گروه مكعب مبلمان اداري
|
از مهمترين تجهيزات هر اداره و شركت، مبلمان اداري مي باشد. مبلمان اداري قسمتي از وجود شركت است و مي تواند همان چيزي باشد كه براي يك شركت ايده ال و موفق به آن نياز داريد.از انواع مبلمان اداري، ميز مديريت است. ميز مديريت براي راحتي و آسايش كاركنان و افزايش بهرهوري و زيبايي بيشتر دفتركار طراحي ميشود اگر قصد خريد مبلمان انواع مبلمان اداري را داريد در اين مقاله همراه ما باشيد تا با نكات مهم در خريد مبلمان اداري و ميز مديريت بيشتر آشنا شويم.
انواع مبلمان ادارياز انواع مبلمان اداري كه در واقع مهمترين عنصر مهم در هر شركت و سازمان است، مي توان به صندلي اداري، ميز اداري،پارتيشن اداري، مبلمان پذيرايي، صندلي انتظار، كمد و قفسه اشاره داشت. از مهم ترين مبلمان اداري، ميز اداري است كه در انواع مختلفي طراحي و توليد مي شود. از مهمترين ميز اداري هم ميتوان به ميز مديريت اشاره داشت. اهميت ميز مديريت بسيار زياد است و دليل آن اين است كه شخص اول هر اداره اي از آن استفاده ميكند كه ميتواند ميزان پرستيژ يك شركت را تعيين كند.
ميز مديريتهمانطور كه اشاره شد از مهم ترين مبلمان اداري براي هر شركت و موسسه ميز مديريت مي باشد. مديريت براي مديران و افرادي كه كار سازماندهي و مديريت يك مجموعه را دارند طراحي ميشود. از مهم ترين عضو خانواده مبلمان اداري مي توان به ميزه مديريت اشاره داشت كه در مدل ها و طرح هاي متنوع وجود دارد. اهميت ميز مديريت از آن جهت است كه در هر ادارهاي ميز مديريت معمولاً جلب توجه مي كند؛ زيرا شخصيت اصلي و مهم شركت از آن استفاده مي كنند. براي خريد مبلمان اداري و ميز مديريت بايد به موارد و نكات كاربردي را در نظر داشته باشيد تا بهترين انتخاب و خريد را از محصول مورد نظر داشته باشيد.
نكات مهم در خريد و انتخاب مبلمان اداريهمانطور كه اشاره شد؛ از مهم ترين مبلمان اداري مي توان به صندلي اداري، ميز اداري، كمد و قفسه، صندلي انتظار، مبلمان پذيرايي، ميز مديريت و پارتيشن اداري اشاره داشت. براي خريد انواع مبلمان اداري بهتر است نكات زير را در نظر داشته باشيد. براي انتخاب مبلمان اداري، يك فروشگاه مبلمان معتبر اينترنتي و يا حضوري را انتخاب كنيد. انتخاب يك فروشگاه معتبر و شناخته شده به شما اين كمك را مي كند كه بهترين محصول را با بهترين كيفيت و بهترين قيمت خريداري نماييد از مهمترين موارد ديگر در خريد مبلمان اداري و ميز مديريت، تعيين بودجه و قيمت محصول است. بهتر است كه هزينه مورد نظر را براي خريد مبلمان اداري و ميز به مديريت مشخص كنيد و با توجه به محدوده قيمتي مدنظر، بهترين خريد را از مبلمان اداري داشته باشيد. از موارد مهم ديگر كه بايد در خريد مبلمان اداري در نظر داشته باشيد اين است كه اگر در مبلمان اداري از متريال چوب استفاده شده است به كيفيت آن دقت كنيد و براي محيط هاي مرطوب بهتر است كه از مبلمان چوبي خريداري نفرماييد. و مبلمان ام دي اف ميتواند انتخاب بهتري باشد. در صورت استفاده از مبلمان اداري براي محيط هاي كوچك بهتر است كه به ابعاد آن دقت كنيد تا مناسب محيط باشد. زيرا اگر مبلمان اداري با فضا تناسب نداشته باشد رفت و آمد كارمندان به مشكل ميخورد. ازموارد ديگر براي انتخاب مبلمان اداري اين است كه طرح و مدل مورد نظر را با توجه به سبك دكوراسيون اداري مد نظر انتخاب كنيد. نكات مهم در انتخاب ميز مديريتاگر در انتخاب مبلمان اداري و ميز مديريت براي اداره و موسسه خود ترديد داريد بهتر است كه انتخاب يك ميز مناسب و هماهنگ با ماهيت و نوع كار كارمندان و مديران باشد. ميز مديريت بايد انعطاف خوبي داشته باشد و مناسب شان و جايگاه مديران باشد. بهتر است كه ميز مديريت ابعاد مناسبي داشته باشد و امكان پذيرايي از مهمان و برگزاري جلسات نيز به وسيله ميز وجود داشته باشد. ويژگي مهم ديگر براي انتخاب مديريت اين است كه براي جلوگيري از شلوغي و به هم ريختگي وجود كشو و كمد اهميت دارد. در هنگام خريد ميز مديريت اين موضوع را در نظر داشته باشيد. امروزه بيشتر افراد با توجه به تغيرات فضا به دكوراسيون اداري مدرن علاقه دارند. به همين دليل سعي مي كنند كه انواع مبلمان اداري را متناسب با سبك مدرن خريداري كنند. ميز مديريت مدرن نيز در محيط ها و فضاهاي مدرن استفاده ميشود. ميز مديريت مدرن از متريال ام دي اف و فلز و شيشه ساخته ميشود. از ويژگي هاي مهم يك ميز مديريت مدرن، متريال و رنگ آن مي باشد و معمولا ميز مديريت مدرن سفيد رنگ است و از جنس ام دي اف مي باشد. براي خريد انواع ميز مديريت مدرن مي توانيد با گروه مكعب در ارتباط باشيد.
مديريت كلاسيكاز انواع ميز مديريت، ميز مديريت به سبك كلاسيك مي باشد. معمولا ميز مديريت كلاسيك براي فضاهايي كه دكوراسيون كلاسيك و سلطنتي دارد انتخاب ميشود. در ميز هاي كلاسيك از متريال چوب و رنگ هاي تيره بيشتر استفاده مي شو.د تفاوت مهم ميز اداري مدرن با كلاسيك در رنگ و متريال و اندازه آن است.
قيمت مبلمان اداري و ميز مديريتقيمت مبلمان اداري و مديريت به آيتم هاي زيادي بستگي دارد. از مهمترين موارد تاثير گذار بر قيمت مبلمان اداري مي تواند موارد زير باشد.
مواد اوليه و متريال ميز اداريمواد اوليه از مهمترين و اصليترين مورد در تعيين قيمت ميز مديريت است. ميز هاي مديريت با متريال مختلف چوب، شيشه، ام دي اف و پلاستيك و فلزات ساخته مي شوند؛ كه هر كدام مزايا و معايب خود را دارند و با توجه به ويژگي ها قيمت آنها تعيين مي شود.
برند توليد كنندهاز ديگر نكات مهم در تعيين قيمت ميز مديريت و مبلمان اداري برند توليد كننده مي باشد. اگر برند خوشنام و با تجربه اي در توليد مبلمان اداري باشد كه از متريال مرغوب استفاده ميكند، حتما قيمت بيشتري هم دارد.
طرح مبلمان ادارياز ديگر موارد مهم ديگر در تعيين قيمت مبلمان اداري، طراحي و مدل آن ميباشد. مبلمان اداري طراحي هاي مختلفي دارند و در انواع سبك مدرن، مينيمال و كلاسيك ساخته مي شوند. هر كدام از اين طرحها نيز قيمت متنوع و متفاوتي دارند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ايمني در محل كار بايد جزو اولويتهاي شما باشد. بهتر است از انواع خطرات محيط كار خود آگاهي داشته باشيد تا با آرامش بهتري فعاليتهاي كاري خود را انجام دهيد. آسيبهاي چشمياين دسته از آسيبها با كارمندان همراه است. آسيبهاي چشمي از طريق خيره شده به صفحه نمايشگر اتفاق ميافتد. روزانه ممكن است حدود 8 ساعت براي تكميل كردن كارهاي خود با سيستمهاي رايانهاي كار كنيد. آسيبهاي ستون فقرات ناشي از صندلي نامناسبگاهي وقتها آسيبهاي جسماني به دست خودمان رقم ميخورد. به اين صورت كه حتي ممكن است مبلمان اداري ارگونوميك هم در اختيار داشته باشيم، اما با طريقه صحيح نشستن ناآشنا باشيم. با اين غفلت، آسيبهاي جبران ناپذيري به ستون فقرات خود وارد ميكنيم. آتش سوزيبرخي از مشاغل ملزم به نگهداري مواد اشتعالزا هستند. اين مواد در اثر زياد شدن دما ميتوانند به راحتي آتش بگيرند. در صورتي كه انباري از اين مواد در كارگاه يا محل كار خود داريد، سعي كنيد شرايطي را فراهم كنيد كه آنها در دماي كمتري نگهداري شوند. استرس در فضاي كاراسترس فضاي كاري در صورتي كه به صورت دائمي باشد، به مرور سيستم ايمني بدن كارمندان را ضعيف ميكنند. آنها پس از مدتي دچار بيماريهاي مختلفي ميشوند به طوري كه ديگر قادر به همكاري با شما نيستند. اگر ميخواهيد نيروي كار خود را حفظ كنيد، شرايط را براي روحيه و آرامش آنان در فضاي كاري برقرار كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
قسمت كوچكي از هر دفتر كاري متعلق به شماست. پس ميتوانيد كمي آن را به شكل جالبتري تغيير دهيد تا برايتان ايجاد انگيزه كند. منظور من اين نيست كه يك لوستر عجيب بالاي سر خود نصب كنيد يا صندلي گران قيمتي براي خود خريداري كنيد. شما با تغييرهاي كوچك و خلاقانهاي هم ميتوانيد به جالب كردن فضاي كاري خود كمك كنيد. يك بند كوچك براي آويزان كردن عكس نصب كنيددقت داشته باشيد كه اين كار باعث بينظمي ظاهري در فضاي كاري شما نشود. شما ميتوانيد تصاويري كه با همكاران خود گرفتهايد را چاپ كنيد و بر روي اين بند نصب كنيد. لابهلاي اين تصاوير ميتوانيد عكسهايي از جملات انگيزشي هم نصب كنيد. يادداشتهاي رنگارنگ نگهداري كنيداز چند هولدر كمك بگيريد و يادداشتهاي خود را بر روي كاغذهاي رنگي بنويسيد و بر روي آن قرار دهيد. اين كار علاوه بر اين كه ميتواند ظاهر ميز شما را زيباتر كند، باعث ميشود شما قرار جلسات و كارهاي مهم خود را فراموش نكنيد. البته به شرطي كه از زيادهروي در اين كار پرهيز كنيد و تنها يادداشتهاي مهم را بنويسيد گياهان سبز را فراموش نكنيدگياهان روشي آسان براي تازه كردن انرژي شما هستند. با آبياري آنها ميتوانيد احساس تازگي داشته باشيد. البته برخي از آنها ميتوانند به خوبي هواي اطراف شما را تصفيه كنند. تخته وايت برد خود را مزين كنيداگر در فضاي اتاق خود يك تخته وايت برد در دسترس داريد، بهتر است با ماژيكهاي رنگي آن را زيباتر كنيد. مجسمههاي مگنتي كوچك بر روي آن نصب كنيد و به كمك خط كشي اطلاعات نوشته شده روي آن را منظم كنيد. از دفترچههاي فانتزي استفاده كنيدفضاهاي اداري، روحيه شما را در طول زمان خسته ميكنند. براي جلوگيري از كسل شدن ميتوانيد كمي با دنياي كودكانه همراه شويد. پيشنهاد ما به شما اين است كه از دفترچههايي با طرحهاي فانتزي و كودكانه استفاده كنيد. يك ماگ جديد بخريدچاي و قهوه در طول روز انرژي از دست رفته ما را برميگردانند. يكي از وسايلي كه ما را براي خوردن نوشيدني تشويق ميكنند ظروف جالب و دوست داشتني هستند. لطفا از نوشيدن آب در محل كار غافل نشويد. از اين به بعد چاي خوش عطر خود را در يك ليوان جديد نوش جان كنيد. اين يك تغيير ساده ولي جذاب است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
بعد از تغييرات انجام شده در دكوراسيون اداري متوجه ميشويم كه لازم است به ديوارهاي فضا توجه كنيم. تنها رنگ كردن ديوارها، دكوراسيون را تكميل نميكند. احتمالا براي زيباتر كردن آن بايد به فكر نصب چند تابلوي زيبا باشيد. اما انتخاب تابلو در دكوراسيون اداري نياز به بررسي نكاتي دارد. براي انتخاب تابلوها بايد به كاربرد آن هم توجه داشته باشيد. اگر قرار است اين تابلو بر روي ديوارهاي فضاي اداري نصب شود، بايد با اين فضا همخواني موضوعي داشته باشد. در واقع شما بايد با توجه به فضاي مورد نظر انتخاب خود را انجام دهيد. اگر در فضاي شركت اتاق بازي داريد، براي انتخاب تابلو ميتوانيد از طرحهاي متنوعتري استفاده كنيد تا با يك نگاه مخاطب را با كاربرد اتاق آشنا كنيد. انتخاب تابلو در دكوراسيون ادارياين كه چند تابلو در يك فروشگاه را ببينيد و به دليل سليقه شخصي خود آنها را خريداري كنيد، كار جذابي انجام ندادهايد. شما بايد تشخيص دهيد كه با چيدن تابلوها در كنار هم چه نمايي براي ديوار ايجاد خواهيد كرد. در واقع قبل از خريد در ذهن خود تصور كنيد كه تابلوها بعد از نصب با رنگ ديوار هماهنگي دارند يا خير. علاوه بر اين زماني كه در كنار هم نصب شوند، آيا هارموني مناسبي دارند؟ به شكل هندسي تابلو توجه كنيدعلاوه بر اين كه بايد به طرح تابلو در دكوراسيون اداري توجه كنيد، لازم است شكل هندسي آن هم بررسي كنيد. كنار هم قرار دادن تابلوها در يك خط عمودي يا افقي قديمي شده است. تنوع اشكال هندسي تابلوها فرصت خلاقيت بيشتري به ما داده است. براي مثال تابلوهايي با فرم دايره را در ذهن بياوريد. شايد اگر اين نوع از تابلوها را به صورت نيم دايره نصب كنيد، نماي زيباتري ايجاد كند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
چه نكاتي باعث ميشود طراحي دكوراسيون محل كار خوب يا بد باشد؟ براي پاسخ به اين سوال لازم است برخي از استانداردهاي لازم براي طراحي دكوراسيون اداري محل كار را بدانيم. هر آن چيزي كه براي محيط كار بايد باشد، ميتواند رضايت كارمندان را جلب كند. در ادامه ميخواهيم با استانداردهاي طراحي دكوراسيون فضاي كاري صحبت كنيم. بسياري از كارفرماها ترجيح ميدهند فضاي كاري را به شكلي طراحي كنند تا براي افراد با هر نقشي كه در سازمان دارند، رضايت قابل قبولي از فضاي داخلي محل كاري خود داشته باشند. شما براي اين طراحي بايد به انتخابتان از مبلمان اداري تا ديگر وسايل توجه كنيد. حداقل امكانات را در فضاي كاري قرار دهيدشما بايد بدانيد يك كارمند براي 8 ساعت كاري در شركت شما به چه امكاناتي نياز دارد. امكانات پذيرايي مانند وسايل آماده سازي چاي، امكان گرم كردن ناهار، وسايل بهداشتي و … ميتواند حداقل امكانات براي هر فرد در شركت شما باشد. كارمندان شما احساس ارزشمند بودن ميكنندتا حالا به صحبتهاي دوستانتان كه در شركتهاي بزرگ كار ميكنند دقت كردهايد؟ آنها از تغييرات دكوراسيون و فضاي كلي و امكانات محل كار خود با احساس خوبي تعريف ميكنند و خود را عضوي از اين شرايط ميدانند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
بهترين دارايي هر سازماني، كارمندان وفادار و باهوش آن هستند. فكر ميكنيد براي ايجاد انگيزه بيشتر و راحتي آنها چه كارهايي ميتوان انجام داد؟ حتما ميدانيد كه فضاي كاري ميتواند باعث رشد شخصي كارمندي شود كه استخدام كردهايد. اين رشد در نهايت به شاخ و برگ دادن پيشرفتهاي سازمان شما هم كمك خواهد كرد. در ادامه درباره تاثير محيط كار و رابطه آن با بهرهوري كارمندان بخوانيد. كيفيت هوايكي از مهمترين موضوعاتي كه بايد به آن توجه داشته باشيد ميزان تهويه هوا در اتاقهاي مختلف شركت است. اگر تا به حال به اين موضوع دقت نكردهايد، وقتش است كه سريعا براي آن فكري كنيد. با تغيير فصل در كشور، ميزان اكسيژن در فضا ميتواند تغيير كند. براي مثال در زمستان به دليل سردي هوا معمولا براي تهويه هوا دچار مشكل ميشويم. چرا كه كمتر پنجرهاي را در اتاق باز ميگذاريم. اين كار يك دليل ديگر هم دارد؛ براي جلوگيري از اتلاف انرژي معمولا بهتر است دما را طوري تنظيم كنيد كه نياز نباشد پنجره را باز بگذاريد. نورپردازيدر فصل زمستان ميزان تابش نور خورشيد كمتر از ديگر فصلهاست. كمبود نور ميتواند حس افسردگي يا خواب آلودگي ايجاد كند. اگر دفتر كاري شما تعداد كمي پنجره داشته باشد براي رفع اين حالت بايد سريعا فكر چاره باشيد. نورپردازيها علاوه بر ايجاد روشنايي مناسب در محل كار، ميتوانند زيبايي بينظيري هم در دفتر كاري شما ايجاد كنند. گل و گلدانهاگياهان در هر فضايي كه باشند نقطه اتصالي بين آدمها و محيط طبيعي زمين برقرار ميكنند. بهتر است با يك طراح دكوراسيون اداري در اين باره صحبت كنيد تا بر اساس فضاي كاري شما بتواند گياهان مناسب انتخاب كند. برخي از گياهان آپارتماني هستند كه با كمترين مراقبت اكسيژن مورد نياز در يك فضا را تامين ميكنند و تا مدتها سرسبز و شاداب ميمانند. موسيقيتاثير محيط كار بر زندگي ميتواند آنقدر زياد باشد كه اگر با هر روحيهاي به سمت خانه روانه شويم، آن را تا مدتها با خود به همراه خواهيم داشت. فرض كنيد آهنگي را كه در محل كار خود شنيدهايد، ميتوانيد آن را تا خانه با خود زمزمه كنيد و حتي آثار آن را بعد از رسيدن به خانه نيز شاهد باشيد. تغيير در اتاقبا قرار دادن امكانات در محيط كار تا حدي ميتوانيد محيطي استاندارد براي كاركنان خود ايجاد كنيد. اما به شما پيشنهاد ميكنيم هر از چند گاهي يك تغيير حتي كوچك در اتاقهاي سازمان ايجاد كنيد. اين تغيير ميتواند چسباندن استيكر ديواري يا تعويض صندليها باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
شايد شما هم از آن دسته از كارمندان باشيد كه تمام برنامه ريزي هفتگي شما به سركار رفتن و به خانه برگشتن ختم شود. اين يك ريتم يكنواخت زندگي است كه به زودي ميتواند شما را خسته كند. المانهاي يك اداره شامل ميز و صندلي، مبلمان با سبكهاي مختلف، ميز پذيرش و … است. هر كدام از اين المانها ميتواند بر روي ميزان انرژي كارمندان تاثير بگذارد. در ادامه ميخواهيم درباره تاثير مبلمان اداري مدرن با شما صحبت كنيم. امروزه نوع فعاليت سازمانها بسيار متفاوت شده است. شغل خودتان را با نسل قبل مانند زمان پدرتان مقايسه كنيد؛ شباهت زيادي با هم از نظر تفكر سازماني ندارد. سازمانها ديگر كمتر سلسله مراتبي عمل ميكنند و ترجيح ميدهند همه در يك سطح بتوانند تواناييهاي خود را نشان دهند. تاثير مبلمان اداري مدرن بر كسب و كارمبلمان اداري بخش اساسي يك شركت است. مبلمان نه تنها به عنوان اصليترين نياز يك دفتر بلكه به عنوان هويت يك فضاي كاري در نظر گرفته ميشود. با سبك و ظاهر مبلمان اداري، مردم و صاحبان كسب و كار ديگر كه با شركت شما مراجعه ميكنند، ميتوانند در مورد اصل تجارت شما قضاوت كنند. چرا سبك مدرن را در فضاي كاري انتخاب كنيم؟يك چيدمان مناسب و فضاي اداري مدرن، تصور ايده آلي در كسب و كار شما ايجاد ميكند. با انتخاب مبلمان اداري مدرن ، دفتر شما را به عنوان يك محل كار شيك و داراي فرهنگ كار مدرن به تصوير ميكشد. مدرن كردن ظاهر دفتر كاري شما راهي عالي براي تحت تاثير قرار دادن مشتريان بالقوه است، زيرا اين امر منعكس كننده تفكر رو به جلو در دنياي روز، حركت جسورانه و ايدههاي خلاقانه شماست. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برخي چيزهاست كه وقتي بيش از موارد ديگر تكرار ميشود، ديگر بدهي به نظر ميرسد و وقتي كه ما آنها را براي خود بدهي ميپنداريم، انتظار داريم ديگران هم آنها را بدهي بدانند و اين موضوع سبب ميشود در هنگام بحث به سوء تفاهمهاي پايهاي برخوريم. در طراحي دكوراسيون اداري نيز يكي از اين موضوعات به وجود آوردن مفهوم هماهنگي و هارموني در تركيب يك دكوراسيون اداري است.
اين همه به كار بردن رنگ و طرح خاص با صندليهاي گوناگون در اين دفتر عظيم چه را به ذهن شما متبادر ميكند. چگونه ميشود يك اداره را اين گونه كرد و ديسيپلين و نظم خشك اداري را در آن به جريان انداخت. راستي اساسا گوگل براي چه دفاتر اش را مانند آبنباتهاي رنگي رنگ ميكند. گوگل بناي شركتش را بر روي كار مداوم و متعهدانه بر روي محصولاتش گذاشته است. براي او يك چيز مانند رگ حياتي است و آن هم خلاقيت در كار است. اين كه دكوراسيون اداري از ادارهاي با نظمي خشك به در آوريم و مانند هيچ جاي ديگر روي كره زمين نباشيم و از همه برتر و متفاوت تر باشيم، موضوعي است كه براي گوگل از هر چيز ديگري مهمتر است. براي اين كه متفاوت باشيد بايد متفاوت زندگي كنيد و اين همه حجم تفاوت بايد در دكوراسيون اداري شما به عنوان بخشي از زندگي نيز جلوهگر باشد. چند راهكار كوتاه براي القاي مفاهيم خاص در دكوراسيون اداريبه سراغ مفهوم نظم ميرويم. اين مفهوم شايد گم شده تمام ادارات و مؤسسات ايراني است. نظم موضوعي است كه در ارگانهاي نظامي در اوج خود پياده ميشوند از اين رو اگر دوست داريد نظم را در اوج خود، به ديگران و كاربران دكوراسيون اداريتان القا كنيد حتما از يونيفرمهاي بصري در كار خود استفاده كنيد. تفاوت را به حداقل برسانيد و براي هر چيز تأكيد ميكنم هر چيز، حتي كوچكترين المانهاي تشكيل دهنده دكوراسيون اداري خود، جايي محاسبه شده و دقيق پيشبيني كنيد. همه را ملزم كنيد در اين نظم رفتار كنند و شايد اول كمي سخت باشد و اما شدني است. دكوراسيون اداري در اين حالت، يك كارگاه تمام عيار است براي تمرين نظم در محيط كار. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
دفتر اداره يا شركت شما هر چه كه باشد با هر فضايي ميتوانيد در آن تغييراتي بسيار جالب بدهيد. اين تغييرات ميتواند براي راحتي بيشتر كاركنان باشد و گاه هم ميتواند براي بالا بردن بازده كاركنان در نظر گرفته شود. اما يك اداره مانند خانه نيست كه در آن بتوان به سادگي تغييرات دكوراسيون ايجاد كرد. ما در اين مقاله ميخواهيم درباره اين موانع تاحدي صحبت كنيم و البته راهكارهايي را مطرح كنيم كه با پارتيشن اداري براي تغيير دكوراسيون استفاده ميشود. در اين مطلب ما اول با ايدههاي معمول براي استفاده از پارتيشن اداري در تغيير دكوراسيون اداري سر و كار داريم. منظور از ايدههاي معمول براي استفاده از پارتيشن اداري ايدههايي است كه اغلب در ادارات ايراني به آنها برميخوريم. ايدههايي كه گاهي بسيار هم خلاقانه هستند. برخي ايدههاي ناب براي استفاده از پارتيشن اداريدر اينجا ما به ايده كمتر به كار رفته در ايران براي استفاده از پارتيشن اداري ميپردازيم. اين كه در طول ساعت كاري يا قبل و بعد از آن از اتاقي براي ورزشهايي خاص استفاده كنيد خود ميتواند ايده خوبي براي بالا بردن كارايي جمعي و فردي كاركنان باشد. فقط كافي است كه در اين اتاقها تهويه خوب و امكانات ورزشي را آماده كنيد. اين كار پيچيده اي نيست يك پارتيشن دو جداره را براي اين كار در نظر بگيريد. پيشنهاد من ساخت يك اتاق يوگا است. ورزشي بسيار خوب براي ايجاد آرامش از بين بردن خستگيهاي ناشي از كار آنجا از تن به در كنند، تمدد اعصاب داشته باشند و به ادامه كار سخت بپردازند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
با پيشرفت تكنولوژي و تغيير در رويه نگهداري اطلاعات، هنوز هم پروندههاي فيزيكي در شركتها وجود دارند. براي نگهداري آنها هر فرد از كشو يا كمد مخصوص به خود استفاده ميكند. اما زماني كه تعداد آنها بيشتر شود چه بايد كرد؟ در ادامه ميخواهيم درباره فوايد فايلينگ اداري با شما صحبت كنيم. هدف از ساخت فايلينگ اداريشايد فايلينگها براي تمامي اتاقهاي يك سازمان مناسب نباشد. امروزه همه افراد ترجيح ميدهند از اسناد خود به صورت الكترونيكي نگهداري كنند. اما ديده شده هنوز هم شركتهاي بسياري هستند كه از اسناد به شكل كاغذي نگهداري ميكنند. جدا از بحث قطع بيهوده درختان و اصراف در برگهها ميتوان به اشغال كردن فضاي آن هم اشاره كرد. بنابراين به همين دليل است كه ميگوييم آنها براي همه اتاقها كارايي ندارند. مزايا و فوايد فايلينگ ادارييكي از واضحترين مزاياي فايلينگ، نظم بخشيدن به پروندههاست. زماني كه پروندههاي فيزيكي در اداره شما زياد ميشود، نگراني شما هم بابت نگهداري و مراقبت از آنها بيشتر ميشود. شما با قرار دادن پروندهها درون اين فايلينگها ميتوانيد با خيال راحتتري به كار خود ادامه دهيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |