گروه مكعب
مبلمان اداري

زماني كه قرار است مدت زيادي در طول روز را پشت سيستم قرار بگيريد بايد به همه جزئيات اين كار توجه كنيد. گاهي با يك وسيله ارزان قيمت گامي براي سلامتي خود خواهيد داشت. موس پد طبي يكي از اين وسايل جانبي است كه اهميت آن را در زمان استفاده متوجه خواهيد شد. اين موس پد فوايد زيادي دارد كه شايد از آن بي‌خبر باشيد. ما در اين مقاله به بررسي فوايد داشتن يك موس پد طبي مي‌پردازيم.
اما امروزه با ساخت موس‌هاي ليزري يا اپتيكال عملكرد آن حتي بر روي ميز اداري به خوبي انجام مي‌شود، اما ما از موس پدهاي طبي براي مراقبت از مچ دست و جلوگيري از كشيدگي مفاصل استفاده مي‌كنيم. در واقع كاربردي كه موس پدها در گذشته داشتند با زمان حال بسيار متفاوت بوده است.
همه ما با موس پد آشنايي داريم. در واقع هر فردي كه با كامپيوتر كار كرده باشد با اين وسيله نيز آشنايي دارد. براي ارائه يك كار با كيفيت علاوه بر اين كه به يك سيستم به روز نياز است، بايد وسايل جانبي كه محافظ بدن هستند را در دسترس داشته باشيم. اين وسيله در زير موس قرار مي‍گيرد و كار با آن را براي ما راحت مي‌كند.
دقت حركت اشاره‌گر توسط موس در صورتي كه از موس پد استفاده كنيم بسيار بيشتر است. اين موضوع به دليل درگير شدن حسگر نور در زير موس است. در واقع اين اصطكاك به وجود آمده باعث بهبود عملكرد موس مي‌شود.
در گذشته كه ساختار موس‌ها به شكل نوري نبود و به صورت غلتكي ساخته مي‌شد وجود موس پد ضروري بود چرا كه بايد غلتك زير موس با پد درگير مي‌شد و عملكرد بهتري ايجاد مي‌كرد.

موس پد طبي و محافظت از مچ دست

بررسي كاربرد موس پد طبي

موس پدها از آسيب احتمالي كشيدن موس بر روي ميز و خش‌دار شدن آن جلوگيري مي‌كند. ممكن است بر اثر كشيدن مداوم موس، بخشي از ميز شما زخمي شود و آثار آن بر جاي بماند. اما اين وسيله علاوه بر امتيازهاي ديگر، از ميز شما هم مراقبت مي‌كند.
شما با داشتن اين وسيله، عمر موس خود را هم زياد مي‌كنيد. زماني كه موس را بر هر جايي بگذاريد ممكن است گرد و خاك وارد آن شود. اما در اين صورت شما فقط بايد موس پد خود را هر چند وقت يكبار تميز كنيد و بشوييد .
اطلاعاتي كه تا الان گفتيم به صورت كلي بود، اما موس پد طبي كاربرد مهم‌تري دارد. چرا به برخي از مدل‌هاي آن طبي مي‌گوييم؟ اين موس پدها در قسمت پايين خود يك برآمدگي كه معمولا با اسفنج يا ماده‌‎اي ژله‌اي پر شده از مدل ساده آن متفاوت شده است. استفاده از موس پد طبي شما در از دچار آرتروز دست، دورتر مي‌كند.

مشخصات يك موس پد طبي خوب

پارچه و روكش موس پد بايد باب ميل شما باشد. زماني كه با آن قرار است ساعت‌ها در طول روز كار كنيد بنابراين بايد با آن حس خوب داشته باشيد. همچنين جنس اين وسيله بايد استحكام مناسب را داشته باشد تا در مدت كوتاه دچار آسيب نشود.
برآمدگي روي موس پد كه محل قرارگيري مچ شماست بايد ارتفاع مناسبي داشته باشد. مچ دست شما در استفاده از آن نبايد احساس ناراحتي كند. براي اين كه بدانيد كه موس پدي براي شما مناسب است، بدن خود را با زاويه 90 درجه قرار دهيد، يعني زاويه دست شما بايد به صورت 90 درجه باشد. سپس به محل قرارگيري مچ دست خود بر روي موس پد طبي دقت كنيد. اگر احساس راحتي داشتيد موس پد خوبي انتخاب كرده‌ايد.
همچنين قسمت برآمدگي اين موس پد بايد نرم و كمي انعطاف پذير باشد. بهتر است اين قسمت از نوع ژله‌اي باشد تا مچ دست شما اذيت نشود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۰:۱۸ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی