين دستگاه الكترونيكي در دفتر‌هاي و ادارات به چشم مي‌خورد و كاغذ روز به روز كمتر مي‌شود. ما نمي‌توانيم موبايل، تبلت و كامپيوتر را از چرخه كاري خود حذف كنيم. اما مي‌توانيم محيط را تا آن جا كه مي‌توانيم خلوت نگه داريم. تمام خرده ريز‌هايي را كه “گاهي” در اداره از آنها استفاده مي‌شود را مي‌توان از جلو چشم برداشت. بگذاريد طراحي‌ها زيباي دكوراسيون اداري شما به چشمتان بيايد. بعد از خلوت كردن محيط مي‌توانيد از المان‌هاي چشم نوازي در محيط كاري خود استفاده كنيد. مثلا گلدان يا كتاب خانه را به محيط اضافه كنيد. رنگ روشن به همراه نور طبيعي مي‌تواند محيط شما را در اوج آرامش نگه دارد و تا حد بسيار زيادي از استرس و ناراحتي هنگام كار بكاهد.

باز تعريف نقش مبل در دكوراسيون اداري

مبل‌ها تا همين چندي قبل بيشتر جايي بود براي نشستن موقت. يعني افرادي كه به بازديد شركت مي‌آمدند و مهمان شما بودند بر روي مبل‌هاي سالن انتظار مي‌نشستند. اين بخش تنها براي نشستن موقت بود. اما اكنون تفكر درباره مبل‌هاي اداري بسيار تغيير كرده است. مبل‌ها نشيمن‌هاي بسيار راحتي هستند. همين‌طور نشستن بر روي آنها مي‌تواند براي همه حس خاصي از آرامش را به وجود آورد. حتي با بلند كردن ديواره‌هاي با روكش پارچه مبل و البته با اسفنج آن مي‌توان يك استيشن محاط شده را در اطراف كاربر به وجود آورد. اينگونه حس خاصي از امنيت را به كاربر منتقل مي‌كنيم.

تاثير دكوراسيون اداري در راحتي فكري

تاثير دكوراسيون اداري در راحتي فكري

حالا بايد كار را براي نشستن دائمي بر روي مبل‌ها به انجام برسانيم. يك زيرپايي نرم با ارتفاعي مناسب مي‌تواند شما را همواره مبل نشين كند. در مقاله قبلي گروه مكعب حرف از زاويه خاصي از بدن زده شد به نام زاويه جاذبه صفر. با طراحي بسيار راحت مبلمان اداري براي دكوراسيون اداري خود مي‌توانيد اين زاويه خاص را براي كاربران تا حدي به وجود آورد.

دكوراسيون اداري و راحتي فكري

دكوراسيون اداري و راحتي فكري

همين‌طور استفاده از انواع ميز‌هاي جمع و جور براي قرار دادن لپ‌تاپ شما را كاملا در كار مسلط به وسايلتان مي‌كند. تركيب نور طبيعي، رنگ‌هاي روشن و البته نشيمن‌هايي مانند مبل‌هايي كه اين بار نه براي بازديد كنندگان بلكه براي كاركنان طراحي شده‌اند مي‌تواند حس عجيبي از آرامش را براي شما به وجود آورد. اين راهكار را امتحان كنيد. ما نيز در گروه مكعب هر كمكي از دستمان بر بيايد فروگذار نخواهيم كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۹:۰۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی