گروه مكعب
مبلمان اداري

براي خريد پارتيشن اداري عجله نكنيد. شما بايد نكاتي را قبل از خريد در نظر بگيريد. همچنين براي انتخاب بهترين پارتيشن كه براي شركت شما كارآمد باشد نياز به تجربه و تخصص داريد. اين تجربه و تخصص را همه ما نمي‌توانيم به دست آوريم چون داراي حرفه‌هاي مختلفي هستيم. اما افرادي هستند كه راهنماي خريد پارتيشن اداري را به ما ارائه مي‌كنند.
پارتيشن‌ها مزيت‌هاي فراواني دارند. بسياري از مديران براي جلوگيري از انتشار صدا به خريد آن اقدام مي‌كنند. گاهي هم براي حفظ حريم خصوصي كارمندان لازم است به فكر جداسازي بخش‌هايي در شركت خود باشيد. البته پارتيشن‌هاي اداري انواع مختلفي دارند كه شما بر اساس نياز و همچنين بودجه خود خريد خود را انجام مي‌دهيد.
يكي ديگر از موضوعاتي كه براي خريد پارتيشن اداري نياز است به آن توجه كنيد، رنگي است كه توسط آن دكوراسيون اداري شما شكل مي‌گيرد. براي رنگ پارتيشن مي‌توانيد از رنگ سازماني خود كمك بگيريد، يا بسته به حوزه شغلي خود از انواع رنگ‌ها براي انتخاب پارتيشن استفاده كنيد.
در ادامه مطلب مي‌خواهيم درباره راهنماي خريد پارتيشن اداري با شما صحبت كنيم.

راهنماي خريد پارتيشن اداري

نكاتي قبل از خريد پارتيشن اداري

قبل از اين كه تصميم به انتخاب پارتيشن بگيريد و سريعا هزينه آن را پرداخت كنيد بايد نكاتي را در نظر گرفته باشيد تا وقتي كار از كار گذشت از كرده خود پشيمان نشويد.
در مرحله اول بايد كاملا فضاي مورد نظر را بررسي كنيد. هدفتان را از خريد پارتيشن بدانيد. آيا فقط زيباسازي فضاي برايتان مهم است يا براي اين مجزاسازي فكر مهم‌تري داريد؟ البته كه ظاهر دفتر كاري شما هم به اندازه قابل توجهي مهم است اما اگر اين زيبايي با كاربردي بودن آن ادغام شود.
مرحله نيازسنجي بسيار مهم است. زيرا ممكن است شما يك پارتيشن چوبي و بدون پنجره براي قسمتي از دفتر كاري خود خريداري و نصب كنيد و بعد از آن متوجه شويد كه باقي فضاي شركت به واسطه اين پارتيشن تاريك و كم نور شده است. بنابراين اگر با كمبود پنجره در واحد خود مواجه هستيد، بهتر است از پارتيشن‌هاي تركيبي استفاده كنيد كه قسمتي از آن‌ها براي انتقال نور به شكل پنجره هستند.
تعداد پارتيشن را مشخص كنيد. شما بايد بدانيد بر اساس متراژ شما قرار است فضاي مورد نظر را به چند بخش تقسيم كنيد و در داخل آن‌ها چه تعداد كارمند قرار است حضور داشته باشند. براي اين كه يك تصميم هوشمندانه بگيريد، بهتر است قبل از خريد با كارشناس طراحي دكوراسيون اداري مشورت داشته باشيد. گروه مكعب با تجربه ارزشمند خود مي‌تواند به شما كمك كند.

راهنماي خريد پارتيشن براي اداره شما

با اضافه شدن نيروها، بايد دفتر كاري شما تغييراتي داشته باشد. ممكن است بودجه كافي براي اجاره يا خريد دفتر جديد نداشته باشيد كه در اين صورت تصميم مي‌گيريد از فضاي فعلي به نحو احسن استفاده كنيد.
اما براي بررسي و خريد پارتيشن اداري براي دفتر كاري خودتان لازم است بهترين پارتيشني را انتخاب كنيد كه پاسخگوي نيازهاي شما باشد. گران قيمت‌ترين پارتيشن، بهترين پارتيشن براي شما نيست. شما بايد بر اساس حرفه كاري و نوع فعاليتي كه در اداره انجام مي‌دهيد يك انتخاب صحيح داشته باشيد. علاوه بر اين بايد شرايط جوي منطقه خود را هم در نظر بگيريد و پارتيشني را انتخاب كنيد كه در اثر رطوبت هوا آسيب نبيند. يك انتخاب درست شما را از پرداخت هزينه‌هاي اضافي دور مي‌كند.
شايد تصور كنيد خريد يك پارتيشن ضعيف هم بتواند نياز شما را بر طرف كند. اما دقت داشته باشيد كه ممكن است عمر آن كوتاه باشد و پولي كه بابت خريد آن داده باشيد هم بيهوده باشد. براي اجتناب از چنين اشتباهي يك انتخاب درست داشته باشيد. شايد لازم باشد از سطح انتظار خود بيشتر هزينه كنيد، اما خيالتان از بابت پارتيشن اداري كه مي‌خريد راحت شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۴:۰۶ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

خريد و همينطور فروش مبلمان اداري نيازمند آگاهي از نكاتي است كه با رعايت كردن آن از جانب خريدار و فروشنده باعث رضايتمندي دو طرفين مي‌شود. در ادامه مي‌خواهيم درباره اين نكات با شما صحبت كنيم.
براي مبلمان اداري ، مهم‌ترين قسمت نحوه قيمت‌گذاري آن است. فروش لوازم اداري بايد بر اساس كيفيت و كاربرد آن قيمت گذاري شود. براي اين مرحله نياز است استانداردهاي اجناس اداري قبل از فروش بررسي شود و بهترين قيمت آن براي مشتري در نظر گرفته شود. با اين حساب هر كالايي كه گران‌تر باشد، قاعدتا جنس بهتري ندارد.
حتما ضرب المثل “هرچقدر پول دهي، آش مي‌خوري” را شنيده‌ايد. امروزه مواردي در بازار وجود دارد كه مي‌تواند اين گفته را نقض كند. بنابراين بهتر است به اين ضرب المثل تكيه نكنيد و خودتان براي كالاي مورد نظر وارد تحقيق شويد. در اين صورت اگر با بررسي تمامي جوانب مبلمان اداري مورد نظر خود را خريداري كنيد، احتمال اين كه پس از خريد از كار خود پشيمان شويد، بسيار كم مي‌شود.

فروش مبلمان اداري

 

به چه نكاتي دقت كنيم؟

براي خريد مبلمان اداري بايد به بودجه خود دقت كنيد. اين مسئله به خصوص براي شركت‌هايي كه به تازگي مرحله تاسيس را پشت سر گذاشته‌اند، موضوع مهمي است. چرا كه بايد هر قدمي براي كارهاي شركت برمي‌دارند بسيار سنجيده باشد تا در حساب و كتاب كلي و مخارج شركت خللي ايجاد نكنند.
بسياري از فروشگاه‌ها براي قسمت فروش مبلمان اداري خود كارشناسان با تجربه‌اي را استخدام مي‌كنند تا بتوانند راهنمايي‌هاي درستي به مشتريان بدهند. آن‌ها بر اساس تجربه خود سعي مي‌كنند نيازهاي شما را براي اين خريد بسنجند و با سلايق شما آشنا شوند.
براي خريد مبلمان اداري به عنوان خريدار بهتر است كارايي مبلمان را براي دفتر اداري خود بسنجيد. وقتي بودجه شما براي خريد كالاها محدود باشد، اين موضوع حساسيت بيشتري هم پيدا مي‌كند. بنابراين از خريد كالاهايي كه كاربردي براي شما ندارند و تنها جنبه تزييني و تغيير دكوراسيون دارند پرهيز كنند. بسياري از اجناس در بازار هستند كه علاوه برا كاربردي بودن مي‌توانند تغيير مناسبي براي فضاي كاري شما ايجاد كنند. پس بهتر است براي خريد به سراغ چنين وسايلي برويد.

متناسب با نوع فعاليت اداري خريداري كنيد

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه براي خريد مبلمان اداري بايد در نظر بگيريد اين است كه بر اساس نوع كاري كه در شركت انجام مي‌دهيد وسايل اداري را خريداري كنيد و در نهايت دكوراسيوني كه براي فضاي كاري خود مي‌چينيد گوياي كار و حرفه شما باشد.
براي مثال اگر حوزه كاري شما در زمينه فعاليت‌هاي حقوقي و امور وكالت است، بايد مبلمان رسمي‌تري خريداري كنيد. پيشنهاد ما خريد مبلمان راحتي با پارچه چرمي، كه بهتر است رنگ آن تيره باشد. البته از سبك‌هاي ديگري نيز مي‌توانيد براي دفتر حقوقي خود استفاده كنيد. در مقابل اگر حوزه فعاليتي شركت شما يك رسانه اينترنتي يا يك استارت آپ باشد بهتر است از رنگ‌هاي شادتري براي فضاي كاري خود استفاده كنيد. محيط‌ها و دكوراسيون خشك و بي‌روح براي اين شركت‌ها مي‌تواند از كارايي نيرو بكاهد. بهترين كار اين است كه براي شركت خود يك نيروي طراح دكوراسيون اداري استخدام كنيد و مراحل تغيير را با مشورت او پيش ببريد. خريد مبلمان اداري تنها يك بخش از تغيير دكوراسيون فضاي شركت شماست.
امروزه تنوع طرح‌ها و رنگ مبلمان اداري ممكن است ما را در لحظه خريد آن دچار سردرگمي كند. فروشندگان با مهارت بايد براي فروش مبلمان اداري دقت كنند كه وفاداري مشتري به شما مهم‌ترين موضوع سودآور براي شماست. چرا كه اگر مشتري از كيفيت اجناس و خدمات پس از فروش شما راضي باشد مي‌تواند براي خريدهاي بعدي هم به شما مراجعه كند. علاوه بر اين ممكن است كالا و خدمات شما را به ديگر دوستان خود هم معرفي كند. اين موضوع مي‌تواند تاثير زيادي بر روي افزايش فروش شما داشته باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۶:۲۹ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

انتخاب نوع مبلمان براي دفتر كاري يك نوع دغدغه است. شايد خودمان از پس اين موضوع بربياييم. اما چه نوع پارچه‌اي براي مبلمان اداري انتخاب كنيم؟ در اين مقاله مي‌خواهيم با انواع پارچه مبل و انتخاب پارچه براي مبلمان اداري آشنا شويم.
همان قدري كه متريال ساخت اسكلت مبلمان مهم است، جنس پارچه آن هم اهميت زيادي دارد. براي انتخاب نوع مبلمان بايد تكليف كاربرد آن را مشخص كنيد. اين كه مبلمان قرار است در چه فضايي قرار گيرد و ميزان استفاده از آن تا چه حد است.

انتخاب پارچه براي مبلمان اداري

با خريد پارتيشن اداري و قرار دادن آن در فضاي اداري، احتمالا يك فضاي ديگر با اين جداسازي براي خود ايجاد كرده‌ايد. اين فضاي جديد نياز به مبلمان اداري جديد دارد. بسته به نوع كاربرد اين اتاق بايد دكوراسيون اداري مخصوص به آن را بچينيد. اگر براي اين مرحله دچار سردرگمي شده‌ايد، كارشناسان با تجربه مكعب گروپ شما را راهنمايي مي‌كنند تا دكوراسيون در خور شركت خود را داشته باشيد.

انواع پارچه مبل

پارچه مبل يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي مبلمان است. كيفيت اين پارچه بايد به قدري باشد كه با قيمت مبلمان به صرفه باشد. براي انتخاب انواع پارچه مبلمان گزينه‌هاي زيادي داريم كه در ادامه برايتان توضيح مي‌دهيم.
پارچه مخملي براي مبلمان يكي از پرطرفدارترين گزينه‌هاست. اين پارچه براي مبلمان كلاسيك و سلطنتي مناسب است. بافت و رنگ اين نوع پارچه تنوع زيادي دارد. جنس مخمل كيفيت‌هاي گوناگوني دارد. كيفيت آن را از روي تراكم بافت مشخص مي‌كنند. يعني هر چقدر تراكم پارچه مخمل بيشتر باشد كيفيت آن بهتر است.
جنس ساتن يكي ديگر از انواع پارچه براي مبلمان است. اما به دليل نگهداري سخت از آن، طرفداران زيادي ندارد.پارچه‌هاي ساتن به راحتي آلودگي را به خود جذب مي‌كنند و حتي جنس مستحكمي هم ندارند. اما زيبايي خاصي دارند.
اگر طرفدار مبلمان چرم هستيد به شما تبريك مي‌گويم. اين جنس هم زيبايي منحصر به فردي دارد و هم از استحكام خوبي برخوردار است. البته چرم هم مي‌تواند كيفيت‌هاي متفاوتي داشته باشد. نگهداري از مبلمان چرمي هم قواعد خاص خودش را دارد كه با رعايت كردن آن طول عمر مبل را افزايش مي‌دهيد.
يكي ديگر از انواع پارچه براي مبلمان اداري، پارچه مبل مازراتي است. در اين نوع پارچه كه كيفيت قابل توجهي دارد انواع رنگ از اين جنس موجود است تا بر اساس طراحي دكوراسيون اداري شما براي مبلمان انتخاب شود.
البته پارچه‌هاي متنوع ديگري هم در بازار موجود است كه مي‌توانيد بر طبق سليقه خود آن را انتخاب كنيد. اما چند نمونه‌اي كه براي شما مثال زديم، پرطرفدارترين جنس پارچه براي مبلمان هستند.

چه نوع پارچه براي مبلمان اداري انتخاب كنيم؟

براي قدم اول نوع كاربرد مبلمان را بررسي كنيد. بايد بدانيد كه اين مبلمان را در چه محيطي مي‌خواهيد قرار دهيد. اين كه مبلمان در فضاي لابي شركت قرار مي‌گيرد يا اتاق جلسه، كاملا جاي بررسي دارد. به همين دليل شما بايد براي هر قسمت از فضاي اداره خود نوعي از مبلمان را با رنگ و طرح خاصي سفارش دهيد.
بهتر است براي اتاق جلسات فضاي كاري خود از پارچه‌هاي چرمي انتخاب داشته باشيم. اين نوع پارچه‌ها نماي كلاسيك و زيبايي به فضاي كاري ما مي‌دهند. براي فضاهاي اتاق انتظار، فضاي استراحت كاركنان، از مبلمان با پارچه مازراتي انتخاب كنيد كه طرح و رنگ‌هاي متفاوتي دارد. براي اتاق استراحت يا بازي كاركنان مي‌توانيد رنگ پارچه براي مبلمان اداري را رنگارنگ در نظر بگيريد تا روحيه آنان را شاداب كند.
البته طرح و رنگ مبلمان اداري تمام ماجرا نيست. شما موضوعات ديگري را هم بايد مورد بررسي قرار دهيد. وقتي مبلماني را براي فضاي اداري خريداري مي‌كنيد بايد براي نظافت آن هم فكري كرده باشيد. در اين ميان تميز كردن مبلمان چرمي راحت‌تر است. مبلمان از جنس پارچه مخملي ممكن است شما را در اين امر به دردسر بيندازد. پارچه‌هاي مخمل به سادگي مواد را به خود جذب مي‌كنند و تميز كردن آن زمان بر است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۳:۲۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

به طور كلي زماني به پارتيشن اداري نياز پيدا مي‌كنيم كه بخواهيم فضايي را به هر دليل جداسازي كنيم. اين جداسازي بايد دلايلي داشته باشد، در غير اين صورت فضا هر چقدر بزرگتر باشد طبيعتا بهتر است.
براي انتخاب آن بايد مولفه‌هاي مختلفي را چك كنيد. ساده‌ترين و البته يكي از نكات مهم براي فضاي كاري توجه به رنگ وسايل و معماري داخلي ساختمان است. نمي‌توانيد براي هر قسمت هر رنگي كه خواستيد انتخاب كنيد. چون كه در اين صورت دفتر كاري شما پرستيژ خودش را از داده و شبيه به مهد كودك مي‌شود. بنابراين رنگي را انتخاب كنيد كه مناسب نوع فعاليت كاري شما باشد و با باقي دكوراسيون شما همخواني داشته باشد. اگر بتوانيد اين هماهنگي را با مبلمان اداري ايجاد كنيد زيبايي خاص و چشمگيري در دفتر كاري خود خواهيد داشت.
پارتيشن‌ها علاوه بر كاربردهاي زيادي كه دارند مي‌توانند جنبه بصري زيبايي براي دفتر كاري شما ايجاد كنند. در كنار پارتيشن‌هاي چوبي اگر نورپردازي مناسبي را انتخاب كنيد فضاي شركت شما بسيار خاص مي‌شود. در ادامه با انواع پارتيشن و مزيت‌هاي پارتيشن چوبي آشنا شويد.

مزيت‌هاي پارتيشن اداري چوبي

انواع پارتيشن‌ها را بشناسيد

براي خريد و انتخاب پارتيشن‌هاي اداري لازم است در ابتدا انواع آن را بشناسيد. امروزه انواع پارتيشن در بازار وجود دارد. تنوع جنس، طرح و رنگ آن‎‌ها به قدري است كه شايد شما در براي انتخاب دچار سردرگمي كند. در چنين مواقعي مي‌توانيد با گروه مكعب مشورت كنيد تا با بررسي شرايط دفتر كاري شما و همچنين بودجه شما بهترين پيشنهاد را به شما معرفي كند.
پارتيشن اداري چوبي يكي از پارتيشن‌هاي پرطرفدار است كه مزيت‌هاي زيادي هم دارد. حتي انتخاب مدل اين نوع پارتيشن هم نياز به بررسي دارد. اين مدل نيز انواع مختلفي دارد كه بر اساس سفارش شما ساخته مي‌شود. پارتيشن‌هاي چوبي به صورت قابل حمل هم توليد مي‌شوند كه بتوانيد در هر فضايي كه مي‌خواهيد استفاده كنيد.
پارتيشن‌هاي اداري شيشه‌اي هم نوع ديگري از پارتيشن هستند كه نماي زيبايي به دفتر كاري شما مي‌دهند. براي اين نوع پارتيشن خلاقيت‌هاي زيادي را مي‌توانيد براي زيباتر شدن آن داشته باشيد. اما يكي از مشكلات پارتيشن شيشه‌اي اين است كه حريم خصوصي در آن به خوبي حفظ نمي‌شود. البته شما مي‌توانيد نوع شيشه آن را مات انتخاب كنيد و سفارش دهيد.
پارتيشن آلومينيومي علاوه بر اين كه سبك هستند مقاومت خوبي هم دارند. قيمت آن‌ها مناسب است و موضوعي كه شايد شما را براي خريد آن دودل كند احتمالا ظاهر آن است.

مزيت‌هاي خريد پارتيشن اداري چوبي

پارتيشن‌هاي چوبي به دليل تنوع طرح و رنگ مي‌توانند زيبايي منحصر به فردي براي دفتر كاري شما ايجاد كنند. مدل‌هاي متنوع آن را بررسي كنيد و بر اساس نياز و سليقه خود بهترين مدل آن را انتخاب كنيد. اين پارتيشن‌ها در رنگ‌هاي متنوعي ساخته مي‌شوند كه بتوانند با رنگ سازماني و شركت شما هماهنگ شوند.
پارتيشن‌هاي چوبي هم به صورت قابل حمل و هم ثابت قابل سفارش هستند. در نوع ثابت آن نگران افتادن يا آسيب ديدن آن نمي‌شويد. همچنين حريم خصوص افراد در مدل ثابت آن بهتر حفظ مي‌شود زيرا از بخش زيادي از انتقال صدا به فضاهاي ديگر جلوگيري مي‌كند.
براي انتخاب اين پارتيشن راه ديگري هم جلوي رويتان است. شما مي‌توانيد يك پارتيشن تركيبي از عنصر چوب و شيشه داشته باشيد. يعني در قسمت بالايي پارتيشن، شيشه‌هاي مات يا ساده كار شده باشد و باقي آن از جنس چوب ساخته شود. با اين كار انتقال نور هم به بخش‌هاي ديگر فضا هم امكان‌پذير مي‌شود.
چوب عايق مناسبي براي سر و صداهاي محيط است. اگر دفتر كاري شما محيط شلوغي دارد مي‌توانيد اين نوع پارتيشن را انتخاب كنيد و سفارش دهيد. با اين كار حجم زيادي از سر و صداي محيط كاهش پيدا مي‌كند و سر و صداهاي افراد به اتاق‌هاي ديگر نمي‌رسد.
پارتيشن‌هاي چوبي طرفداران زيادي دارد. عنصر چوب احساس گرما و صميميت را به مخاطب مي‌رساند و البته دكوراسيون كلاسيك براي فضاي انتخابي ايجاد مي‌كند.

براي اطلاعات بيشتر مقاله ” درباره پارتيشن چوبي بيشتر بدانيد ” را مطالعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۳۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

ميز كانتر اداري همان ميزهاي پذيرشي است كه در بدو ورود به شركت‌هاي مختلف شاهد آن مي‌شويم. معمولا اولين فضايي كه با وارد شدن به شركتي، فضاي لابي آن شركت است. در اين قسمت به احتمال قوي كانتر اداري را مشاهده كنيد كه منشي آن شركت در پشت اين ميز به شما راهنمايي‌هاي لازم را ارائه مي‌دهد.
ميز كانتر انواع مختلفي دارد كه شما بايد بر اساس حوزه كاري خود آن را انتخاب كنيد.ميز كانتر نمايشگاهي، بيمارستاني، اداري، ميز كانتر بانك، تجاري و ميز كانتر تبليغات از انواع ميزهاي كانتر است.
اين ميز اداري هم مانند ديگر وسايل اداري داراي انواع طرح‌ها، مدل‌ها و حتي رنگ‌هاي متفاوتي است. شما به راحتي مي‌توانيد كانتر اداري را مطابق با رنگ دكوراسيون خود سفارش دهيد.
در ادامه توضيحات بيشتري براي انتخاب كانتر اداري و كاربرد و قابليت‌هاي آن در اختيار شما قرار مي‌دهيم. براي خريد كانتر اداري سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر مبلمان اداري خريداري كنيد تا بتوانيد تا مدت‌ها از اين ميز به خوبي استفاده كنيد و نيازمند خريد ميز جديد نباشيد.

ميز كانتر اداري

انتخاب كانتر اداري

درست است كه براي انتخاب دست ما باز است و مي‌توانيم از انواع طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوع براي دفتر كاري خود سفارش داشته باشيم. اما انتخاب ما بايد بسيار هوشمندانه و دقيق باشد تا نتيجه عالي از خريد خود گرفته باشيم.
همانطور كه گفتيم براي انتخاب كانترهاي اداري مي‌توانيم به رنگ آميزي دفتر كار خود دقت كنيم بر اساس آن ميز مورد نياز را انتخاب كنيم تا همخواني متناسب با دكوراسيون محل كار ما داشته باشد. اما تنها رنگ و مدل كانتر نياز ما را برطرف نمي‌كند. شما بايد اين وسيله را به صورت ارگونوميك انتخاب كنيد. كارمندي كه قرار است پشت اين ميز كار كند، در طول روز زمان زيادي را در پشت اين ميز مي‌نشيند. بنابراين مهم است اين ميز استانداردهاي لازم را دارا باشد.
ابعاد ميز را طوري انتخاب كنيد تا در بهترين قسمت شركت قرار گيرد. همانطور كه مي‌دانيد ميز پذيرش بايد در قسمت ورودي و جلوي ديد افراد باشد تا با وارد شدن به شركت شما دچار سردرگمي نشوند. به همين خاطر قبل از انتخاب و خريد ميز كانتر اداري سعي كنيد محل قرارگيري آن را مشخص كنيد و ابعاد آن را اندازه گيري كنيد. براي انتخاب ميز كانتر مورد نظر خود مي‌توانيد با كارشناسان گروه مكعب كه در زمينه طراحي دكوراسيون اداري تبحر و تجربه كافي دارند، مشورت كنيد.
به طور كلي كانترهاي اداري قيمت مناسبي دارند. اما در هر صورت سعي كنيد براي انتخاب آن تمامي جوانب را در نظر بگيريد تا خريد مطمئن شما باعث پرداخت هزينه‌هاي اضافي نشود.

كانتر اداري و كاربرد آن در محل كار

با قرار دادن كانتر اداري و استخدام فردي كه بتواند با ورود افراد جديد به شركت شما، آن‌ها را راهنمايي كند تغييري بي‌نظير در نظم شركت خود شاهد خواهيد شد. در اين صورت از هرج و مرج در فضاي اداري خود جلوگيري مي‌كنيد. زيرا هر فردي دقيقا مي‌داند به كدام بخش و چه زماني مراجعه كند و هر فردي شخصا به داخل واحدها براي انجام هماهنگي‌هاي كاري خود جستجو نمي‌كند. اين موضوع امنيت و آسايش اداره شما را افزايش مي‌دهد. گاهي اوقات مسئول پذيرش كه پشت ميز كانتر اداري مي‌نشيند از ورود افراد متفرقه به داخل اتاق‌هاي ديگر شركت جلوگيري مي‌كند. همچنين در صورتي كه رفتار مشكوكي را ببيند مي‌تواند به واحد نگهباني يا منابع انساني گزارش دهد.
كانتر اداري مي‌تواند روند اجراي كارهاي اداري را تسريع بخشد. در كنار اين ميز معمولا يك كمد قرار مي‌دهند تا پرونده‌هاي مراجعه كنندگان را داخل آن قرار دهند. با وجود ميز پذيرش شما با ارائه شماره پرونده مي‌توانيد به اطلاعات لازم خود دسترسي پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۳:۲۰ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

براي خريد هر وسيله اداري بايد سنجيده عمل كنيم. چرا كه بودجه خريد شما ممكن است محدود و حساب شده باشد. به همين دليل قبل از اقدام براي خريد هر كالايي بهتر است به طور كامل تحقيق كنيد يا با يك كارشناس با تجربه صحبت كنيد. شايد براي شركت خود به فكر خريد پارتيشن اداري افتاده باشيد. در اين مقاله برخي از نكات را براي خريد اين وسيله به شما مي‌گوييم تا بهترين تصميم را بگيريد.
بهتر است براي انتخاب پارتيشن اداري يك تناسب با حوزه فعاليت خود پيدا كنيد. در واقع مي‌توانيد پارتيشن اداري را با شغل افراد آن بخش انتخاب كنيد. اين موضوع مي‌تواند از ظاهر شركت شما يك فضاي خاص ايجاد كند و حتي براي خود كارمندان هم جالب باشد و روحيه آنان را شاداب كند. با اين موضوع كه يك بار رواني مثبت دارد مي‌توانيد آينده بهتري براي رشد سازمان خود ببينيد.
براي سفارش پارتيشن اداري لوازمي كه بايد در قسمت‌هاي مختلف قرار دهيد را بررسي كنيد. فضا را بر اساس قرارگيري افراد و لوازم در كنار هم مجزا كنيد. براي اين تقسيم فضا از خود كارمندان هم كمك بگيريد. آن‌ها مايلند با تيم‌هايي كه بيشترين ارتباط كاري را در طول روز دارند فاصله كمتري داشته باشند.

خريد پارتيشن اداري

مزاياي خريد پارتيشن اداري

يكي از مهم‌ترين مزاياي خريد پارتيشن‌ها ايجاد حريم شخصي براي كارمندان است. امروزه براي شركت‌ها يك سالن بزرگ را اجاره مي‌كنند و آن را به بخش‌هاي متفاوتي جدا مي‌كنند. اين جداسازي بايد به صورتي انجام شود تا براي رفت و آمد و آسايش افراد مشكلي ايجاد نكند. پارتيشن‌هاي اداري به خوبي مراقب حفظ حريم خصوصي افراد هستند كه اين كار باعث افزايش بازدهي آنان در سازمان مي‌شود.
پارتيشن‌هاي اداري بخش زيادي از صداهاي مزاحم در محيط كاري را به حداقل مي‌رساند. يكي از ويژگي‌هاي مهم براي بالا بردن راندمان كاري در فضاي كار داشتن تمركز است. با پارتيشن‌ها تا حد قابل توجهي مي‌توانيد صداهاي اطراف را حذف كنيد.
با نصب پارتيشن يك فضاي جديد براي اداره خود ايجاد مي‌كنيد. اين يك تنوع كارآمد است كه بتوانيد تغيير زيبايي هم در فضا ايجاد كنيد. جالب است بدانيد يك تغيير خوب هم مي‌تواند باعث پيشرفت سازمان شما مي‌شود.
نصب پارتيشن‌ها به آساني انجام مي‌شود. اما لازم است توسط افراد با تجربه در اين كار صورت گيرد تا نتيجه كار عالي شودپارتيشن‌ها امروزه تنوع رنگي و طرح بالايي دارند كه با انواع دكوراسيون شما هماهنگ مي‌شوند. شما مي‌توانيد بر طبق سليقه و نياز خود مدل و رنگ آن را سفارش دهيد تا مختص به دفتر كاري شما ساخته شود.

چه نوع پارتيشني براي دفتر كاري خود بخريم؟

شايد براي خريد پارتيشن اداري كمي دچار سردرگمي شويد. تنوع مدل‌هاي آن به قدري در بازار زياد است كه شما را براي انتخاب و تحقيق خسته مي‌‌كند. از همين رو لازم است به اين موضوع به صورت تخصصي‌تر نگاه كنيد. مي‌توانيد براي اطلاعات بيشتر مقاله بررسي و خريد بهترين پارتيشن اداري را مطالعه كنيد.
در قدم اول بايد شرايط محيطي دفتر كاري خود را به طور كامل بسنجيد. براي مثال اگر شركت شما از نور طبيعي كمي برخوردار است، مي‌توانيد از پارتيشن‌هاي شيشه‌اي استفاده كنيد تا پخش نور به ديگر بخش‌هاي شركت آسان‌تر باشد. پارتيشن‌هاي شيشه‌اي دو نوع شيشه شفاف و شيشه مات دارند تا شما بر اساس نياز خود يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد. از اين نوع پارتيشن مي‌شود به صورت تلفيقي هم استفاده كرد. يعني در برخي از قسمت‌ها از شيشه شفاف استفاده كنيد و براي قسمت‌هاي ديگر براي حفظ حريم شخصي بيشتر از پارتيشن شيشه‌اي مات استفاده كنيد.
موضوع ديگري كه براي خريد پارتيشن براي شركت خود لازم است در نظر بگيريد اين است كه به متراژ فضا هم دقت كنيد. در صورتي كه با اندازه فضا مشكل نداشته باشيد مي‌توانيد پارتيشن‌هاي لولايي انتخاب كنيد كه قيمت مناسب‌تري هم دارند. اما اگر با كمبود فضا مواجه هستيد بهتر پارتيشن‌هاي ريلي براي خود سفارش دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۷:۴۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

دفتر كار هر شخصي مي‌تواند مانند خانه دوم او باشد. به هر حال ما بيشترين ساعات طول روز را در محل كار سپري مي‌كنيم. بنابراين دكوراسيون فضاي كاري هم براي ما با اهميت مي‌شود. طراحي دكوراسيون يك فضاي اداري مي‌تواند باعث افزايش بهره‌وري شود و بار رواني مثبتي براي كار و سازمان ايجاد كند. اما اين انرژي مثبت از سبك‌هاي متنوع در دكوراسيون سرچشمه مي‌گيرد.
مبلمان اداري همان‌طور كه از نامش پيداست براي دفاتر اداري استفاده مي‌شود. بنابراين تفاوت‌هايي با مبلماني كه براي منزل خود انتخاب مي‌كنيم خواهد داشت. همچنين اين موضوع بايد بررسي شود كه مبلمان اداري را براي چه فضايي در نظر مي‌گيريد و مطابق با آن بايد چه نوع ميز اداري را انتخاب كنيد تا نماي جالبي از فضاي كاري شما بسازد. مبلماني كه در فضاهاي لابي دفتر شما قرار مي‌گيرد سبك متفاوتي با مبلمان خريداري شده در اتاق مديريت است. براي اين كه يك انتخاب صحيح و خريدي هوشمندانه داشته باشيد بهتر است با افرادي كه سال‌ها در اين حوزه تخصص و تجربه دارند مشورت كنيد. آن‌ها بر اساس حوزه فعاليت شما و دكوراسيون اداره‌تان بهترين پيشنهاد را به شما مي‌دهند.

انواع سبك مبلمان اداري

انواع سبك مبلمان اداري را بشناسيم

امروزه بسياري از شركت‌ها از سبك مدرن براي مبلمان خود استفاده مي‌كنند. متريال‌هايي كه براي ساخت اين سبك مبلمان به كار برده مي‌شود از نوع مدرن و پيشرفته است. علاوه بر اين ظاهر نهايي آن‌ها هم كاملا به صورت مدرن است. افرادي كه اين سبك از مبلمان را براي دفاتر اداري خود انتخاب مي‌كنند به دنياي مدرن علاقمندند. آن‌ها مي‌خواهند كسب و كار خود را با روش‌هاي جديد پيش ببرند. طرح مبلمان اداري مدرن از اشكال هندسي الگو گرفته است. البته طرح‌هاي ساده‌اي براي ساخت آن يكي از ويژگي‌هاي اين سبك است.
مبلمان اداري با سبك كلاسيك هم انتخاب مناسبي براي فضاهاي اداري است. بيشترين متريال استفاده شده در اين سبك، چوب است. چوب مي‌تواند نماي كلاسيكي به شركت شما دهد كه مورد پسند همه واقع شود. اين سبك بيشتر براي اتاق مديريت در نظر گرفته مي‌شود تا نماي كلاسيكي به اين اتاق دهد. رنگ چوب معمولا اين حس را به بيننده مي‌رساند.
اما گاهي رنگ ديگري براي چوب در نظر گرفته مي‌شود تا سبك را به سمت مدرن هم پيش ببرند. از همين رو مطابق با سليقه مشتري و ديگر وسايل موجود رنگي براي چوب انتخاب مي‌شود تا همخواني مناسبي با دكوراسيون اداري داشته باشد.

كدام سبك را انتخاب كنيم؟

اين كه كدام سبك مبلمان اداري را براي شركت خود انتخاب كنيم نياز به دقت دارد. اگر اين كار برايتان مشكل باشد كارشناسان گروه مكعب به شما كمك مي‌كنند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد. اين انتخاب مي‌تواند يكي از مهم‌ترين خريدهاي دفتر اداري شما باشد. شما يك سبك خاص را براي شركت خود بايد بپسنديد تا علاوه بر راحتي كارمندان، نماي چشمگيري هم داشته باشد. حتي ظاهر كسب و كار شما هم در دنياي امروزي مهم است. بنابراين بايد مبلمان اداري را طوري انتخاب كنيد تا با باقي وسايل و دكوراسيون شما همخواني داشته باشد.
شما بايد فضاي كلي محيط كاري خود را هم در نظر بگيريد. براي مثال اگر دفتر شما فضاي كافي براي اجراي يك دكوراسيون شيك را داشته باشد، مي‌توانيد سبك سلطنتي را براي آن انتخاب كنيد. اين سبك مخاطبان شما را ياد قصرهاي بزرگ و با شكوه مي‌اندازد . اما اگر متراژ اداره شما كم باشد، بهتر است از سبك‌هاي مينيمال يا مدرن استفاده كنيد. اين دو سبك در عين سادگي كمك مي‌كنند تا فضاي داخلي اداره شما را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دهد. البته به رنگ مبلمان هم بايد دقت كنيد. به طور كلي مبلماني كه از رنگ‌هاي روشن ساخته شده باشد، براي فضاهاي كوچك‌تر مناسب است. اگر طرفدار رنگ‌هاي تيره براي مبلمان اداري خود هستيد بايد دقت كنيد كه فضاي مناسب و بزرگ در دفتر كار خود داريد يا خير. رنگ‌هاي تيره فضا را از لحاظ متراژ، محدودتر و كوچك‌تر نشان مي‌دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۰:۳۰ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

امروزه به ارگونوميك بودن وسايل اداري اهميت زيادي داده مي‌شود. آسيب‌هايي كه در طولاني مدت براي كارمندان اداري ايجاد مي‌شود توليد كنندگان را در فكري انداخت كه بتوانند وسايلي را توليد كنند تا مراقب سلامتي جسماني افراد باشد. نتيجه اين موضوع آن‌قدر مهم است كه شايد حتي براي هيچ يك از ما چندان مهم نباشد. توقع ما از يك ميز اداري خوب چيست؟ اين موضوع بايد دقيق‌تر بررسي تا منجر به يك انتخاب عالي شود. در اين مقاله به شما در اين زمينه راهنمايي‌هاي مفيدي مي‌دهيم؛ پس با ما همراه شويد.

ميز اداري خوب

براي خريد هر وسيله‌اي مانند مبلمان اداري و … به خصوص در تعداد بالا توصيه مي‌كنيم به صورت حضوري به يكي از مراكز معتبر مراجعه كنيد. اين كه جنس مورد نظر را از نزديك ببينيد در تصميم‌گيري نهايي شما تاثير مي‌گذارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه وقتي كالايي را به صورت اينترنتي خريد كرده‌ايد با عكس آن تضادهايي دارد. گاهي اوقات در مرحله ويرايش عكس كالا اين مشكل به وجود مي‌آيد كه نتوانند نور و رنگ و جزئيات كالا را به خوبي به واقعيت نزديك كنند. به همين دليل ممكن است باعث نارضايتي مشتري شود.

ويژگي‌هاي ميز اداري خوب

اين كه براي ميز اداري ويژگي‌هاي خوب به كار ببريم كاملا به شغل و حرفه شما بستگي دارد. در واقع ممكن است يك ميز اداري براي مشاغل پزشكي كارآمد باشد، اما براي شركت‌هاي استارت آپي مناسب نباشد. به همين دليل المان‌هاي مختلفي را براي انتخاب ميز اداري در نظر بگيريد.
اگر بخواهيم از ساده‌ترين ويژگي‌ها براي اين انتخاب شروع كنيم بايد به ظاهر ميز اداري توجه كنيم. دكوراسيون شما اولين موضوعي است كه هر فرد جديد الورودي به آن توجه مي‌كند. با اين قضيه مي‌تواند تفكرات متفاوتي را به ذهن خود راه بدهد. بنابراين ظاهر ميز اداري موضوع مهمي براي كسب و كار شماست.
ميز اداري كه به تازگي قرار است جزو دكوراسيون شما شود، بايد از لحاظ ابعاد، رنگ، سايز، وزن، نحوه قرارگيري و … با ديگر وسايل شما تناسب داشته باشد. اين تناسب مي‌تواند ظاهر دفتر اداري شما را زيباتر از قبل كند. درست است كه سليقه شما هم براي اين كار بايد در نظر گرفته شود، اما انتخاب اين ويژگي‌ها براي دكوراسيون اداري لازم است توسط متخصصان آن بررسي شود.
بعد از ظاهر ميز حتما و حتما به كيفيت آن دقت كنيد. جنس ساخته شدن آن بايد در حد مطلوب باشد تا خرج دوباره بر روي دستان شما نگذارد. در صورتي كه يك جنس بي كيفيت خريداري كنيد براي مدتي شايد نياز شما را رفع كند اما بعد از آن پاسخگوي كار و فعاليت شما نيست. به همين دليل بهتر است از همان ابتدا يك انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشيد.

با كارمندان خود مشورت كنيد

نياز هر كارمند در فضاي اداري باهم متفاوت است. دليل اين تفاوت مي‌تواند در نوع شغلي و حرفه آنان باشد. براي مثال كارمندي كه در بخش بايگاني مشغول به كار مي‌شود براي دسته‌بندي اوراق به تعدادي كمد و كشو در كنار ميز خود نياز دارد. براي وجود اين فضا بايد فكري داشته باشيد.
در هر صورت بهتر است قبل از ثبت سفارش براي ميز اداري خوب ، نياز كارمندان خود را بدانيد. براي اين كار مي‌توانيد با آن‌ها مشورت كنيد. حتما به نتايج بهتري مي‌رسيد. گاهي در مرحله نيازسنجي كارمندان متوجه موضوعات جالبي مي‌شويم كه تا به حال از زاويه ديد آن‌ها به قضيه فكر نكرده‌ايم. براي مثال شايد بهتر باشد شما حتي براي شركت خود ميزهاي اداري گروهي تهيه كنيد تا استفاده بهتري از فضا داشته باشيد.
حتي آن‌ها ممكن است براي رنگ ميز اداري هم نظراتي داشته باشند كه كار را براي شما آسان‌تر كند. جميع اين مشورت‌ها را مي‌توانيد در نهايت تحت اختيار يك كارشناس دكوراسيون قرار دهيد و از او هم نظراتي را بپرسيد.

براي اطلاعات بيشتر مقاله ” عوامل موثر در انتخاب ميز اداري ” را بخوانيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۶:۰۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

پارتيشن يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون اداري در بسياري از سازمان‌ها و شركت‌هاست. مديران كسب‌وكارها در انتخاب پارتيشن اداري علاوه بر زيبايي، كاربردي بودن آن را نيز مد نظر قرار مي‌دهند. پارتيشن‌ها در انواع مختلفي در بازار عرضه مي‌شوند. بهتر است پارتيشن مناسب را بر اساس فضاي كار، بودجه و سليقه خود انتخاب كنيد. در اين مقاله با انواع پارتيشن آلومينيومي آشنا مي‌شويم و ويژگي‌هاي آنها را مرور مي‌كنيم.
پارتيشن آلومينيومي به مجموعه پارتيشن‌هايي اطلاق مي‌شود كه در ساخت آنها از فريم آلومينيوم استفاده شده است. اين نوع پارتيشن در طراحي دكوراسيون اداري بسيار پركاربرد است. آلومينيوم فلزي سبك و مستحكم است كه مقاومت بالايي در برابر فرسايش دارد و به دليل دوام زياد از نظر اقتصادي مقرون‌به‌صرفه است. علت اصلي استقبال از پارتيشن آلومينيومي در ادارات و سازمان‌ها استحكام زياد آن با وجود وزن سبك است.

انواع پارتيشن آلومينيومي


انواع پارتيشن آلومينيومي قابليت تركيب با شيشه سكوريت ساده، MDF، كركره و… را دارد كه در اين صورت بر زيبايي و كاربرد آن افزوده خواهد شد. اين پارتيشن بر خلاف پارتيشن‌هاي شيشه‌اي فضاي بيشتري را در عرض اشغال مي‌كند اما دوام زياد آن اين عيب را جبران مي‌كند.
دو طرح افقي و عمودي در پارتيشن‌هاي آلومينيومي قابل اجراست. اين پارتيشن‌ها را مي‌توان به صورت تك‌جداره و دوجداره نيز اجرا كرد. معمولا در فضايي كه نياز به ديد بيشتر وجود دارد و شيشه با ابعاد بزرگ‌تر در ساخت پارتيشن به كار مي‌رود پارتيشن آلومينيومي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
براي ساخت پارتيشن آلومينيومي از پروفيل‌هاي بازاري و كلاسيك استفاده مي‌شود. اين پروفيل‌ها خود در دو نوع عرضه مي‌شوند. پروفيل هشت پر كه براي ساخت پارتيشن‌هاي تك‌جداره مورد استفاده قرار مي‌گيرد و پروفيل هشت پر فلت كه براي پارتيشن‌هاي آلومينيومي كلاسيك دوجداره كاربرد دارد. كيفيت پروفيل مصرفي در ساخت پارتيشن در قيمت آن بسيار تاثيرگذار است.

پارتيشن آلومينيومي تك‌جداره

پارتيشن آلومينيومي تك‌جداره با استفاده از فريم آلومينيوم، جداره‌هاي MDF و شيشه ساخته مي‌شود. ابعاد جداره‌هاي MDF مي‌تواند به صورت كوتاه، بلند و يا تا ارتفاع سقف با توجه به درخواست و سليقه خريدار تعيين شود. ضخامت MDF در پارتيشن آلومينيومي معمولا شش ميلي‌متر يا شانزده ميلي‌متر در نظر گرفته مي‌شود.
شيشه‌هايي كه در ساخت پارتيشن آلومينيومي به كار مي‌رود مي‌تواند ساده، تمام سند بلاست يا سند بلاست راه‌مات باشد. ضخامت اين شيشه‌ها معمولا چهار ميلي‌متر است.
استفاده از MDF و شيشه‌هاي مات يا طرح‌دار ظاهر زيبا و منحصربه‌فردي به پارتيشن مي‌بخشد. بسياري از كسب‌وكارها طرح لوگوي برند خود را به صورت سند بلاست روي شيشه پارتيشن حك مي‌كنند تا تاثيرگذاري بيشتري بر كاركنان، مهمانان و افرادي كه از كسب‌وكارشان بازديد مي‌كنند داشته باشند.
پارتيشن آلومينيومي تك‌جداره با ظاهر زيبا و دوام زياد براي استفاده در محيط‌هاي كوچك و كم‌نور توصيه مي‌شود.

پارتيشن آلومينيومي دوجداره

پارتيشن آلومينيومي دوجداره با مزايايي نظير آكوستيك صدا و جذب صوتي بيشتر و همچنين زيبايي و استحكام بالا در فضاهاي باز اداري و تجاري به منظور جداسازي فضاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
پارتيشن آلومينيومي دوجداره به آساني و به سرعت نصب مي‌شود و در صورت نياز به تغيير مكان به راحتي مي‌توان آن را جابه‌جا كرد. پروفيل آلومينيوم آنادايز شده در رنگ‌بندي بسيار متنوعي توليد مي‌شود كه معمولا رنگ‌هاي مشكي، نقره‌اي، طوسي و سفيد براي محيط‌هاي اداري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از MDF هم زيبايي بيشتري به اين پارتيشن مي‌بخشد.
پارتيشن‌هاي آلومينيومي دوجداره با شيشه‌هايي به ضخامت چهار ميلي‌متر ساخته مي‌شوند. شيشه‌ها را مي‌توان به صورت ساده يا طرح‌دار سفارش داد. اين پارتيشن‌ها ميزان صدا را تقريبا حدود هفتاد درصد كاهش مي‌دهند.
براي انتخاب پارتيشن مناسب براي دفتر كار خود از ميان انواع مختلف پارتيشن در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف بهتر است مزايا و معايب آنها را در نظر بگيريد و نوعي از پارتيشن را انتخاب كنيد كه هماهنگ با دكوراسيون اداري باشد و علاوه بر زيبايي و بهبود جلوه دفتر كار از كارآيي خوبي برخوردار باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۰:۳۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]

طراحي دكوراسيون اداري نقش بسيار مهمي در روحيه كاركنان شركت‌ها و سازمان‌ها دارد. رنگ و طرح مبلمان اداري، كفپوش و ديوارها در ايجاد آرامش روحي و تمركز افراد در هنگام كار كردن بسيار تاثيرگذار است. پرده يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون در فضاهاي مختلف است كه علاوه بر تنظيم نور بر زيبايي محيط مي‌افزايد. در اين مقاله به اهميت پرده در دكوراسيون اداري مي‌پردازيم.
براي انتخاب پرده براي فضاي اداري در قدم اول بايد ابعاد فضا را در نظر گرفت. اگر تمايل داريد فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر بيايد پرده‌هايي با رنگ‌هاي سفيد و روشن انتخاب كنيد اما اگر فضاي شما بزرگ است محدوديتي در استفاده از رنگ‌هاي تيره نخواهيد داشت.

اهميت پرده در دكوراسيون اداري

به نور فضاي مورد نظر توجه كنيد. اگر دفتر كار داراي نور طبيعي زياد باشد استفاده از پرده با رنگ روشن توصيه نمي‌شود. نكته مهم ديگري كه بايد در نظر گرفته شود هماهنگي رنگ پرده با رنگ كلي فضا و مبلمان اداري و كفپوش‌ها است. رنگ پرده نبايد با رنگ فضاي اداري در تضاد باشد.
اگر پرده مناسبي براي فضاي اداري انتخاب نشود در هنگام روشنايي، نور را به طور كامل جذب نمي‌كند يا اينكه ممكن است قابليت باز شدن كامل را براي بهره‌گيري از نور را به هنگام صبح و بعدازظهر نداشته باشد و فضا را بيش از اندازه تاريك كند.
رنگ پرده اگر متناسب با فضا انتخاب نشود و بي‌روح و كسل‌كننده باشد قطعا كارآيي كاركنان را كاهش مي‌دهد. روان‌شناسي رنگ‌ها براي هر رنگ معنايي در نظر گرفته است. پرده‌ها به عنوان يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون با رنگ خود مفهومي را در ذهن مخاطب القا مي‌كنند. بسياري از اوقات صاحبان كسب‌وكارها از خلاقيت خود بهره مي‌گيرند و طرح يا مفهومي خاص در راستا با نوع كسب‌وكار را روي پرده چاپ مي‌كنند تا برند خود را در ذهن مخاطبان تثبيت كنند.

انواع پرده‌هاي اداري

معمولا براي فضاي اداري پرده‌هاي كركره‌اي، زبرا و شيد رول انتخاب مي‌شوند كه به راحتي در ساعات مختلف روز امكان تنظيم نور فضا را فراهم مي‌كنند.
پرده‌هاي كركره‌اي به صورت افقي و عمودي توليد مي‌شوند. پرده‌هاي كركره‌اي افقي در سه نوع آلومينيومي، چوبي و طرح چوب ارائه شده‌ است تا با توجه به نياز مشتري مورد استفاده قرار بگيرند.
پرده كركره‌اي آلومينيومي در قطرهاي 16، 25، 35 و 50 ميلي‌متري در بازار عرضه شده است. اين پرده در محيط‌هاي مختلف اداري براي بخشيدن فضايي رسمي و مدرن به محل كار استفاده مي‌شود. اين پرده با رنگ‌بندي متنوع، دوام و طول عمر زياد و قابليت نظافت آسان انتخاب اول بسياري از صاحبان كسب‌وكارها است.
پرده كركره‌اي چوبي از قديمي‌ترين انواع پرده كركره‌اي است كه با رگه‌هاي چوب طبيعي يا مصنوعي ساخته مي‌شود. در سال‌هاي اخير از چوب زيبا و مقاوم بامبو نيز در ساخت آن استفاده مي‌شود كه بسيار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. پرده‌هاي كركره‌اي چوبي در دو مدل با نوارهاي قيطاني و نوارهاي تسمه‌اي ساخته مي‌شوند كه حالت تسمه‌اي از مقاومت و زيبايي بيشتري برخوردار است.
در انتخاب پرده كركره‌اي بايد به ابعاد قاب پنجره، ارتفاع سقف و پهناي تيغه‌هاي پرده توجه كرد. معمولا پرده‌هايي با ضخامت كمتر براي فضاهاي داخلي با مساحت كوچك‌تر و پرده كركره‌اي با ضخامت زياد براي فضاهاي بزرگ‌تر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي پنجره‌هاي كشيده يا پنجره‌هاي بزرگ نظير نماي بيروني موسسات بزرگ و بانك‌ها بهتر است پرده كركره‌اي با تيغه‌هاي بزرگ نصب شود. با در نظر گرفتن اهميت پرده در دكوراسيون اداري استفاده از پرده كركره‌اي فلزي يا چوبي با قطر نامتناسب زيبايي فضا را تحت تاثير قرار داده و به صورت عضوي ناهمگون خود را نشان مي‌دهد.
پرده‌هاي كركره‌اي را مي‌توان به راحتي به صورت سايه روشن تغيير داد. تميز كردن اين پرده‌ها به آساني انجام مي‌شود و به كمك يك دستمال نم‌دار امكان‌پذير است.
پرده‌هاي كركره‌اي در رنگ‌هاي مختلف در بازار موجود است و شما مي‌توانيد با توجه به سليقه خود و متناسب با رنگ فضاي اداري آن را انتخاب كنيد.
پرده زبرا كه از آن با عنوان پرده سايه روشن نز ياد مي‌شود از دو اسلايد پارچه به صورت نوار افقي تشكيل شده است. از پرده زبرا براي پوشش پنجره‌هاي بزرگ استفاده مي‌شود. اين پرده تنوع بسيار زيادي در طرح و رنگ دارد و نور فضا را مي‌توان به راحتي با آن تنظيم كرد.
پرده شيد رول نيز براي پنجره‌هاي وسيع مورد استفاده قرار مي‌گيرد. روي پرده شيد رول مي‌توان تصاوير دلخواه را به صورت سفارشي چاپ كرد.
در بعضي فضاهاي اداري مانند سالن اجتماعات از انواع پرده‌هاي پارچه‌اي استفاده مي‌شود. اين پرده‌ها غالبا از جنس مخمل، حرير و… انتخاب شده و به صورت ساده يا پليسه دوخته مي‌شوند. ممكن است براي زيبايي بيشتر والان هم براي پرده پارچه‌اي در نظر گرفته شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۰:۵۱ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی