گروه مكعب
مبلمان اداري

برخي چيز‌هاست كه وقتي بيش از موارد ديگر تكرار مي‌شود، ديگر بدهي به نظر مي‌رسد و وقتي كه ما آنها را براي خود بدهي مي‌پنداريم، انتظار داريم ديگران هم آنها را بدهي بدانند و اين موضوع سبب مي‌شود در هنگام بحث به سوء تفاهم‌هاي پايه‌اي برخوريم. در طراحي دكوراسيون اداري نيز يكي از اين موضوعات به وجود آوردن مفهوم هماهنگي و هارموني در تركيب يك دكوراسيون اداري است.
بارها هنگام خريد يك مبل گرانقيمت و يا يك ميز كنفرانس مجلل به خود گفته‌ايم كه اساسا چرا بايد اين ميز اين گونه باشد و چرا بايد اين ميز را با اين قيمت انتخاب كرد.

هماهنگي در دكوراسيون اداري
همه ما يك اصل را در ذهن داريم و آن هم اين است كه دكوراسيون اداري ما بايد هماهنگ با برخي مفاهيم ذهني ما باشد. اين مفاهيم ذهني موضوعي است كه ما مي‌خواهيم با رنگ‌ها و طرح‌ها، آنها را به ديگران القا كنيم. دوست داريم وقتي وارد اتاق انتظار جلسات ما مي‌شوند، با هماهنگي رنگ مبلمان اداري و ديگر وسايل مفهومي را به بيننده برسانيم. اگر اينچنين باشد با شناخت طرح و رنگ و متريال‌هاي گوناگون مي‌توان حس و فكر را در ذهن بيننده و كاربر پديد آورد. اگر اينچنين نباشد تنها با ديدن دكوراسيون اداري ما بيننده سرگشتگي و مخدوش شدن درك و دريافت را به ذهن خود مي‌افزايد.
به دكوراسيون شركت گوگل در كاليفرنياي آمريكا نگاهي بيندازيد.

هماهنگي در دكوراسيون اداري

هماهنگي در دكوراسيون اداري

اين همه به كار بردن رنگ و طرح خاص با صندلي‌هاي گوناگون در اين دفتر عظيم چه را به ذهن شما متبادر مي‌كند. چگونه مي‌شود يك اداره را اين گونه كرد و ديسيپلين و نظم خشك اداري را در آن به جريان انداخت. راستي اساسا گوگل براي چه دفاتر اش را مانند آبنبات‌هاي رنگي رنگ مي‌كند.

در دكوراسيون اداري برقراري هماهنگي و هارموني مهم است

در دكوراسيون اداري برقراري هماهنگي و هارموني مهم است

گوگل بناي شركتش را بر روي كار مداوم و متعهدانه بر روي محصولاتش گذاشته است. براي او يك چيز مانند رگ حياتي است و آن هم خلاقيت در كار است. اين كه دكوراسيون اداري از اداره‌اي با نظمي خشك به در آوريم و مانند هيچ جاي ديگر روي كره زمين نباشيم و از همه برتر و متفاوت تر باشيم، موضوعي است كه براي گوگل از هر چيز ديگري مهم‌تر است. براي اين كه متفاوت باشيد بايد متفاوت زندگي كنيد و اين همه حجم تفاوت بايد در دكوراسيون اداري شما به عنوان بخشي از زندگي نيز جلوه‌گر باشد.
شما بايد در محيطي متفاوت نفس بكشيد، تا به چيزي فكر كنيد كه 8 ميليارد آدم ديگر فكر نكرده‌اند و در عين حال چيزي خلق كنيد كه همه آن را مي‌خواهند و همه به آن نياز دارند.
از اين رو گوگل به موضوعاتي در طراحي دكوراسيون اداري خود فكر كرده است كه به هيچ عنوان در عرف طراحي دكوراسيون اداري جاي نمي‌شود اما بي‌همتا و تحسين برانگيز است.
شما نيز بايد به مفهوم اصلي پيرامون خود فكر كنيد. آيا خلاقيت در كار براي شما مهم است آيا به وجود آوردن نظمي مثال زدني آنچنان مهم است كه بايد آن را در طراحي دكوراسيون اداري خود بازتاب دهيد. در ادامه راهكار‌هايي را به شما نشان مي دهيم.

چند راهكار كوتاه براي القاي مفاهيم خاص در دكوراسيون اداري

به سراغ مفهوم نظم مي‌رويم. اين مفهوم شايد گم شده تمام ادارات و مؤسسات ايراني است. نظم موضوعي است كه در ارگان‌هاي نظامي در اوج خود پياده مي‌شوند از اين رو اگر دوست داريد نظم را در اوج خود، به ديگران و كاربران دكوراسيون اداريتان القا كنيد حتما از يونيفرم‌هاي بصري در كار خود استفاده كنيد. تفاوت را به حداقل برسانيد و براي هر چيز تأكيد مي‌كنم هر چيز، حتي كوچكترين المان‌هاي تشكيل دهنده دكوراسيون اداري خود، جايي محاسبه شده و دقيق پيش‌بيني كنيد. همه را ملزم كنيد در اين نظم رفتار كنند و شايد اول كمي سخت باشد و اما شدني است. دكوراسيون اداري در اين حالت، يك كارگاه تمام عيار است براي تمرين نظم در محيط كار.
هارموني مي‌تواند هماهنگي و انسجام تيمي را به بيننده القا كند. اين كه مبلمان شما با رنگي مكمل در كنار ميز اداري  و ديوار و كف پوش قرار گيرد به بيننده مي‌گويد كه اين ارگان به معني واقعي زنده است و هر بخش آن تكميل كننده فرايند است كه به دقت و انسجام در كنار هم چيده شده است. براي القاي حس استواري حتما از رنگ‌هاي خنثي مانند خاكستري حتما استفاده كنيد. مكمل را روشن و پر انرژي انتخاب كنيد رنگي مانند نارنجي فوق العاده زيباست تا روي مبل تك شما كار شود.
مكعب گروپ هميشه بهترين‌ها را براي شما در يك دكوراسيون اداري مي‌خواهد، با ما همراه باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۱:۱۶ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی