گروه مكعب
مبلمان اداري

كمد ديواري قفسه‌هايي هستند كه نظم تعدادي از وسايل ما را به عهده مي‌گيرند. زماني كه نقشه يك ساختمان را مي‌كشند يكي از مهم‌ترين فضاهايي كه در نظر مي‌گيرند محل نصب و جايگذاري كمد ديواري است. اين موضوع آن‌قدر مهم است كه زماني را كه براي بازديد از خانه جهت خريد يا اجاره آن مي‌رويم، وجود كمد ديواري در اتاق‌ها يك آپشن به حساب مي‌آيد. در صورتي كه براي فضايي نياز به نصب آن داشته باشيم بايد نكات انتخاب كمد ديواري مناسب را بدانيم.
امروزه طراحي‌هاي متنوع و جذاب كمد ديواري، علاوه بر يك وسيله كاربردي بودن، نقش مهمي در طراحي دكوراسيون داخلي منازل و دكوراسيون اداري دارد. به خصوص كه ظاهر كمدهاي ديواري نيز بيش از پيش شكيل شده است. براي مثال در قسمت درب آن از آينه‌ها استفاده مي‌شود. بنابراين دور از انتظار نيست كه انتخاب كمد ديواري براي منزل يا ديگر فضاها كمي پيچيده باشد. براي اين كار شما بايد يك سري اطلاعات كلي در اين زمينه داشته باشيد و پس از آن با كارشناسان طراحي دكوراسيون مشورت كنيد. كارشناسان با تجربه گروه مكعب گروپ شما را در اين امر به خوبي راهنمايي كرده تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

انتخاب كمد ديواري

 

چند نكته براي انتخاب كمد ديواري

پيشنهاد مي‌كنيم در ابتدا فضا را به صورت كلي در نظر بگيريد. پيش بيني كنيد كه بعد از نصب كمد ديواري دچار مشكل نمي‌شويد و حتي به نظم وسايل شما كمك شاياني خواهد كرد. معمولا كمد ديواري در اتاق خواب، اتاق كار و درس نصب مي‌شوند. اما در مواردي هم بر اساس درخواست صاحب خانه در گوشه‌اي از پذيرايي نيز نصب مي‌شوند.
سپس سايز محل انتخابي خود را با متر يادداشت كنيد. اين اندازه گيري بايد بر اساس فاصله كف تا سقف و اندازه سطحي به سانتي متر باشد. پيشنهاد مي‌كنيم اين اندازه‌ها را چندين بار اندازه‌گيري كنيد تا از آن مطمئن شويد. اين موضوع دست شما را باز گذاشته است. در واقع كمدهاي ديواري اندازه مشخص و يكتايي ندارند. هر كدام از آن‌ها با توجه به مساحتي كه بايد نصب شوند اندازه‌گيري مي‌شوند.
در مورد جنس چوب‌هايي كه با آن كمد ديواري را مي‌سازند تحقيقات كنيد. انتخاب كمد ديواري به شرايط آب و هوايي منطقه شما نيز بستگي دارد. براي مثال بايد بدانيم در منطقه شرجي چه نوع چوبي را انتخاب كنيم كه عمر بهتري داشته باشد.

چگونه با تنوع مدل و رنگ از انتخاب خود سردرگم نشويم

امروزه در بازار رقابتي باعث شده شاهد طرح و مدل‌هاي بي‌نظير و زيباي انواع كمد ديواري شويم. اما همه اين مدل‌ها باب ميل ما نيست و علاوه بر آن براي فضاي مورد نظر ما نيز مناسب نيستند. همچنين اگر به هر فروشگاهي سر بزنيم فروشندگان آن با پيشنهادهاي زياد ممكن است ما را سردرگم كنند. به همين دليل بهترين انتخاب را هميشه خودمان انجام مي‌دهيم. البته اين انتخاب بايد پس از تحقيق و پرس‌وجو باشد تا تبديل به انتخابي هوشمندانه شود.
اما چرا مي‌گوييم خودمان هميشه بهترين انتخاب را انجام مي‌دهيم؟ به اين دليل است كه ما از نياز خود براي خريدمان با خبر هستيم. براي مثال به خوبي مي‌دانيم كه در قبال پرداخت اين هزينه چه چيزي را بايد به دست آوريم. چه وسايلي را لازم است درون اين كمد جاي دهيم و به آن نظم ببخشيم. پس اين بهترين راه است كه در ابتدا بدانيم لازم است چه چيزهايي را درون كمد مورد نظر جاي دهيم. طبقات و كشوهايي كه لازم داريم را مشخص كنيم و حتي شايد لازم باشد قفسه‌هايي را براي نگهداري كتاب در نظر بگيريم. فروشگاه‌هاي بسياري وجود دارند ك درخواست شما را به صورت سفارشي انجام مي‌دهند. شما با كشيدن يك طرح ساده از انتخاب كمد ديواري خود لازم است يك توضيح كوچك به سازنده بدهيد تا آن را باب ميل شما بسازد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۳۳ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی