گروه مكعب
مبلمان اداري

به طور كلي زماني به پارتيشن اداري نياز پيدا مي‌كنيم كه بخواهيم فضايي را به هر دليل جداسازي كنيم. اين جداسازي بايد دلايلي داشته باشد، در غير اين صورت فضا هر چقدر بزرگتر باشد طبيعتا بهتر است.
براي انتخاب آن بايد مولفه‌هاي مختلفي را چك كنيد. ساده‌ترين و البته يكي از نكات مهم براي فضاي كاري توجه به رنگ وسايل و معماري داخلي ساختمان است. نمي‌توانيد براي هر قسمت هر رنگي كه خواستيد انتخاب كنيد. چون كه در اين صورت دفتر كاري شما پرستيژ خودش را از داده و شبيه به مهد كودك مي‌شود. بنابراين رنگي را انتخاب كنيد كه مناسب نوع فعاليت كاري شما باشد و با باقي دكوراسيون شما همخواني داشته باشد. اگر بتوانيد اين هماهنگي را با مبلمان اداري ايجاد كنيد زيبايي خاص و چشمگيري در دفتر كاري خود خواهيد داشت.
پارتيشن‌ها علاوه بر كاربردهاي زيادي كه دارند مي‌توانند جنبه بصري زيبايي براي دفتر كاري شما ايجاد كنند. در كنار پارتيشن‌هاي چوبي اگر نورپردازي مناسبي را انتخاب كنيد فضاي شركت شما بسيار خاص مي‌شود. در ادامه با انواع پارتيشن و مزيت‌هاي پارتيشن چوبي آشنا شويد.

مزيت‌هاي پارتيشن اداري چوبي

انواع پارتيشن‌ها را بشناسيد

براي خريد و انتخاب پارتيشن‌هاي اداري لازم است در ابتدا انواع آن را بشناسيد. امروزه انواع پارتيشن در بازار وجود دارد. تنوع جنس، طرح و رنگ آن‎‌ها به قدري است كه شايد شما در براي انتخاب دچار سردرگمي كند. در چنين مواقعي مي‌توانيد با گروه مكعب مشورت كنيد تا با بررسي شرايط دفتر كاري شما و همچنين بودجه شما بهترين پيشنهاد را به شما معرفي كند.
پارتيشن اداري چوبي يكي از پارتيشن‌هاي پرطرفدار است كه مزيت‌هاي زيادي هم دارد. حتي انتخاب مدل اين نوع پارتيشن هم نياز به بررسي دارد. اين مدل نيز انواع مختلفي دارد كه بر اساس سفارش شما ساخته مي‌شود. پارتيشن‌هاي چوبي به صورت قابل حمل هم توليد مي‌شوند كه بتوانيد در هر فضايي كه مي‌خواهيد استفاده كنيد.
پارتيشن‌هاي اداري شيشه‌اي هم نوع ديگري از پارتيشن هستند كه نماي زيبايي به دفتر كاري شما مي‌دهند. براي اين نوع پارتيشن خلاقيت‌هاي زيادي را مي‌توانيد براي زيباتر شدن آن داشته باشيد. اما يكي از مشكلات پارتيشن شيشه‌اي اين است كه حريم خصوصي در آن به خوبي حفظ نمي‌شود. البته شما مي‌توانيد نوع شيشه آن را مات انتخاب كنيد و سفارش دهيد.
پارتيشن آلومينيومي علاوه بر اين كه سبك هستند مقاومت خوبي هم دارند. قيمت آن‌ها مناسب است و موضوعي كه شايد شما را براي خريد آن دودل كند احتمالا ظاهر آن است.

مزيت‌هاي خريد پارتيشن اداري چوبي

پارتيشن‌هاي چوبي به دليل تنوع طرح و رنگ مي‌توانند زيبايي منحصر به فردي براي دفتر كاري شما ايجاد كنند. مدل‌هاي متنوع آن را بررسي كنيد و بر اساس نياز و سليقه خود بهترين مدل آن را انتخاب كنيد. اين پارتيشن‌ها در رنگ‌هاي متنوعي ساخته مي‌شوند كه بتوانند با رنگ سازماني و شركت شما هماهنگ شوند.
پارتيشن‌هاي چوبي هم به صورت قابل حمل و هم ثابت قابل سفارش هستند. در نوع ثابت آن نگران افتادن يا آسيب ديدن آن نمي‌شويد. همچنين حريم خصوص افراد در مدل ثابت آن بهتر حفظ مي‌شود زيرا از بخش زيادي از انتقال صدا به فضاهاي ديگر جلوگيري مي‌كند.
براي انتخاب اين پارتيشن راه ديگري هم جلوي رويتان است. شما مي‌توانيد يك پارتيشن تركيبي از عنصر چوب و شيشه داشته باشيد. يعني در قسمت بالايي پارتيشن، شيشه‌هاي مات يا ساده كار شده باشد و باقي آن از جنس چوب ساخته شود. با اين كار انتقال نور هم به بخش‌هاي ديگر فضا هم امكان‌پذير مي‌شود.
چوب عايق مناسبي براي سر و صداهاي محيط است. اگر دفتر كاري شما محيط شلوغي دارد مي‌توانيد اين نوع پارتيشن را انتخاب كنيد و سفارش دهيد. با اين كار حجم زيادي از سر و صداي محيط كاهش پيدا مي‌كند و سر و صداهاي افراد به اتاق‌هاي ديگر نمي‌رسد.
پارتيشن‌هاي چوبي طرفداران زيادي دارد. عنصر چوب احساس گرما و صميميت را به مخاطب مي‌رساند و البته دكوراسيون كلاسيك براي فضاي انتخابي ايجاد مي‌كند.

براي اطلاعات بيشتر مقاله ” درباره پارتيشن چوبي بيشتر بدانيد ” را مطالعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۳۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی