گروه مكعب
مبلمان اداري

دكوراسيون اداري اجزاي بسيار مختلفي دارد كه هر كدام نقش اساسي در بخشيدن شكل و ساختار به محل كار شما دارند. اگر طراحي دكوراسيون اداري به خوبي انجام شود تاثير آن را در كارآيي و بهره‌وري، روابط كاركنان و حفظ سلامت جسمي و روحي آنها خواهيد ديد. يكي از پركاربردترين وسايل در محل كار ميز اداري است كه با اهداف مختلفي توليد مي‌شود. ميز منشي يكي از پركاربردترين ميزهاي اداري است. در اين مقاله قصد داريم به نكات مهم در انتخاب ميز منشي بپردازيم.
پس از ورود مراجعه‌كنندگان به دفتر كار شما يكي از اجزاي دكوراسيون اداري كه توجه آنها را جلب مي‌كند ميز منشي است. شكل ظاهري ميز منشي بسيار اهميت دارد. ميز منشي علاوه بر كاربري خوب براي خدمات منشي‌گري بايد بتواند حس خوبي در مراجعه‌كنندگان ايجاد كند.

انتخاب ميز منشي

نكات مهم در انتخاب ميز منشي

ميز منشي بايد با استانداردهاي لازم ساخته شده باشد تا منشي كه ساعات طولاني را پشت ميز مشغول به كار است دچار آسيب‌هاي ناشي از نشستن‌هاي طولاني نشود. به طور كلي ميزهاي استاندارد تاثير زيادي در سلامت كارمندان و در نتيجه افزايش بهره‌وري آنها دارند.
ميز منشي حتما بايد از امكانات مرسوم از جمله فضاي كافي روي ميز، فضاي ذخيره‌سازي مانند كمد و قفسه، دسترسي‌هاي مناسب به برق و… برخوردار باشد تا به ميز منشي نظم ببخشد.
برخورداري از طراحي زيبا يكي ديگر از نكات مهم براي انتخاب ميز منشي است. دكوراسيون مبحثي مهم در محيط‌هاي اداري و سازماني به شمار مي‌آيد. در حال حاضر ايده‌هاي خلاقانه‌اي در ساخت ميز منشي به كار مي‌رود و ميزهايي با طرح‌هاي منحصربه‌فرد در بازار ارائه مي‌شوند. ميزهاي منشي با اشكال هندسي مختلف و متنوع با زيبايي ظاهري خود باعث جلب نظر بيننده مي‌شوند. همچنين اين ميزها را مي‌توان به راحتي در فضاهاي مختلف به ويژه دفاتري كه محدوديت فضا دارند قرار داد و در فضا صرفه‌جويي كرد.
ميز منشي را متناسب با طراحي دكوراسيون داخلي دفتر كار خود انتخاب كنيد. ميز منشي بايد با ساير ميزها و مبلمان اداري هماهنگي كامل داشته باشد.
در هنگام خريد ميز منشي به مرغوبيت جنس آن توجه كنيد. هر چقدر كيفيت ساخت ميز بهتر باشد و مواد اوليه استاندارد در ساخت آن به كار رفته باشد عمر مفيد آن افزايش مي‌يابد.
رنگ ميز منشي بايد متناسب با رنگ دكوراسيون اداري و اجزاي آن انتخاب شود. در حال حاضر ميز منشي در بازار در رنگ‌بندي متنوع در اختيار مشتريان قرار دارد تا با توجه به سليقه و متناسب با رنگ دكوراسيون اداري دفتر كار خود ميز مورد نظر را انتخاب كنند. بعضي از كسب‌وكارها رنگ ميز منشي را هم‌رنگ لوگو يا رنگ سازماني خود در نظر مي‌گيرند تا مراجعه‌كنندگان با ديدن آن نام برند برايشان تداعي شود. بهتر است رنگ‌بندي ميز منشي حالت رسمي و اداري را القا كند.
معمولا اشيايي با وزن زياد مانند كامپيوتر، فايل‌هاي بايگاني و… روي ميز منشي قرار مي‌گيرد. بنابراين ميز منشي مستحكمي را انتخاب كنيد.
حتما به رويه ميز منشي دقت كنيد. وجود يك لايه ضدآب باعث مي‌شود در صورت ريختن مايعات بر سطح ميز رطوبت به داخل بافت ميز نفوذ نكند.
ميز منشي بايد ارتفاع مناسب و استانداردي داشته باشد. همچنين بهتر است ميزي كه قصد خريد آن را داريد داراي گارانتي باشد تا در صورت بروز مشكل پس از خريد بتوانيد آن را پس بدهيد يا تعويض كنيد.

محل قرار گرفتن ميز منشي در محل كار

ميز منشي بايد در محلي از دفتر قرار بگيرد كه منشي ضمن اشراف كامل به تمام فضاي كاري، بتواند ارتباط مناسبي با مراجعه‌كنندگان برقرار كند. منشي بايد در آن محل احساس راحتي كند و بتواند كاملا بر كارش تمركز داشته باشد.
بهتر است ميز منشي در كنار ورودي دفتر، كنار پنجره و يا وسايل سرمايشي و گرمايشي قرار نگيرد تا تمركز منشي بيشتر حفظ شود.
ميزهاي منشي با طرح‌هاي متنوع و خلاقانه در بازار وجود دارند. اميدواريم بتوانيد با در نظر گرفتن نكاتي كه در اين مقاله گفته شد ميزي را با توجه به نيازهايتان و متناسب با دفتر كار خود، انتخاب و خريداري كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۶:۴۳ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی