گروه مكعب مبلمان اداري
|
نحوه چيدمان ميز كار براي هر فردي متفاوت است. اين كه ميز اداري فرد را چگونه بچينيم بايد از دو جنبه مورد بررسي قرار بگيرد. اول اين كه شغل فرد مورد نظر چيست؟ و اين كه آيا اين چيدمان با سليقه او هماهنگ است يا خير؟ براي پاسخ به اين سوال شايد لازم باشد زماني را صرف تحقيق و كسب اطلاعات كنيم. براي بسياري از كارفرماها مهم است كه ميز كار فرد جديدي كه استخدام كردهاند را از روز قبل از آمدن او آماده كنند. در مرحله اول بايد دقت كنيد كه او براي انجام كارهاي خود به چه وسايلي نياز دارد. اگر به تازگي يك منشي استخدام كرده باشيد، او به احتمال زياد به زونكن، تقويم، تلفن، سالنامه و خودكار نياز دارد. قرار دادن همه اين وسايل بدون نظم و در يك سمت ميز اداري چندان جالب نيست. چه وسايلي را بر روي ميز قرار دهيم؟براي چيدمان ميز كار لازم است كمي سليقه هم به خرج دهيد. براي مثال يك ست اداري روميزي براي خود خريداري كنيد. اين ست اداري ميتواند به صورت سفارشي بر طبق سليقه شما ساخته شود. لازم نيست هزينه سنگيني براي خريد در نظر بگيريد. شما بايد بدانيد كه تنها وسايل ضروري كه در طول روز چندين بار با آنها سر و كار داريد را بر روي ميز قرار دهيد. اگر وسيلهاي روي ميز شما قرار دارد كه در طول روز ممكن است به آن نياز پيدا نكنيد، بهتر است فضاي ديگري را براي قرارگيري آن در نظر بگيريد. توازن ايجاد كنيدشما نميتوانيد تمامي وسايلتان را در يك سمت از ميز بچينيد و خودتان در سمت ديگري بنشينيد. بهترين كار اين است در پشت ميز اداري خود، طوري قرار بگيريد كه از دو سمت راست و چپ احساس راحتي داشته باشيد. در قسمت وسط ميز قرار بگيريد و مانيتور خود را دقيقا روبروي خود قرار دهيد. ديگر وسايل مورد نيازتان را در دو سمت ميز ميتوانيد قرار دهيد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |