گروه مكعب
مبلمان اداري

ميز كانتر اداري همان ميزهاي پذيرشي است كه در بدو ورود به شركت‌هاي مختلف شاهد آن مي‌شويم. معمولا اولين فضايي كه با وارد شدن به شركتي، فضاي لابي آن شركت است. در اين قسمت به احتمال قوي كانتر اداري را مشاهده كنيد كه منشي آن شركت در پشت اين ميز به شما راهنمايي‌هاي لازم را ارائه مي‌دهد.
ميز كانتر انواع مختلفي دارد كه شما بايد بر اساس حوزه كاري خود آن را انتخاب كنيد.ميز كانتر نمايشگاهي، بيمارستاني، اداري، ميز كانتر بانك، تجاري و ميز كانتر تبليغات از انواع ميزهاي كانتر است.
اين ميز اداري هم مانند ديگر وسايل اداري داراي انواع طرح‌ها، مدل‌ها و حتي رنگ‌هاي متفاوتي است. شما به راحتي مي‌توانيد كانتر اداري را مطابق با رنگ دكوراسيون خود سفارش دهيد.
در ادامه توضيحات بيشتري براي انتخاب كانتر اداري و كاربرد و قابليت‌هاي آن در اختيار شما قرار مي‌دهيم. براي خريد كانتر اداري سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر مبلمان اداري خريداري كنيد تا بتوانيد تا مدت‌ها از اين ميز به خوبي استفاده كنيد و نيازمند خريد ميز جديد نباشيد.

ميز كانتر اداري

انتخاب كانتر اداري

درست است كه براي انتخاب دست ما باز است و مي‌توانيم از انواع طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوع براي دفتر كاري خود سفارش داشته باشيم. اما انتخاب ما بايد بسيار هوشمندانه و دقيق باشد تا نتيجه عالي از خريد خود گرفته باشيم.
همانطور كه گفتيم براي انتخاب كانترهاي اداري مي‌توانيم به رنگ آميزي دفتر كار خود دقت كنيم بر اساس آن ميز مورد نياز را انتخاب كنيم تا همخواني متناسب با دكوراسيون محل كار ما داشته باشد. اما تنها رنگ و مدل كانتر نياز ما را برطرف نمي‌كند. شما بايد اين وسيله را به صورت ارگونوميك انتخاب كنيد. كارمندي كه قرار است پشت اين ميز كار كند، در طول روز زمان زيادي را در پشت اين ميز مي‌نشيند. بنابراين مهم است اين ميز استانداردهاي لازم را دارا باشد.
ابعاد ميز را طوري انتخاب كنيد تا در بهترين قسمت شركت قرار گيرد. همانطور كه مي‌دانيد ميز پذيرش بايد در قسمت ورودي و جلوي ديد افراد باشد تا با وارد شدن به شركت شما دچار سردرگمي نشوند. به همين خاطر قبل از انتخاب و خريد ميز كانتر اداري سعي كنيد محل قرارگيري آن را مشخص كنيد و ابعاد آن را اندازه گيري كنيد. براي انتخاب ميز كانتر مورد نظر خود مي‌توانيد با كارشناسان گروه مكعب كه در زمينه طراحي دكوراسيون اداري تبحر و تجربه كافي دارند، مشورت كنيد.
به طور كلي كانترهاي اداري قيمت مناسبي دارند. اما در هر صورت سعي كنيد براي انتخاب آن تمامي جوانب را در نظر بگيريد تا خريد مطمئن شما باعث پرداخت هزينه‌هاي اضافي نشود.

كانتر اداري و كاربرد آن در محل كار

با قرار دادن كانتر اداري و استخدام فردي كه بتواند با ورود افراد جديد به شركت شما، آن‌ها را راهنمايي كند تغييري بي‌نظير در نظم شركت خود شاهد خواهيد شد. در اين صورت از هرج و مرج در فضاي اداري خود جلوگيري مي‌كنيد. زيرا هر فردي دقيقا مي‌داند به كدام بخش و چه زماني مراجعه كند و هر فردي شخصا به داخل واحدها براي انجام هماهنگي‌هاي كاري خود جستجو نمي‌كند. اين موضوع امنيت و آسايش اداره شما را افزايش مي‌دهد. گاهي اوقات مسئول پذيرش كه پشت ميز كانتر اداري مي‌نشيند از ورود افراد متفرقه به داخل اتاق‌هاي ديگر شركت جلوگيري مي‌كند. همچنين در صورتي كه رفتار مشكوكي را ببيند مي‌تواند به واحد نگهباني يا منابع انساني گزارش دهد.
كانتر اداري مي‌تواند روند اجراي كارهاي اداري را تسريع بخشد. در كنار اين ميز معمولا يك كمد قرار مي‌دهند تا پرونده‌هاي مراجعه كنندگان را داخل آن قرار دهند. با وجود ميز پذيرش شما با ارائه شماره پرونده مي‌توانيد به اطلاعات لازم خود دسترسي پيدا كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۳:۲۰ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی