گروه مكعب
مبلمان اداري

در طرح نوسازي فضاي اداري خود مي‌توانيد نيازسنجي كنيد. زماني را مشخصي كنيد و با آن‌ها جلسه بگذاريد، خواسته‌هايشان را در رابطه با تغيير فضا و دكوراسيون بپرسيد. موضوع مهمي كه در محله نوسازي بايد به آن توجه كنيد ميزان نور در فضاي اداري شركت شماست. ممكن است بسياري از افراد دليل خستگي خود را در طي روز ندانند. فشار آمدن به چشم‌ها در هنگام كار ممكن است باعث بروز سردرد براي شما شود. كمبود نور و حتي زياد بودن آن مي‌تواند بر قدرت بينايي آنان تاثير بگذارد. شايد تا اين زمان به اين موضوع فكر نمي‌كرده‌ايد و حتي نگران قبض‌هاي ماهانه برق هم بوده‌ايد.
شما مي‌توانيد با كارشناسان با تجربه گروه مكعب گروپ مشورت كنيد تا استفاده بهينه‌اي از مصرف برق داشته باشيد. مي‌توانيد براي تغيير در فضا، ديوارهاي فرعي را حذف كرد و به جاي آن از پارتيشن اداري استفاده كرد. با كمك پارتيشن‌ها مي‌توان نور بيشتري در فضا داشته باشيد. در صورتي كه اتاق‌هاي شركت شما داراي پنجره باشد و نورگير عالي داشته باشد، به كمك روش‌هايي مي‌توان از اين نور استفاده كرد و در نقاط كم نور فضا از چراغ‌هاي متنوع استفاده كرد. اين چراغ‌ها آن‌قدر متنوع هستند كه جلوه زيبايي به شركت شما مي‌دهند.

نوسازي فضاي اداري

نوسازي فضاي اداري و رابطه آن با روحيه كاركنان

تغيير دكوراسيون حتي اگر خريد يك گلدان كوچك هم باشد، روحيه مخاطب را تحت تاثير قرار مي‌دهد. به اين ترتيب فكر كنيد كه اين تغيير در بعدهاي بزرگ‌تر باشد. براي مثال تصميم بگيريد كه  صندلي و  ميز اداري كاركنان را تعويض كنيد. تغيير هميشه مي‌تواند يك نكته مثبت داشته باشد.
زماني كه روحيه كاركنان مثبت شود، بازدهي و راندمان كاري آن‌ها بالا مي‌رود. براي نوسازي اتاق‌ها سعي كنيد فضاهايي را براي قرار دادن گلدان‌هاي طبيعي در نظر بگيريد. گل و گياه علاوه بر اين كه محيط خشك و بي روح محيط كاري را زيبا مي‌كنند، هوا را هم تصفيه مي‌كنند. همين موجود زيبا كه زندگي‌اش در گلدان و خاك است مي‌تواند هواي اطرافش را مطبوع كند و به شما حس خوب در محيط كار بدهد. كار كردن كنار گلدان‌هاي زيبا، روحيه كاركنان شما را تقويت مي‌كند و باعث مي‌شود استرس و انرژي‌هاي منفي در كار را از آن‌ها دور كند.

براي نوسازي دكوراسيون اداري به چه نكاتي توجه كنيم؟

در صورتي كه بودجه شما زياد نباشد، مي‌توانيد در هر ماه به نوسازي يك سري از وسايل اقدام كنيد. در اين صورت عمليات نوسازي ديرتر به پايان مي‎رسد اما فشار زيادي از جهت اقتصادي به شما وارد نمي‌شود.
اين كه براي نوسازي از كدام قسمت شروع كنيم بستگي به حوزه كاري خودتان دارد. ممكن است اگر بخواهيد سيستم‌هاي كامپيوتري تمامي كاركنان را نو كنيد، تا مرحله نصب و پياده سازي سخت افزاري و نرم افزاري آن حدود دو تا سه روز طول بكشد. عقب افتادن وظايف و كارها در برخي از مشاغل لطمه زيادي به آن مي‌زند. به همين دليل تعويض سيستم كه مرحله حساسي است، را بايد با دقت بيشتري انجام دهيد. براي مثال مي‌توانيد در هر هفته تعدادي از سيستم‌هاي كامپيوتري را تعويض كنيد تا در صورت نياز، كاركنان به سيستم‌هاي ديگري براي انجام كار دسترسي داشته باشند.
اگر تكنولوژي در شركت شما نياز به تعويض نداشته باشد، كار شما آسان‌تر است. به سراغ وسايل ديگري مي‌رويد و براي آن وقت و بودجه صرف مي‌كنيد. نوسازي فضاي اداري مي‌تواند از تغيير رنگ ديوارها شروع شود. امروزه رنگ‌هاي بسياري در بازار وجود دارند كه بوي اذيت كننده‌اي در فضا پخش نمي‌كنند. به همين دليل نياز نيست كارمندان تا لحظه رفع بوي رنگ و خشك شدن آن مرخصي بگيرند و در آخر ماه با انبوهي از كار مواجه شوند.
شايد دفعه قبلي كه براي دكوراسيون اداري شركت هزينه‌هاي زيادي پرداخت كرده‌ايد، متوجه حساسيت و دقت آن نبوده‌ايد. توجه به ظاهر ميز و صندلي اداري، نداشتن استاندارد آن را از چشمانتان پنهان كرده است. اكنون زمان آن رسيده تا از تجربه خود استفاده كنيد و براي كاركنان خود مبلمان اداري ارگونوميك را خريداري كنيد. زماني كه جسم فردي سالم باشد مي‌تواند بازدهي بيشتري در كار داشته باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۰:۱۹ ] [ abed ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی