گروه مكعب مبلمان اداري
|
قيمت مبلمان اداري تحت تاثير عوامل مختلفي تغيير ميكند. مبلمان اداري در يك شركت ميتواند فضا را تحت الشعاع قرار كند و متناسب با نوع فعاليت شركت انتخاب شود.
جنس چوب و تاثير آن بر قيمت مبلمان اداريانتخاب جنس چوب براي مبلمان قيمت آن را تحت تاثير قرار ميدهد. در واقع شما با بخشي از طبيعت زنده ارتباط برقرار ميكنيد و روي آن اثر و طرحي ايجاد ميكنيد. پس بايد راه و روش كار با آن توسط استاد ماهر انجام شود تا در نهايت اثري بدون نقص را در اختيارتان بگذارند. كار كردن با چوب گردو بسيار سخت است. به همين دليل قيمت مبلمان اداري كه با چوب گردو ساخته شده باشند بيشتر است. قيمت مبلمان اداري با روكش چرمهمجنين روكش چرم نيز ميتواند بر روي قيمت مبلمان تاثير مثبت داشته باشد. استفاده از جنس چرمي در مبلمان اداري نماي بسيار خاصي به آن ميدهد. همچنين انتخاب مبل اداري با جنس چرمي ميتواند تاثير مثبتي بر فعاليت شغلي شما از ديد مخاطبان بگذارد. اگر به عنوان يكي از شركاي تجاري براي بستن قرارداد به شركتي مراجعه كنيد، محيط شركت را زير نظر داريد و از آن تاثير ميگيريد. ميتوانم بدون شك بگويم كه با نگاه كردن به دكوراسيون و مبلمان اداري احساس متفاوتي براي همكاري با آن شركت خواهيد داشت. اين موضوع ميتواند بعد رواني داشته باشد. آيا تابحال به اين موضوع فكر كردهايد كه چرا نحوه لباس پوشيدن بازاريابان بسيار مهم است؟ اين موضوع نشاندهنده تاثير مثبتي است كه بر خريدار ميگذارد. پس با الهام گرفتن اين موضوع، دكوراسيون و جنس مبلمان اداري هم تاثير متفاوتي بر فعاليت شما دارد. براي انتخاب و خريد مبلمان مقاله ” ويژگي مبلمان اداري ارگونومي ” را مطالعه كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
امروزه با افزايش هزينههاي اجاره فضاي اداري، مديران شركتها تصميم ميگيرند از فضاها بهترين بهرهوري را داشته باشند. به طوري كه اجاره يك سالن بزرگ و بدون اتاق به صرفهتر از اجاره چند واحد اداري به نظر ميرسد. اما آيا قرارگيري همه كارمندان در يك فضا مناسب است؟ مطمئنا در يك شركت فروش آنلاين كالا، از قرارگيري كارمندان فروش در كنار كارمندان برنامهنويس بازخورد مناسبي در هدف شركت دريافت نميشود. روحيات كارمندان فروش بسيار فعالتر و پرانرژيتر است؛ در مقابل، تيم برنامه نويس داراي تمركز بيشتري براي روش كار خود دارند.
پارتيشن اداري عايق صدابراي حفظ حريم شخصي كاركنان و جلوگيري از آلودگيهاي صوتي انتخاب پارتيشن با قابليت عايق بودن صدا، بهترين تصميم است. اين پارتيشنها دوجداره هستند و بين جدارهها از مواد عايق مخصوص پر ميشود. اين مواد اجازه عبور صوت را نميدهند. شايد اين پارتيشن براي تمامي قسمتهاي شركت ضروري نباشد و تنها هزينههاي شما را زياد كند. شما ميتوانيد پارتيشن اداري عايق صدا را براي اتاق جلسه و قسمت كارمندان پشتيباني كه تماس و صحبتهاي تلفني آنها با مشتريان بيشتر است، استفاده كرد. پارتيشن شيشه ايپارتيشن شيشه اي براي فضاهاي اداري علاوه بر زيباتر كردن محيط، فضاي دوستانه تري ايجاد ميكنند. جداسازي فضا توسط جسمي شفاف انجام ميشود و شما به محيط اشراف داريد. يكي ديگر از مزيتهاي داشتن پارتيشن شيشه اي، حذف برخي تماس هاي درون سازماني بين كارمندان است. به طور مثال اگر با يكي از همكاران بخش ديگر نياز به صحبت و همفكري داشتيد، قبل از تماس با يك نگاه از حضور او پشت ميزش باخبر ميشويد سپس اقدام به تماس ميگيريد. پارتيشن اداري متحركپارتيشنهاي متحرك دست شما را براي جابجا كردن و تنظيم آن باز ميگذارند. و البته انواع مختلفي دارند؛ پارتيشن ريلي، پارتيشن لولايي، پارتيشن متحرك چرخدار. اما اگر بخواهم يكي از مزيتهاي مهم پارتيشن بندي را به شما بگويم، نظم بخشيدن به فضاهاي اداري است. يك سالن بزرگ را درنظر بگيريد كه در هر قسمت آن يك ميز اداري و سيستم چيده باشند؛ كارمندان علاوه بر نداشتن حس حريم شخصي، احساس نظم در محيط نيز ندارند. به كمك پارتيشن بندي، براي سازماندهي دفتر كار خود قدم مثبتي برداريد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اگر دفتر كار شما داراي فضاي باز است، يك فرصت مناسب داريد كه از اين فضا به بهترين نحو استفاده كنيد. فضاهاي باز در شركتها ميتواند فضاهاي بسيار مثبتي براي استراحت چند دقيقهاي كارمندان باشد. شايد دلتان بخواهد قهوه خود را در فضاي باز با نفس تازه بنوشيد؛ انرژي تازهاي بگيريد و ادامه كار خود را پيش ببريد. حتي شما به عنوان رئيس شركت ميتوانيد جلسات كاري خود را در فضاي باز برگزار كنيد. پس براي اين كار بايد فضا را مناسب فعاليتهاي خود كنيد.
توجه به جنس مبلمان اداري فضاي بازاولين نكته براي انتخاب مبلمان اداري فضاي باز توجه به جنس پارچه و ساختار آن است. بايد توجه كنيد كه جنس مبلمان مقاوم در برابر عوامل محيطي باشد. با رطوبت پوسته پوسته نشود. با تابش نور خورشيد، رنگ و كيفيت خود را از دست ندهد. نكات نگهداري از مبلمان اداري فضاي بازبا توجه به جنس پارچه مبلمان نحوه نگهداري آن را بررسي كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اگر دفتر كار شما داراي فضاي باز است، يك فرصت مناسب داريد كه از اين فضا به بهترين نحو استفاده كنيد. فضاهاي باز در شركتها ميتواند فضاهاي بسيار مثبتي براي استراحت چند دقيقهاي كارمندان باشد. شايد دلتان بخواهد قهوه خود را در فضاي باز با نفس تازه بنوشيد؛ انرژي تازهاي بگيريد و ادامه كار خود را پيش ببريد. حتي شما به عنوان رئيس شركت ميتوانيد جلسات كاري خود را در فضاي باز برگزار كنيد. پس براي اين كار بايد فضا را مناسب فعاليتهاي خود كنيد.
توجه به جنس مبلمان اداري فضاي بازاولين نكته براي انتخاب مبلمان اداري فضاي باز توجه به جنس پارچه و ساختار آن است. بايد توجه كنيد كه جنس مبلمان مقاوم در برابر عوامل محيطي باشد. با رطوبت پوسته پوسته نشود. با تابش نور خورشيد، رنگ و كيفيت خود را از دست ندهد. نكات نگهداري از مبلمان اداري فضاي بازبا توجه به جنس پارچه مبلمان نحوه نگهداري آن را بررسي كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
انتخاب ميز اداري مناسب، پيچيدگيهاي خاص خود را دارد؛ اما انجام درست اين كار پيچيده، مزاياي بسياري دارد كه موجب بهبود كارايي و بازدهي فعاليت كاركنان سازمان ميشود. افراد و سازمانهاي گوناگون فاكتورهاي متفاوتي را براي انتخاب ميز اداري مناسب در نظر ميگيرند. در واقع ميتوان گفت هر كسبوكاري فاكتورهاي مشخصي براي انتخاب ميز اداري دارد. اما اين انتخاب فاكتورهاي عموميتري نيز دارد؛ كه در نظر گرفتن آنها در هر شرايطي مهم است. در اين نوشته وبسايت مكعب گروپ به بررسي چند عامل موثر در انتخاب ميز اداري پرداختهايم.
سبك طراحي هماهنگميز اداري يكي از عناصر اصلي مبلمان اداري است؛ در نتيجه تاثيري عميق بر طراحي دكوراسيون اداري دارد. يك ميز اداري كه از نظر طراحي در هماهنگي كامل با ساير اجزاي دكوراسيون دفتر كار شما نباشد؛ بهراحتي ميتواند موجب آشفتگي بصري در دكوراسيون داخلي دفتر كار شود. به همين دليل انتخاب يك ميز اداري كه در هماهنگي كامل با ساير اجزاي دكوراسيون اداري باشد، بسيار مهم است. فضاي ذخيرهسازيعامل ديگري كه هنگام انتخاب ميز اداري بايد در نظر بگيريد؛ مسئله فضاي ذخيرهسازي است. يكي از عوامل مهم در بهبود كارايي كاركنان، وجود نظم در فضاي كاري است. فضاهاي ذخيرهسازي متنوع كمك ميكنند؛ تا كاركنان بتوانند به دستهبندي مستندات، پروندهها و ساير اجزاي كاري خود بپردازند. بنابراين هنگام انتخاب ميز اداري به مسئله وجود فضاي ذخيرهسازي توجه داشته باشيد. ميزان و سبك فضاي ذخيرهسازي به موضوع فعاليت شما بستگي دارد. برخي كسبوكارها نيازمند فضاي ذخيرهسازي بيشتري نسبت موارد ديگر هستند. راحتي و ارگونوميك بودنبراي انتخاب ميز اداري بارها بر اين موضوع تاكيد شده كه راحتي و ارگونوميك بودن ميز اداري مسئله بسيار مهمي است. كاركنان ساعتهاي متوالي را روي صندلي اداري و پشت ميز اداري مشغول فعاليت هستند؛ در نتيجه بسيار مهم است كه با كمترين ميزان فشار و خستگي كار كنند. هرچه فشار جسمي روي كاركنان بيشتر باشد؛ از كيفيت كار آنها كاسته ميشود. همچنين استفاده از ميز كار غير استاندارد، ميتواند موجب دردهاي مزمن و مشكلات ستون فقرات و دردهاي شديد در اين نواحي شود. بنابراين بسيار مهم است كه ميز و صندلي اداري شما راحت و ارگونوميك باشد؛ تا بتوانيد بيشترين بهره را از فعاليت كاركنان خود بهدست آوريد. در اين زمينه هماهنگي ميز و صندلي انتخاب شده با يكديگر، مهمترين اصل است. كيفيت ميز اداريمبلمان اداري به نسبت مبلمان خانگي بسيار بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد. به همين دليل هم بايد با دوامتر بوده و بتواند در مقابل استفاده زياد، كمترين استهلاك را داشته باشد. در ميان انواع مبلمان اداري نيز، ميز اداري بيش از ساير اجزا مورد استفاده قرار ميگيرد؛ در نتيجه انتخاب يك ميز اداري باكيفيت و بادوام بسيار مهم است. توجه به اين نكته كه مبلمان اداري بايد حداقل چند سال با كيفيت بالا كار كنند؛ اهميت مسئله دوام و كيفيت را، بيش از پيش مشخص ميكند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
طراحي دكوراسيون اداري يكي از شاخههاي مورد توجه و محبوب در طراحي داخلي است؛ و اين روزها به شدت مورد توجه كسبوكارهاي گوناگون قرار ميگيرد. شايد علت اين توجه و افزايش اهميت طراحي دكوراسيون اداري را بتوان در اثرگذاري آن بر مناسبات كاري، ميزان بازدهي كاركنان و در نتيجه افزايش بهرهوري دانست.
ميز كار گروهي چيست؟از محصولات مبلمان اداري كه اين روزها كاربرد بسياري در دفاتر مدرن دارند؛ ميز كار گروهي است. به زبان ساده ميز كار گروهي به يك ميز اداري گفته ميشود؛ كه همزمان ميتواند فضاي كار براي چند نفر را فراهم كند. اين مدل ميزها براي مشاعل مدرن كه اغلب با رايانه سروكار دارند؛ بسيار جذاب و مفيد است. مزاياي ميز كار گروهيميز كار گروهي اگر در جاي درست خود استفاده شود؛ مزاياي بسياري را براي هر كسبوكاري ايجاد ميكند. شايد بتوان اولين مزيت اين مدل ميز اداري را صرفهجويي در فضا دانست. اين ميزها اجازه ميدهند تا تعداد بيشتري از كاركنان در فضايي كوچكتر اما كاملا بهينه و مناسب مشغول فعاليت باشند. اين صرفهجويي در فضا طبيعتا ميتواند در كاهش هزينههاي كسبوكار موثر باشد. معايب ميز كار گروهيهيچ محصولي بدون ايراد نيست. ميز كار گروهي نيز ممكن است چالشهايي را براي كاركنان و سازمان ايجاد كند. البته اغلب اين چالشها ناشي از استفاده از ميزهاي كار گروهي در فضاي نامناسب است. در واقع ميز كار گروهي براي همه كسبوكارها مناسب نيست. پس بهتر است با بهره بردن از مشورت يك طراح دكوراسيون اداري با تجربه و با سنجش دقيق ويژگيهاي سازمان متبوع خود، اقدام به خريد ميز كار گروهي نماييد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |