گروه مكعب
مبلمان اداري

زماني كه براي خريد وسيله‌اي اقدام به تحقيق مي‌كنيم به دنبال بهترين‌هاي آن مي‌گرديم. در اين مقاله سعي داريم از ويژگي‌هاي يك ميز مناسب براي شركت شما بگوييم. اما هر شخصي براي انتخاب بهترين ميز كارمندي ممكن است ويژگي‌هاي مختلفي را اعلام كند. اما براي كاربرد آن استانداردهايي هم تعريف شده است.
براي انتخاب ميز كارمندي در ابتدا به جنس آن توجه كنيد. امروزه ميز اداري را از اجناس متنوعي توليد مي‌كنند. براي فضاي اداري شما چه جنس ميزي مناسب است؟ ميزهاي اداري چوبي با رنگ و تنوع زيادي وجود دارند. اما چوب نياز به مراقبت بيشتري دارد. براي مثال چوب‌ها ممكن است گرد و غبار بيشتري به خود جذب كنند. به همين دليل براي نظافت مداوم آن‌ها لازم است فكري كرده باشيد.
همچنين بر روي ميزهاي اداري از جنس چوب ممكن است پس از مدتي خط و آثار كنده شدن چوب را مشاهده كنيد. بنابراين لازم است وسايلي كه به ميز شما آسيب مي‌زند را بر روي ميز قرار ندهيد. البته ميزهاي مقاومي از جنس ام‌دي‌اف و نئوپان وجود دارند كه احتمال خط افتادن و آسيب ديدن چوب آن را پايين مي‌آورند. اين جنس ميزها از تراشه‌هاي چوب و رزين ساخته مي‌شوند.

خريد بهترين ميز كارمندي

ويژگي يك ميز كارمندي مناسب

اين كه براي بهترين ميز اداري شركت خود چه تعريفي داشته باشيد به نوع فعاليت و نيازهاي شركت شما بستگي دارد. براي مثال شما بايد ميزهاي كارمندي خود را بر اساس تعداد افرادي كه قرار است در شركت شما كار كنند. اگر لازم باشد تعدادي نيرو به بخش‌هاي مختلف شركت خود اضافه كنيد، بهتر است از قبل فكري براي مبلمان اداري اين افراد داشته باشيد. امروزه ميزهاي گروهي متنوعي وجود دارد كه شما مي‌توانيد بر اساس نياز خودتان آن‌ها را سفارش دهيد. البته بهتر است فضاي بين كارمندان را هم در نظر بگيريد. در صورتي كه فاصله بين آن‌ها از هم كم باشد، باعث نارضايتي و كاهش تمركز در كار مي‌شود.
براي انتخاب و خريد ميز كارمندي بايد با مفاهيم ميز ارگونوميك آشنا باشيد. بايد بدانيد بر روي اين ميز قرار است چه وسايلي قرار دهيد. معمولا بر روي هر ميز اداري سيستم‌هاي رايانه‌اي قرار مي‌گيرد. بنابراين لازم است جاي كيبورد، موس، مانيتور به خوبي مشخص باشد. همچنين فضاهاي خالي ديگري را هم در نظر بگيريد تا كارمندان بتوانند وسايل ديگري مانند گوشي موبايل، تلفن اداره، دفترچه، تقويم و … را بر روي آن قرار دهد.
ارتفاع ميز را در نظر بگيريد. اين ارتفاع بايد به گونه‌اي تنظيم شود كه فرد بتواند در بهترين حالت پشت ميز بنشيند. البته صندلي‌هاي ارگونوميك هم قابليت تنظيم ارتفاع دارند. اما در حالت كلي ميز اداري شما هم بايد استاندارد باشد.

انواع ميز كارمندي

ميزهاي كارمندي انواع مختلفي دارند. مدل‌هاي متنوع آن بر اساس المان‌هاي مختلفي قسمت آن را تحت تاثير قرار مي‌دهد. اما اگر براي بودجه خود محدوديت نداريد مي‌توانيد خريد دست و دلبازانه‌تري انجام دهيد تا بهترين ميز كارمندي مناسب شركت خودتان را خريداري كنيد.
امروزه در بازار انواع زيادي ميز كارمندي وجود دارد كه انتخاب از ميان آن‌ها را براي ما كمي سخت كرده است. مي‌توانيد اين كار را به دست طراحان دكوراسيون بدهيد تا به كمك كارشناسان باتجربه بهترين انتخاب را داشته باشيد.
ميز كارمندي اپراتوري، ميز كارمندي گروهي، ميز كارمندي فلزي، ميز كارمندي مدرن، ميز كارمندي كلاسيك، ميز كارمندي ام‌دي‌اف و … از انواع مختلف ميزهاي اداري هستند كه مناسب كار كارمندان است. هر كدام از اين ميزها قيمت متفاوتي دارند.
براي اين كه محتمل هزينه‌هاي كلان نشويد و ميزهاي اداري خود را به صورت هوشمندانه خريد كنيد بايد خريد خود را از مراكز معتبر انجام دهيد. اين مراكز با ارائه ضمانت نامه به شما اين اطمينان را مي‌دهند كه نحوه ساخت، جنس به كار رفته و باقي مراحل توليد ميز با دقت و ظرافت عالي به كار گرفته شده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۴:۴۹ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی