گروه مكعب
مبلمان اداري

خريد براي دكوراسيون اداري تفاوت زيادي با دكوراسيون خانه دارد. شما مي‌توانيد با حساسيت كمتري براي شركت خود مبلمان اداري دست دوم خريداري كنيد. با اين كار هم بخشي از هزينه‌ها را كمتر مي‌كنيد و هم مي‌توانيد دست بازتري براي تغييرات دكوراسيون داشته باشيد.
منظور ما از خريد مبلمان دست دوم، اين نيست كه ارزان قيمت‌ترين مبلمان را براي شركت خود انتخاب كنيد. خريد شما بايد نيازهاي شما را برآورده كند و علاوه بر آن در قبال پولي كه پرداخت مي‌كنيد ارزشمند باشد.
در اولين گام، بودجه خود را تعيين كنيد. سپس بر اساس بودجه خود به دنبال مبلمان مورد نظر خود بگرديد. پس از كمي تحقيق ممكن است گزينه‌هاي جديدي به ليست شما اضافه يا كسر شود. اما تمام تلاش شما بايد اين باشد كه با بودجه تعريفي، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

نكاتي براي مبلمان اداري دست دوم

براي خريد مبلمان دست دوم در محل كار، درگير ظاهر آن نشويد. ممكن است آن را در كنار پارتيشن اداري خود متصور شويد. شما بايد همه ويژگي‌هاي آن را در نظر بگيريد. زيبا كردن ظاهر با مبلمان در فضاهاي اداري تنها يكي از المان‌هاي انتخاب است. كيفيت مبلمان، رنگ پارچه و چوب، نوع پارچه و روكش صندلي، ابعاد و تعداد آن، نحوه شستشو و نگهداري و … همگي از عناويني هستند كه ما بايد از آن براي تصميم‌گيري خود آگاه باشيم.

براي خريد مبلمان دست دوم به چه نكاتي توجه كنيم؟

درست است كه مي‌خواهيد با خريد مبلمان اداري دست دوم در هزينه‌ها صرفه جويي كنيد، اما لازم است از خريد خود مطمئن باشيد. يك خريد مطمئن خيال شما را براي مدت‌ها راحت نگه مي‌دارد. اما جدا از اين موضوع بايد نحوه نگهداري از اين مبلمان هم بدانيد.
حتما براي خريد مبلمان سعي كنيد به صورت حضوري براي مشاهده محصول مراجعه كنيد. از تمام زوايا آن را بسنجيد. رنگ، ابعاد، تعداد، وزن، جنس و تمامي مشخصات آن را ببينيد و آن را در فضاي اداري شركت خود تصور كنيد. ممكن است ظاهر واقعي محصول با عكس آن هنگام خريد تفاوت داشته باشد. براي جلوگيري از اين منظور پيشنهاد ما اين است كه حتما خريد خود را به صورت حضوري انجام دهيد.
پس از اين كه از سلامت مبلمان مطمئن شديد و خريد خود را انجام داديد لازم است نحوه نگهداري از آن را بدانيد. ممكن است شستشو و نگهداري پارچه و چوب اين مبلمان نيازمند شرايط خاصي باشد كه شما از آن بي‌خبر باشيد. بنابراين با يك سهل‌انگاري كوچك از عمر محصول كم مي‌كنيد.
برخي از مبلمان اداري داراي برگه ضمانت كالا هستند، بهتر است اگر مبلمان برند خريداري مي‌كنيد اين برگه را از فروشنده درخواست كنيد و تاريخ ضمانت آن را چك كنيد.

صرفه جويي در هزينه

مبلمان استفاده شده از هر جنس پارچه و چوبي كه باشد، از قيمت آن كم مي‌شود. ممكن است در بازار از مدل خاصي براي خريد خوشتان آمده باشد اما زماني كه قيمت بالاي آن را متوجه مي‌شويد از خريد آن دست مي‌كشيد. اما اگر بدانيد كه دست دوم اين مدل نيز براي شما مناسب است و با قيمت بهتري به فروش مي‌رسد، تصميم شما تغيير پيدا مي‌كند.
شايد فكر كنيد كه با اين كار كلاه سرتان مي‌رود و بعد از مدتي از خريد مبلمان اداري دست دوم پشيمان مي‌شويد؛ اما بايد بدانيد در لحظه خريد لازم است تمامي جوانب را بسنجيد تا چنين اتفاقي براي شما پيش نيايد.
خريد مبلمان اداري نياز به دقت زيادي دارد. در لحظه‌اي كه تصميم به خريد آن داريد، كمي دست نگه داريد. با چشم باز مبلمان را بررسي كنيد، در صورتي كه كيفيت لازم را نداشته باشد بايد از قيمت آن كسر شود. در صورتي كه با فروشنده با توافق درستي نرسيد از خريد آن صرف نظر كنيد. پولي كه در قبال مبلمان دست دوم هم مي‌پردازيد بايد ارزش پرداخت داشته باشد.
در صورتي كه قيمت پيشنهادي فروشنده براي خريد شما مناسب باشد، در هزينه‌هاي شركت صرفه جويي خواهيد كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۰:۳۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی