گروه مكعب
مبلمان اداري

دفتر اداره يا شركت شما هر چه كه باشد با هر فضايي مي‌توانيد در آن تغييراتي بسيار جالب بدهيد. اين تغييرات مي‌تواند براي راحتي بيشتر كاركنان باشد و گاه هم مي‌تواند براي بالا بردن بازده كاركنان در نظر گرفته شود. اما يك اداره مانند خانه نيست كه در آن بتوان به سادگي تغييرات دكوراسيون ايجاد كرد. ما در اين مقاله مي‌خواهيم درباره اين موانع تاحدي صحبت كنيم و البته راهكار‌هايي را مطرح كنيم كه با پارتيشن اداري براي تغيير دكوراسيون استفاده مي‌شود.

چند ايده جالب براي استفاده از پارتيشن اداري

در اين مطلب ما اول با ايده‌هاي معمول براي استفاده از پارتيشن اداري در تغيير دكوراسيون اداري سر و كار داريم. منظور از ايده‌هاي معمول براي استفاده از پارتيشن اداري ايده‌هايي است كه اغلب در ادارات ايراني به آنها برمي‌خوريم. ايده‌هايي كه گاهي بسيار هم خلاقانه هستند.
با يك پارتيشن اداري در يك دفتر نسبتا بزرگ مي‌توان تيم‌ها را از يك ديگر جدا كرد. با اين كار هر يك از تيم‌ها حريم كاري خود را دارند و كار‌ها با هم تداخل پيدا نمي‌كنند. اين كاري ساده است. اما اين امكان هم هست كه باز با يك پارتيشن بندي خلاقانه فرد يا افرادي از تيم‌ها با يكديگر ارتباط چشمي و كلامي داشته باشند. فقط كافي است پارتيشن‌ها تا نيمه قد افراد باشند و از چند ضلعي‌هايي با با اضلاع ناقص استفاده كنيد. در اين حالت قسمت‌هايي كه روي يك ديگر ديد دارد مي‌تواند جايگاهي براي افرادي از تيم باشد كه با تيم‌هاي ديگر در تماس است.
كمي طراحي اين دسته از پارتيشن‌ها سخت است اما با مشاوره يك طراح دكوراسيون داخلي خوب مي‌توانيد به راحتي اين كار را به پيش ببريد. تجربه در طراحي پارتيشن‌هاي اداري خود يك بخش است كه براي طراح تسلط به متريال و فضا را به همراه دارد و ديگر ابزار‌هاي طراحي مانند نرم‌افزار‌هاي طراحي و ابزار اندازه‌گيري است كه همگي در اختيار طراحان زبردست شركت مكعب گروپ است، تا بهترين‌ها را به مشتريان اين شركت ارائه دهند. ديگر استفاده نسبتا معمول كه از پارتيشن‌هاي اداري مي‌توان انجام داد، ساختن اتاق‌هايي بسيار دنج و آرام براي استراحت، جلسات محدود درون تيمي و نمازخانه است. شما مي‌توانيد براي اين دسته از بخش‌هاي شركت خود انواع پارتيشن‌ آلومينيومي ، ام دي اف و شيشه را انتخاب كنيد كه همه اين موارد براي اين كار بسيار مناسب است.

برخي ايده‌هاي ناب براي استفاده از پارتيشن اداري

در اينجا ما به ايده كمتر به كار رفته در ايران براي استفاده از پارتيشن اداري مي‌پردازيم. اين كه در طول ساعت كاري يا قبل و بعد از آن از اتاقي براي ورزش‌هايي خاص استفاده كنيد خود مي‌تواند ايده خوبي براي بالا بردن كارايي جمعي و فردي كاركنان باشد. فقط كافي است كه در اين اتاق‌ها تهويه خوب و امكانات ورزشي را آماده كنيد. اين كار پيچيده اي نيست يك پارتيشن دو جداره را براي اين كار در نظر بگيريد. پيشنهاد من ساخت يك اتاق يوگا است. ورزشي بسيار خوب براي ايجاد آرامش از بين بردن خستگي‌هاي ناشي از كار آنجا از تن به در كنند، تمدد اعصاب داشته باشند و به ادامه كار سخت بپردازند.
در بعضي از شركت‌ها با بچه دار شدن خانم‌هاي شركت مخارج مهد كودك بر دوش كاركنان سنگيني مي‌كند. همين طور براي برخي مادران گذراندن زمان زيادي به دور از بچه‌ها مي‌تواند سخت باشد به خصوص در كار‌هايي كه سنگيني كار آنچنان است كه ساعت‌هاي كار را طولاني مي‌كند. يكي از راه‌هاي چاره اين مشكل ايجاد يك اتاق مادر و كودك در اداره است. شما در اين اتاق مي‌توانيد وسايل بازي و يك مربي را مستقر كنيد، بچه‌ها در ديد و نظر مادران به بازي مي‌پردازند و مادران نيز در ساعت‌هاي استراحت سري به كودك خود مي‌زنند. با استفاده از يك پارتيشن شيشه دوجداره كه صداي محيط را كامل عايق مي‌كند بچه‌ها در اين اتاق به راحتي بازي مي‌كنند. شيشه‌اي بودن اين پارتيشن هم سبب مي‌شود مادران به راحتي تمام اقداماتي كه براي كودكان انجام مي‌شود را زير نظر داشته باشند.
ايده اتاق يوگا و اتاق مادر و كودك در دكوراسيون اداري ايراني چندان جايي ندارد و ايده‌هايي است كه در كشورهاي اروپايي بيشتر به اجرا در مي‌آيند. اما نياز افراد است كه آنها را بر آن مي‌دارد كه به اين ابداعات دست زنند شما نيز در كنار مكعب گروپ مي‌توانيد به ابداعات جديد فكر كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۰:۴۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی