گروه مكعب
مبلمان اداري

بعد از تغييرات انجام شده در دكوراسيون اداري متوجه مي‌شويم كه لازم است به ديوارهاي فضا توجه كنيم. تنها رنگ كردن ديوارها، دكوراسيون را تكميل نمي‌كند. احتمالا براي زيباتر كردن آن بايد به فكر نصب چند تابلوي زيبا باشيد. اما انتخاب تابلو در دكوراسيون اداري نياز به بررسي نكاتي دارد.
نمايش تصوير در تابلوها به 2 شكل وجود دارد. در برخي از تابلوها تصوير به صورت يك قسمتي است. در واقع هر تابلو نشان دهنده تمام موضوع است. اما برخي از تابلوها نشان دهند بخشي از تصوير هستند و بايد به صورت دنباله دار نصب شوند.

انتخاب تابلو در دكوراسيون اداري

براي انتخاب تابلوها بايد به كاربرد آن هم توجه داشته باشيد. اگر قرار است اين تابلو بر روي ديوارهاي فضاي اداري نصب شود، بايد با اين فضا همخواني موضوعي داشته باشد. در واقع شما بايد با توجه به فضاي مورد نظر انتخاب خود را انجام دهيد. اگر در فضاي شركت اتاق بازي داريد، براي انتخاب تابلو مي‌توانيد از طرح‌هاي متنوع‌تري استفاده كنيد تا با يك نگاه مخاطب را با كاربرد اتاق آشنا كنيد.
در فضاي لابي شركت مي‌توانيد تابلوها را هماهنگ با رنگ مبلمان اداري انتخاب كنيد. امروزه سبك مينيمال طرفداران زيادي پيدا كرده است. مي‌توانيد از تابلوهايي با اين سبك براي فضاي لابي شركت خود استفاده كنيد. البته چيدمان و سبك دكوراسيون شما هم بايد با اين سبك انجام شده باشد تا در نهايت يك زيبايي بي‌نظير در دكوراسيون خود ايجاد كنيد.

انتخاب تابلو در دكوراسيون اداري

اين كه چند تابلو در يك فروشگاه را ببينيد و به دليل سليقه شخصي خود آن‌ها را خريداري كنيد، كار جذابي انجام نداده‌ايد. شما بايد تشخيص دهيد كه با چيدن تابلوها در كنار هم چه نمايي براي ديوار ايجاد خواهيد كرد. در واقع قبل از خريد در ذهن خود تصور كنيد كه تابلوها بعد از نصب با رنگ ديوار هماهنگي دارند يا خير. علاوه بر اين زماني كه در كنار هم نصب شوند، آيا هارموني مناسبي دارند؟
قاعدتا اگر از علم دكوراسيون آگاهي نداريد و تا به حال تجربه اين كار را نداشتيد، بهتر است با يك تيم طراح دكوراسيون مشورت كنيد. آن‌ها با بررسي شرايط فعلي دكوراسيون شما، بهترين پيشنهاد را ارائه مي‌كنند.
تابلوها مي‌توانند دكوراسيون شما را تكميل كنند. براي انتخاب هر يك از آن‌ها بايد رنگ وسايل و سبك چيدمان را در نظر بگيريد. البته انتخاب تابلو براي فضاهاي اداري كمي چالش بيشتري هم دارد. اين تابلوها دقيقا بايد براي فضاي كاري مناسب باشند.
بسياري از مديران شركت‌ها ترجيح مي‌دهند تابلوهايي را در فضاي كاري خود نصب كنند كه جملات انگيزشي بر روي آن نوشته شده باشند.

به شكل هندسي تابلو توجه كنيد

علاوه بر اين كه بايد به طرح تابلو در دكوراسيون اداري توجه كنيد، لازم است شكل هندسي آن هم بررسي كنيد. كنار هم قرار دادن تابلوها در يك خط عمودي يا افقي قديمي شده است. تنوع اشكال هندسي تابلوها فرصت خلاقيت بيشتري به ما داده است. براي مثال تابلوهايي با فرم دايره را در ذهن بياوريد. شايد اگر اين نوع از تابلوها را به صورت نيم دايره نصب كنيد، نماي زيباتري ايجاد كند.
ممكن است تابلوهاي انتخابي شما در سايزهاي مختلفي باشند، اما همه آن‌ها يك شكل هندسي داشته باشند. در اين صورت مي‌توانيد تابلوهاي بزرگتر را در چند نقطه مختلف يك ديوار نصب كند و تابلوهاي كوچكتر را در اطراف آن نصب كنيد.
برخي از تابلوها داراي تصوير دنباله‌دار هستند. يعني هر تابلو نشان‌دهنده قسمتي از يك تصوير بزرگ است كه شما را مجاب مي‌كند آن‌ها را با چينش خاصي به دنبال هم نصب كنيد. براي نصب اين تابلوها، جهت جلوگيري از اشتباه مي‌توانيد ابتدا آن‌ها را بر روي زمين بچينيد و به ترتيب هر كدام را در جاي خود نصب كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۳:۵۲ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی