گروه مكعب
مبلمان اداري

قسمت كوچكي از هر دفتر كاري متعلق به شماست. پس مي‌توانيد كمي آن را به شكل جالب‌تري تغيير دهيد تا برايتان ايجاد انگيزه كند. منظور من اين نيست كه يك لوستر عجيب بالاي سر خود نصب كنيد يا صندلي گران قيمتي براي خود خريداري كنيد. شما با تغييرهاي كوچك و خلاقانه‌اي هم مي‌توانيد به جالب كردن فضاي كاري خود كمك كنيد.
ممكن است شما تمام مدت طول روز را پشت ميز خود بنشينيد. آيا فكر مي‌كنيد تا چه زماني با همين روش، كار برايتان جذاب مي‌ماند؟ شايد تنها براي صرف نهار، رفتن به سرويس بهداشتي يا شركت در جلسات از پشت ميز خود بلند شويد.
احتمالا تا به الان از امكاناتي كه در اطراف شماست، غافل بوده‌ايد. پارتيشن اداري كه براي حفظ حريم شخصي شما نصب شده مي‌تواند با يك تغيير كوچك در ظاهر، دكوراسيون بي‌نظيري ايجاد كند.

چند راه آسان براي جالب كردن فضاي كاري

يك بند كوچك براي آويزان كردن عكس نصب كنيد

دقت داشته باشيد كه اين كار باعث بي‌نظمي ظاهري در فضاي كاري شما نشود. شما مي‌توانيد تصاويري كه با همكاران خود گرفته‌ايد را چاپ كنيد و بر روي اين بند نصب كنيد. لابه‌لاي اين تصاوير مي‌توانيد عكس‌هايي از جملات انگيزشي هم نصب كنيد.
البته اگر ميز كاري شما فضاي خصوصي داشته باشد، مي‌توانيد چند عكس خانوادگي هم بر روي آن نصب كنيد و زماني كه احساس خستگي كرديد به آن‌ها نگاهي بيندازيد. اين يكي از ساده‌ترين روش‌هاي جالب كردن فضاي كاري است.

يادداشت‌هاي رنگارنگ نگهداري كنيد

از چند هولدر كمك بگيريد و يادداشت‌هاي خود را بر روي كاغذهاي رنگي بنويسيد و بر روي آن قرار دهيد. اين كار علاوه بر اين كه مي‌تواند ظاهر ميز شما را زيباتر كند، باعث مي‌شود شما قرار جلسات و كارهاي مهم خود را فراموش نكنيد. البته به شرطي كه از زياده‌روي در اين كار پرهيز كنيد و تنها يادداشت‌هاي مهم را بنويسيد

گياهان سبز را فراموش نكنيد

گياهان روشي آسان براي تازه كردن انرژي شما هستند. با آبياري آن‌ها مي‌توانيد احساس تازگي داشته باشيد. البته برخي از آن‌ها مي‌توانند به خوبي هواي اطراف شما را تصفيه كنند.
اگر علم و تجربه نگهداري از گياهان را نداريد، مي‌توانيد چند نمونه گياه آپارتماني خريداري كنيد و از فروشنده نحوه نگهداري آن را جويا شويد. در بسياري از موارد، در فضاي اينترنت مي‌توانيد به راهنمايي‌هاي مفيدي هم دست پيدا كنيد.

تخته وايت برد خود را مزين كنيد

اگر در فضاي اتاق خود يك تخته وايت برد در دسترس داريد، بهتر است با ماژيك‌هاي رنگي آن را زيباتر كنيد. مجسمه‌هاي مگنتي كوچك بر روي آن نصب كنيد و به كمك خط كشي اطلاعات نوشته شده روي آن را منظم كنيد.

از دفترچه‌هاي فانتزي استفاده كنيد

فضاهاي اداري، روحيه شما را در طول زمان خسته مي‌كنند. براي جلوگيري از كسل شدن مي‌توانيد كمي با دنياي كودكانه همراه شويد. پيشنهاد ما به شما اين است كه از دفترچه‌هايي با طرح‌هاي فانتزي و كودكانه استفاده كنيد.
در كنار دفترچه‌ها براي انجام يادداشت‌هاي روزانه، چند خودكار جالب هم داشته باشيد. شايد لازم باشد براي مدتي با خودكارهاي ساده خداحافظي كنيد و رنگي‌تر شويد.

يك ماگ جديد بخريد

چاي و قهوه در طول روز انرژي از دست رفته ما را برمي‌گردانند. يكي از وسايلي كه ما را براي خوردن نوشيدني تشويق مي‌كنند ظروف جالب و دوست داشتني هستند. لطفا از نوشيدن آب در محل كار غافل نشويد. از اين به بعد چاي خوش عطر خود را در يك ليوان جديد نوش جان كنيد. اين يك تغيير ساده ولي جذاب است.
حتي مي‌توانيد به همراه همكاران خود مجموعه‌اي از ماگ‌هاي زيبا را انتخاب كنيد كه همگي با هم يك وجه اشتراك داشته باشد. شما يك تيم جالب هستيد كه هر كدام مي‌توانيد يك شعار بر روي ماگ جديد خود داشته باشيد. يكي ديگر از كارهاي جالب كردن فضاي كاري اين روش است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۲۷:۵۵ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی