گروه مكعب
مبلمان اداري

در تمام ترند‌هاي دكوراسيون اداري تلفيق روند‌هاي دكوراسيون داخلي را مي‌توان ديد. اين روز‌ها دكوراسيون‌هاي خانگي مي‌توانند با دكوراسيون يك رستوران يا كافه تلفيق شوند يا در يك اداره مي‌توان از ترند‌هاي دكوراسيون يك مكان تجاري، هتل يا يك كافه بهره برد.
در اين مقاله وبسايت گروه مكعب مي‌خواهيم به تلفيق دو ترند و رويكرد دكوراسيون داخلي بپردازيم. شايد يك خانه و محل زندگي با يك دفتر كار منافات‌هايي داشته باشد. در نگاه اول اين دو چندان تلفيق پذير نيستند اما اين سبك مدرن و پست مدرن دكوراسيون داخلي است كه اين اجازه را به ما مي‌دهد و اتفاقا تجربيات بسيار موفقي در اين باره انجام شده است. اما قبل از اين كه به امكان و چند و چون اين تلفيق بپردازيم بايد ضرورت آن را تشخيص دهيم.

دكوراسيون اداري براي يك دفتر خانگي

ضرورت تلفيق دكوراسيون منزل با دكوراسيون اداري

بسياري افراد هستند كه دوست دارند در خانه خود كار كنند يا اساسا از سفر‌هاي درون شهري خود، دوست دارند بكاهند. همين طور امكان دارد كه بودجه اجاره دفتر اداري و خانه را در مناطق خاص شهر را ندارند. از اين رو بايد يك ساختمان را براي دفتر كار و زندگي انتخاب كنند. همين طور سبك كار كردن 24/ 7 كه در آن هفت روز هفته و بيست و چهار ساعت روز را كار مي‌كنيم، گاهي اجازه آن را نمي‌دهد كه ما، زماني را براي رفتن به محيط غير كاري صرف كنيم.
از اين رو براي زندگي يك، دو يا چند نفره بايد خانه را با محل كار تلفيق كنيم. در اين راه موانعي وجود دارد اما اين موانع آنچنان نيست كه ما را از اين تصميم منصرف كند.

دكوراسيون اداري براي دفتر كار خانگي را از كجا شروع كنيم

در بهترين حالت شما در خانه‌اي زندگي مي‌كنيد كه بيش از دو اتاق دارد. از اين رو مي‌توانيد محل زندگي را از محل كار جداكنيد يك اتاق را به محل كار يك اتاق را به محلي براي زندگي بدل كنيد. تنها مشكل اين است كه بايد محل زندگي شما به صورت مجمل و خلاصه باشد. يعني آشپزخانه، اتاق خواب و نشيمن شما يكي شود. البته در ترند‌هاي طراحي دكوراسيون منزل الان اين موضوع كاملا معمول است. استفاده از تخت خواب‌هاي جمع شو، جايگزين كردن اپن آشپزخانه با ميز نهارخوري همين طور استفاده از كاناپه هاي تخت خواب شو گزينه‌هايي است كه در اين رويكرد ساخت دكوراسيون منزل بسيار كاربردي هستند.
اما به دكوراسيون اداري خود وارد شويم. چيزي كه عملا تخصص ما در گروه مكعب است. دفتر خانگي با دفتر معمول اداري تفاوت‌هاي بسيار معني‌داري دارد. اين تفاوت‌ها اول در اندازه اين دفاتر است. ما در دفاتر خانگي اغلب با فضايي كوچك رو به رو هستيم كه هم بايد اتاق كار ما باشد و هم بايد اتاق جلسات و پذيرايي ارباب‌رجوع شود.
از اين رو بايد همه المان‌ها را در مينيمال‌ترين حالت ممكن انتخاب كنيم. بهترين توصيه ما در اين باب اين است كه به كار خود نگاه كنيد. گاهي كار شما با تعداد زيادي از جلسات پيش مي‌رود كه در آن افرادي بيش از 4 نفر حضور دارند. در اين حالت ميز اداري يا همان ميز كار را بايد به كوچكترين حالت ممكن تقليل داد و بجاي آن ميز جلسات را جايگزين آن كرد. استفاده از ترند‌هاي مينيمال طراحي دكوراسيون اداري ما را براي ساخت و جاي دادن ميز جلسات كوچك و در عين حال كاربردي ياري مي‌رساند. اين يك واقعيت است كه اگر صندلي‌هاي معمول و ميز جلسات معمولي به كار رفته در دكوراسيون‌هاي اداري ادارات را در يك چنين فضاي كوچكي جاي دهيم بعد از ساخت دكوراسيون اداريمان تمام محيط به ميز و صندلي اختصاص مي‌يابد.
اگر كار شما به صورت عملياتي است و جلسات كم تعداد و كم نفري داريد. بهتر است ميز كار را بزرگ بداني و از ارباب رجوع در ست مبل چهار نفره‌اي كه در كنار ميز داريد پذيرايي كنيد.

المان‌هاي مناسب دكوراسيون اداري يك دفتر خانگي

حتما از فرش يا موكت‌هايي با نقش و رنگ غليظ استفاده كنيد. از قاب عكس عزيزانتان در اطراف اين دفتر كار بهره بجويي. از آنجايي كه در بيشتر موارد فضاي شما كوچك است حتما از رنگ‌هاي روشن بهره بجوييد، اين رنگ‌ها محيط شما را هر چه بزرگتر نشان مي‌دهد. هر چقدر دفتر شما ساده‌تر باشد، راحت‌تر و دلنشين تر جلوه مي‌كند.
در آخر بايد به اين موضوع هم توجه كنيد كه دفتر كار خانگي با هر دكوراسيون اداري كه باشد؛ جايي براي يك زندگي كامل به خصوص به سبك ايراني نيست به اين معني كه شما نمي‌توانيد مثلا با بچه‌هاي خردسال و همسرتان در اين دفتر كاري يا منزل مسكوني با راحتي يك منزل مستقل زندگي كنيد. پس اگر زندگي شما وقف كارتان است به سمت اين دفاتر برويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۳:۳۴ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی