گروه مكعب
مبلمان اداري

اين كه از چه نوع سبكي در محيط كاري خودتان استفاده كنيد در وهله اول به سليقه شما بستگي دارد و پس از آن بايد يك سري استاندارد را هم در نظر بگيريد. فضاهاي كاري بايد به گونه‌اي باشد كه ذهن كارمند شما را به سمت خلاق شدن ببرد. مبلمان اداري مدرن براي دفتر كاري شما چنين انرژي‌اي براي كاركنان شما ايجاد مي‌كند. اما اگر كارهاي روتين در شركت شما زياد باشد استفاده از مبلمان سنتي با نوع كاري شما سازگارتر است.
سبك‌‎هاي متفاوتي براي دكوراسيون اداري وجود دارد كه هر مديري با توجه به عوامل مختلفي يكي از آن‌ها را انتخاب مي‌كند. براي اين كار مي‌توانيد نظر پرسنل خودتان را هم بپرسيد. ممكن است آن‌ها نظراتي را بدهند كه شما هم از آن نكات غافل بوده‌ايد.
دكوراسيوني كه باب ميل كاركنان باشد بر روي روحيه آنان تاثير كاملا مثبتي خواهد گذاشت، راندمان كاري آنان را بالا مي‌برد و شما شاهد فضاي مثبتي در شركت خود مي‌شويد. اين افزايش انرژي در كار كه با تغيير در دكوراسيون ايجاد شده تا مدت‌ها باقي مي‌ماند. اين موضوع به سادگي بر روي پيشرفت سازماني شما تاثير مي‌گذارد و شما را به اهدافتان نزديك مي‌كند.

مبلمان اداري مدرن يا سنتي

كدام براي ما مناسب‌تر است؟

شايد نام دكوراسيون سنتي را بشنويد ذهنتان به سمت ديوارهاي كاهگلي، پنجره‌هاي رنگي و حوض و شمعداني برود. ذهنتان بي راهه هم نمي‌رود. اما منظور ما براي فضاهاي كاري سبك ديگري است. از وسايلي كه براي محيط‌هاي اداري لازم است توجه ويژه‌اي به آن داشته باشيم، انتخاب مبلمان اداري مدرن يا هر سبك ديگري است. مبلمان اداري با سبك سنتي معمولا به رنگ‌هاي تيره و با چوب‌هاي قهوه‌اي ساخته مي‌شوند. بر روي دسته چوبي مبل و ميز پذيرايي جلوي آن معمولا طرحي سنتي كار شده كه كاملا حس دكوراسيون قديمي و سنتي را براي ما تداعي كند.
در صورتي كه فضاي كاري شما با سنت‌ها نزديك باشد، مي‌توانيد اين سبك را انتخاب كنيد. اما اگر كسب و كار شما با دنياي تكنولوژي هماهنگ باشد، بهتر است از سبك سنتي استفاده نكنيد و اين تضاد را به وجود نياوريد. براي مثال اگر شما يك فروشگاه اينترنتي وسايل ديجيتال داريد، بهتر است از دكوراسيون اداري مدرن استفاده كنيد.
در صورتي كه يك مشتري به شركت شما پا بگذارد، مدرن بودن وسايل شما در ذهن او به اين شكل ايجاد مي‌شود كه شما همگام شدن با تكنولوژي را دوست داريد. اما اگر با ورودش وسايل سنتي با دكوراسيون قديمي را ببيند انتظارش از كيفيت محصولات شما پايين مي‌آيد و ممكن است از شما خريدي انجام ندهد.

تلفيق دو سبك مدرن و سنتي در دكوراسيون

در قسمت بالا گفتيم بهتر است بين فعاليت كاري شما و دكوراسيون محل كارتان يك هماهنگي باشد. اما گاهي تضاد هم در دكوراسيون جذابيت و زيبايي چشمگيري ايجاد مي‌كند. امروزه خلاقيت در سبك‌هاي دكوراسيون منزل و محل كار، نماي ديگري از اين هنر را به ما نشان مي‌دهد و ثابت مي‌كند كه نبايد دست و پاي قوانين هميشگي را بست. مي‌توان متفاوت‌تر فكر كرد. همين تفاوت‌ها خود باعث خلق يك سبك جديد در هر حرفه‌اي مي‌شود.
شما مي‌توانيد از دو سبك مدرن و سنتي يك تركيب جالب خلق كنيد و نمايي جديدي در محل كاري خود به دست آوريد. براي مثال از وسايل مدرني استفاده كنيد اما براي گوشه‌اي از اتاق خودتان ميز اداري و صندلي‌هاي سنتي انتخاب كنيد. همين موضوع را به صورت برعكس اجرا كنيد. يعني مبلمان اداري مدرن را بچينيد، اما از پرده‌هاي سنتي استفاده كنيد.
يادتان نرود استفاده از وسايل مدرن براي آسايش بيشتر شما در محل كار يا منزلتان است، اما سبك سنتي شما را به حال و هواي زندگي‌هاي قديمي باصفا خواهد برد. به همين سادگي مي‌توانيد دو دنياي مدرن و سنتي را در كنار هم داشته باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۷:۰۰ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی