گروه مكعب مبلمان اداري
|
براي خريد پارتيشن اداري عجله نكنيد. شما بايد نكاتي را قبل از خريد در نظر بگيريد. همچنين براي انتخاب بهترين پارتيشن كه براي شركت شما كارآمد باشد نياز به تجربه و تخصص داريد. اين تجربه و تخصص را همه ما نميتوانيم به دست آوريم چون داراي حرفههاي مختلفي هستيم. اما افرادي هستند كه راهنماي خريد پارتيشن اداري را به ما ارائه ميكنند. نكاتي قبل از خريد پارتيشن اداريقبل از اين كه تصميم به انتخاب پارتيشن بگيريد و سريعا هزينه آن را پرداخت كنيد بايد نكاتي را در نظر گرفته باشيد تا وقتي كار از كار گذشت از كرده خود پشيمان نشويد. راهنماي خريد پارتيشن براي اداره شمابا اضافه شدن نيروها، بايد دفتر كاري شما تغييراتي داشته باشد. ممكن است بودجه كافي براي اجاره يا خريد دفتر جديد نداشته باشيد كه در اين صورت تصميم ميگيريد از فضاي فعلي به نحو احسن استفاده كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خريد و همينطور فروش مبلمان اداري نيازمند آگاهي از نكاتي است كه با رعايت كردن آن از جانب خريدار و فروشنده باعث رضايتمندي دو طرفين ميشود. در ادامه ميخواهيم درباره اين نكات با شما صحبت كنيم.
به چه نكاتي دقت كنيم؟براي خريد مبلمان اداري بايد به بودجه خود دقت كنيد. اين مسئله به خصوص براي شركتهايي كه به تازگي مرحله تاسيس را پشت سر گذاشتهاند، موضوع مهمي است. چرا كه بايد هر قدمي براي كارهاي شركت برميدارند بسيار سنجيده باشد تا در حساب و كتاب كلي و مخارج شركت خللي ايجاد نكنند. متناسب با نوع فعاليت اداري خريداري كنيديكي از مهمترين نكاتي كه براي خريد مبلمان اداري بايد در نظر بگيريد اين است كه بر اساس نوع كاري كه در شركت انجام ميدهيد وسايل اداري را خريداري كنيد و در نهايت دكوراسيوني كه براي فضاي كاري خود ميچينيد گوياي كار و حرفه شما باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
انتخاب نوع مبلمان براي دفتر كاري يك نوع دغدغه است. شايد خودمان از پس اين موضوع بربياييم. اما چه نوع پارچهاي براي مبلمان اداري انتخاب كنيم؟ در اين مقاله ميخواهيم با انواع پارچه مبل و انتخاب پارچه براي مبلمان اداري آشنا شويم. با خريد پارتيشن اداري و قرار دادن آن در فضاي اداري، احتمالا يك فضاي ديگر با اين جداسازي براي خود ايجاد كردهايد. اين فضاي جديد نياز به مبلمان اداري جديد دارد. بسته به نوع كاربرد اين اتاق بايد دكوراسيون اداري مخصوص به آن را بچينيد. اگر براي اين مرحله دچار سردرگمي شدهايد، كارشناسان با تجربه مكعب گروپ شما را راهنمايي ميكنند تا دكوراسيون در خور شركت خود را داشته باشيد. انواع پارچه مبلپارچه مبل يكي از مهمترين قسمتهاي مبلمان است. كيفيت اين پارچه بايد به قدري باشد كه با قيمت مبلمان به صرفه باشد. براي انتخاب انواع پارچه مبلمان گزينههاي زيادي داريم كه در ادامه برايتان توضيح ميدهيم. چه نوع پارچه براي مبلمان اداري انتخاب كنيم؟براي قدم اول نوع كاربرد مبلمان را بررسي كنيد. بايد بدانيد كه اين مبلمان را در چه محيطي ميخواهيد قرار دهيد. اين كه مبلمان در فضاي لابي شركت قرار ميگيرد يا اتاق جلسه، كاملا جاي بررسي دارد. به همين دليل شما بايد براي هر قسمت از فضاي اداره خود نوعي از مبلمان را با رنگ و طرح خاصي سفارش دهيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
به طور كلي زماني به پارتيشن اداري نياز پيدا ميكنيم كه بخواهيم فضايي را به هر دليل جداسازي كنيم. اين جداسازي بايد دلايلي داشته باشد، در غير اين صورت فضا هر چقدر بزرگتر باشد طبيعتا بهتر است. انواع پارتيشنها را بشناسيدبراي خريد و انتخاب پارتيشنهاي اداري لازم است در ابتدا انواع آن را بشناسيد. امروزه انواع پارتيشن در بازار وجود دارد. تنوع جنس، طرح و رنگ آنها به قدري است كه شايد شما در براي انتخاب دچار سردرگمي كند. در چنين مواقعي ميتوانيد با گروه مكعب مشورت كنيد تا با بررسي شرايط دفتر كاري شما و همچنين بودجه شما بهترين پيشنهاد را به شما معرفي كند. مزيتهاي خريد پارتيشن اداري چوبيپارتيشنهاي چوبي به دليل تنوع طرح و رنگ ميتوانند زيبايي منحصر به فردي براي دفتر كاري شما ايجاد كنند. مدلهاي متنوع آن را بررسي كنيد و بر اساس نياز و سليقه خود بهترين مدل آن را انتخاب كنيد. اين پارتيشنها در رنگهاي متنوعي ساخته ميشوند كه بتوانند با رنگ سازماني و شركت شما هماهنگ شوند. براي اطلاعات بيشتر مقاله ” درباره پارتيشن چوبي بيشتر بدانيد ” را مطالعه كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ميز كانتر اداري همان ميزهاي پذيرشي است كه در بدو ورود به شركتهاي مختلف شاهد آن ميشويم. معمولا اولين فضايي كه با وارد شدن به شركتي، فضاي لابي آن شركت است. در اين قسمت به احتمال قوي كانتر اداري را مشاهده كنيد كه منشي آن شركت در پشت اين ميز به شما راهنماييهاي لازم را ارائه ميدهد. انتخاب كانتر اداريدرست است كه براي انتخاب دست ما باز است و ميتوانيم از انواع طرحها و رنگهاي متنوع براي دفتر كاري خود سفارش داشته باشيم. اما انتخاب ما بايد بسيار هوشمندانه و دقيق باشد تا نتيجه عالي از خريد خود گرفته باشيم. كانتر اداري و كاربرد آن در محل كاربا قرار دادن كانتر اداري و استخدام فردي كه بتواند با ورود افراد جديد به شركت شما، آنها را راهنمايي كند تغييري بينظير در نظم شركت خود شاهد خواهيد شد. در اين صورت از هرج و مرج در فضاي اداري خود جلوگيري ميكنيد. زيرا هر فردي دقيقا ميداند به كدام بخش و چه زماني مراجعه كند و هر فردي شخصا به داخل واحدها براي انجام هماهنگيهاي كاري خود جستجو نميكند. اين موضوع امنيت و آسايش اداره شما را افزايش ميدهد. گاهي اوقات مسئول پذيرش كه پشت ميز كانتر اداري مينشيند از ورود افراد متفرقه به داخل اتاقهاي ديگر شركت جلوگيري ميكند. همچنين در صورتي كه رفتار مشكوكي را ببيند ميتواند به واحد نگهباني يا منابع انساني گزارش دهد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
براي خريد هر وسيله اداري بايد سنجيده عمل كنيم. چرا كه بودجه خريد شما ممكن است محدود و حساب شده باشد. به همين دليل قبل از اقدام براي خريد هر كالايي بهتر است به طور كامل تحقيق كنيد يا با يك كارشناس با تجربه صحبت كنيد. شايد براي شركت خود به فكر خريد پارتيشن اداري افتاده باشيد. در اين مقاله برخي از نكات را براي خريد اين وسيله به شما ميگوييم تا بهترين تصميم را بگيريد. مزاياي خريد پارتيشن ادارييكي از مهمترين مزاياي خريد پارتيشنها ايجاد حريم شخصي براي كارمندان است. امروزه براي شركتها يك سالن بزرگ را اجاره ميكنند و آن را به بخشهاي متفاوتي جدا ميكنند. اين جداسازي بايد به صورتي انجام شود تا براي رفت و آمد و آسايش افراد مشكلي ايجاد نكند. پارتيشنهاي اداري به خوبي مراقب حفظ حريم خصوصي افراد هستند كه اين كار باعث افزايش بازدهي آنان در سازمان ميشود. چه نوع پارتيشني براي دفتر كاري خود بخريم؟شايد براي خريد پارتيشن اداري كمي دچار سردرگمي شويد. تنوع مدلهاي آن به قدري در بازار زياد است كه شما را براي انتخاب و تحقيق خسته ميكند. از همين رو لازم است به اين موضوع به صورت تخصصيتر نگاه كنيد. ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر مقاله بررسي و خريد بهترين پارتيشن اداري را مطالعه كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
دفتر كار هر شخصي ميتواند مانند خانه دوم او باشد. به هر حال ما بيشترين ساعات طول روز را در محل كار سپري ميكنيم. بنابراين دكوراسيون فضاي كاري هم براي ما با اهميت ميشود. طراحي دكوراسيون يك فضاي اداري ميتواند باعث افزايش بهرهوري شود و بار رواني مثبتي براي كار و سازمان ايجاد كند. اما اين انرژي مثبت از سبكهاي متنوع در دكوراسيون سرچشمه ميگيرد. انواع سبك مبلمان اداري را بشناسيمامروزه بسياري از شركتها از سبك مدرن براي مبلمان خود استفاده ميكنند. متريالهايي كه براي ساخت اين سبك مبلمان به كار برده ميشود از نوع مدرن و پيشرفته است. علاوه بر اين ظاهر نهايي آنها هم كاملا به صورت مدرن است. افرادي كه اين سبك از مبلمان را براي دفاتر اداري خود انتخاب ميكنند به دنياي مدرن علاقمندند. آنها ميخواهند كسب و كار خود را با روشهاي جديد پيش ببرند. طرح مبلمان اداري مدرن از اشكال هندسي الگو گرفته است. البته طرحهاي سادهاي براي ساخت آن يكي از ويژگيهاي اين سبك است. كدام سبك را انتخاب كنيم؟اين كه كدام سبك مبلمان اداري را براي شركت خود انتخاب كنيم نياز به دقت دارد. اگر اين كار برايتان مشكل باشد كارشناسان گروه مكعب به شما كمك ميكنند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد. اين انتخاب ميتواند يكي از مهمترين خريدهاي دفتر اداري شما باشد. شما يك سبك خاص را براي شركت خود بايد بپسنديد تا علاوه بر راحتي كارمندان، نماي چشمگيري هم داشته باشد. حتي ظاهر كسب و كار شما هم در دنياي امروزي مهم است. بنابراين بايد مبلمان اداري را طوري انتخاب كنيد تا با باقي وسايل و دكوراسيون شما همخواني داشته باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
امروزه به ارگونوميك بودن وسايل اداري اهميت زيادي داده ميشود. آسيبهايي كه در طولاني مدت براي كارمندان اداري ايجاد ميشود توليد كنندگان را در فكري انداخت كه بتوانند وسايلي را توليد كنند تا مراقب سلامتي جسماني افراد باشد. نتيجه اين موضوع آنقدر مهم است كه شايد حتي براي هيچ يك از ما چندان مهم نباشد. توقع ما از يك ميز اداري خوب چيست؟ اين موضوع بايد دقيقتر بررسي تا منجر به يك انتخاب عالي شود. در اين مقاله به شما در اين زمينه راهنماييهاي مفيدي ميدهيم؛ پس با ما همراه شويد. براي خريد هر وسيلهاي مانند مبلمان اداري و … به خصوص در تعداد بالا توصيه ميكنيم به صورت حضوري به يكي از مراكز معتبر مراجعه كنيد. اين كه جنس مورد نظر را از نزديك ببينيد در تصميمگيري نهايي شما تاثير ميگذارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه وقتي كالايي را به صورت اينترنتي خريد كردهايد با عكس آن تضادهايي دارد. گاهي اوقات در مرحله ويرايش عكس كالا اين مشكل به وجود ميآيد كه نتوانند نور و رنگ و جزئيات كالا را به خوبي به واقعيت نزديك كنند. به همين دليل ممكن است باعث نارضايتي مشتري شود. ويژگيهاي ميز اداري خوباين كه براي ميز اداري ويژگيهاي خوب به كار ببريم كاملا به شغل و حرفه شما بستگي دارد. در واقع ممكن است يك ميز اداري براي مشاغل پزشكي كارآمد باشد، اما براي شركتهاي استارت آپي مناسب نباشد. به همين دليل المانهاي مختلفي را براي انتخاب ميز اداري در نظر بگيريد. با كارمندان خود مشورت كنيدنياز هر كارمند در فضاي اداري باهم متفاوت است. دليل اين تفاوت ميتواند در نوع شغلي و حرفه آنان باشد. براي مثال كارمندي كه در بخش بايگاني مشغول به كار ميشود براي دستهبندي اوراق به تعدادي كمد و كشو در كنار ميز خود نياز دارد. براي وجود اين فضا بايد فكري داشته باشيد. براي اطلاعات بيشتر مقاله ” عوامل موثر در انتخاب ميز اداري ” را بخوانيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
پارتيشن يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون اداري در بسياري از سازمانها و شركتهاست. مديران كسبوكارها در انتخاب پارتيشن اداري علاوه بر زيبايي، كاربردي بودن آن را نيز مد نظر قرار ميدهند. پارتيشنها در انواع مختلفي در بازار عرضه ميشوند. بهتر است پارتيشن مناسب را بر اساس فضاي كار، بودجه و سليقه خود انتخاب كنيد. در اين مقاله با انواع پارتيشن آلومينيومي آشنا ميشويم و ويژگيهاي آنها را مرور ميكنيم.
پارتيشن آلومينيومي تكجدارهپارتيشن آلومينيومي تكجداره با استفاده از فريم آلومينيوم، جدارههاي MDF و شيشه ساخته ميشود. ابعاد جدارههاي MDF ميتواند به صورت كوتاه، بلند و يا تا ارتفاع سقف با توجه به درخواست و سليقه خريدار تعيين شود. ضخامت MDF در پارتيشن آلومينيومي معمولا شش ميليمتر يا شانزده ميليمتر در نظر گرفته ميشود. پارتيشن آلومينيومي دوجدارهپارتيشن آلومينيومي دوجداره با مزايايي نظير آكوستيك صدا و جذب صوتي بيشتر و همچنين زيبايي و استحكام بالا در فضاهاي باز اداري و تجاري به منظور جداسازي فضاها مورد استفاده قرار ميگيرد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
طراحي دكوراسيون اداري نقش بسيار مهمي در روحيه كاركنان شركتها و سازمانها دارد. رنگ و طرح مبلمان اداري، كفپوش و ديوارها در ايجاد آرامش روحي و تمركز افراد در هنگام كار كردن بسيار تاثيرگذار است. پرده يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون در فضاهاي مختلف است كه علاوه بر تنظيم نور بر زيبايي محيط ميافزايد. در اين مقاله به اهميت پرده در دكوراسيون اداري ميپردازيم. به نور فضاي مورد نظر توجه كنيد. اگر دفتر كار داراي نور طبيعي زياد باشد استفاده از پرده با رنگ روشن توصيه نميشود. نكته مهم ديگري كه بايد در نظر گرفته شود هماهنگي رنگ پرده با رنگ كلي فضا و مبلمان اداري و كفپوشها است. رنگ پرده نبايد با رنگ فضاي اداري در تضاد باشد. انواع پردههاي اداريمعمولا براي فضاي اداري پردههاي كركرهاي، زبرا و شيد رول انتخاب ميشوند كه به راحتي در ساعات مختلف روز امكان تنظيم نور فضا را فراهم ميكنند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |