گروه مكعب
مبلمان اداري

حتما برايتان پيش آمده كه لابه‌لاي كار درد جسمي به سراغتان بيايد كه از شدت آن يا مجبور به خوردن مسكن‌هاي قوي شويد و يا آن‌قدر درد امانتان را ببرد كه مجبور شويد برگه مرخصي خود را امضا كنيد. براي جلوگيري از اين دسته مشكلات، كار سختي در پيش نداريد. شما با ورزش در محل كار و انجام دادن چند حركت ورزشي در طول روز بازدهي كار خود را بيشتر از قبل مي‌كنيد.
گاهي فشار كاري ما به قدري زياد است كه حتي فرصت باشگاه رفتن هم پيدا نمي‌كنيم. اما بايد بدانيد كه ادامه دادن با اين شرايط و سهل انگاري در سلامتي خود، آسيب زيادي به جسم خود خواهيد زد. به همين دليل ما نرمش‌هاي ساده‌اي كه مي‌توانيد در پشت ميز انجام دهيد را به شما توصيه مي‌كنيم. گاهي بايد اين روش‌ها را به حالت ايستاده و در مقابل ميز اداري خود انجام دهيد. بايد شرايط را بسنجيد تا مزاحمتي براي همكاران خود ايجاد نكنيد. البته يك توصيه ديگر هم براي شما دارم. بهتر است اين ورزش‌ها را با همكاران خود انجام دهيد. انجام حركات ورزشي به صورت گروهي مي‌تواند انگيزه بهتري براي شما ايجاد كند و همچنين انرژي بيشتري به شما برگرداند.

ورزش در محل كار

با اسپاسم خداحافظي كنيد

يكي از مهم‌ترين فوايد ورزش در محل كار ، خداحافظي با گرفتگي عضلات است. زماني كه گردش خون شما به حد كافي نباشد، باعث تنگ شدن عروق شما مي‌شود. با تكرار اين رويه در زندگي، احساس خستگي كل وجودتان را مي‌گيرد. با اسپاسم، عضلات شما به صورت ممتد منقبض مي‌شود و دردي در آن قسمت براي شما احساس مي‌شود. معمولا براي كساني كه در مدت زيادي در روز با سيستم‌هاي كامپيوتري كار مي‌كنند اين مشكل در قسمت شانه‌ها و كتف‌ها ايجاد مي‌شود.
دستان شما اگر در مدت زمان طولاني روي ميز قرار بگيرد و با موس و كيبورد در تماس باشد، پس از مدتي دچار گرفتگي عضلات و اسپاسم خواهد شد. اما اگر اين بي تحركي را كنار بگذاريد با دردهاي عضلاني نيز خداحافظي خواهيد كرد. براي اين كار، همان‌طور كه پشت ميزتان قرار داريد، دستان خود را به سمت بالا بكشيد و نگه داريد. سپس كتف خود را به صورت چرخشي نرمش دهيد. دستان خود را به سمت جلو بكشيد و دوباره كتفتان را بچرخانيد. سپس دستان خود را آزاد كنيد مچ آن را نرمش دهيد. با همين حركات ساده جريان خون خود را بهبود مي‌دهيد و خستگي جسمي را تا حدي با ورزش در محل كار از خود دور مي‌كنيد.
براي تمريني ديگر، دستان خود را به پشت صندليتان خم كنيد و سعي كنيد انگشتان دو دست را به هم برسانيد. امتحانش عالي است! خستگي شانه‌هايتان از بين مي‌رود.

لازم نيست در دفتر كار بدوييد!

منظور ما از ورزش در محل كار اين نيست كه وزنه‌هاي ورزشي خريداري كنيد، حركات زيگزاگ بزنيد و بدوييد! شما تنها بايد چند حركت نرمشي و كششي حتي در پشت ميز خود انجام دهيد. خيلي از مواقع به دليل محدوديت فضا امكان قدم زدن در محيط كار را نداريد. باز هم روشي براي رفع خستگي خود داريد. در پشت ميز و روي صندلي خود حركات كششي انجام دهيد و تاثير آن را ببينيد.
امروزه برنامه‌هايي وجود دارند كه بر روي سيستم شما نصب مي‌شوند و حجم كمي دارند. اين برنامه‌ها هر چند دقيقه يكبار شما را تشويق به يك نرمش پشت ميز خودتان مي‌كنند. اين اپليكيشن‌ها به صورت برنامه ريزي بر روي سيستم شما فعال مي‌شوند و با نشان دادن عكس نرمش‌ها شما را راهنمايي مي‌كنند. همچنين ممكن است توضيحاتي براي فوايد آن نرمش به شما ارائه دهند. شما پس از مدتي تمامي حركات و نرمش‌هاي برنامه را حفظ مي‌شويد و در هر جايي پشت ميز قرار بگيريد مي‌توانيد بدون نياز به آن نرمش كنيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۲۳ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی